Z góry przepraszam że taki długi opis

Nic z tego nie rozumiem :roll: i pewnie nie tylko jaDamianoo pisze:Pozniej postanowiłem dodać mocy autu i założyłem sterownik a 1Z. O dziwo mocy troche przybyło a spalanie troche spadło (znów o jakieś 1,5l). Byłem zadowolony iż myślałem że mojemu sterownikowi coś dolegało. Po jakiś czasie postanowiłem podpiąć komputer i zobaczyć czy nie ma zadnych błędów po ów zmianie i okazało sie ze nie ma. Leczy przy okazji zobaczyłem że po zmianie sterownika dawka przestawiła sie na 6mg/R (stąd ten spadek w spalaniu). Domyślam się ze jak ustawie dawkę 4,5-5 to znów bedzie dużo palił.
Jak chodzi to raczej nic 8-)Damianoo pisze:To co tam można było zepsuć przy okazji rozebrania pompy ?
Mozliwe i akurat to mozna szybko sprawdzić ,odpinając wtyczke impusatora w skrzyniDamianoo pisze:Przy obrotach ok 1800 na piątce jak wcisne pedał gazu to auto wydaje dziwne odgłosy i wpada w wibracje. Tak było przed wymianą i jest dajej. Możliwe że wina leży po stronie nastawnika?
Tam jest tylko jedna sekcja , i nic się tam nie da "obrucić "ani "przesunąć " bo wszystko musi być na swoim miejscuDamianoo pisze:A na przykład w celu ,,dodania mocy'' obrócić lub przesunąć jakoś sekcję ?
Tak 8-)Damianoo pisze:Mozliwe i akurat to mozna szybko sprawdzić ,odpinając wtyczke impusatora w skrzyni
To chodzi o napęd do prędkościomierza tak ?
W takim razie juz nie wiem gdzie i czego szukać. Sterownik został zmieniony i spalanie spadło ale to za sprawą zmniejszenia sie dawki z 4,5mg na 6mg. Podejrzewam że jak przestawię tak jak było to znów poniżej z 10l w mieście i 7,5l na trasie nie zejde..Tam jest tylko jedna sekcja , i nic się tam nie da "obrucić "ani "przesunąć " bo wszystko musi być na swoim miejscua w celu dodania mocy zmienia się zawartość pamięci komputera