OGr, do tego nie potrzebujesz kanału

. Zdejmujesz koło i już masz dostęp do zacisku. Przygotuj sobie jakiś korek na wężyk, odkręć zacisk i na warsztat z nim. Teraz zajrzyj na stronę Centrum, tam jest moje foto story z regeneracji zacisku, wszystko będziesz wiedział. Jednak na Twoim miejscu albo kupiłbym drugi używany zacisk w dobrym stanie i go oczyścił i powymieniał wszystkie uszczelki, bo jak rozbierzesz swój to może się okazać, że i tak musisz szukać zastępczego. Albo kupił już zregenerowany, na alledrogo ogłasza się jakaś f-ma z W-wy, która sprzedaje i regeneruje zaciski. Na mechaników raczej bym nie liczył, bo większości z nich nie chce się tego porządnie zrobić (czytaj: rozbierać zacisku w drobny mak) tylko zmieniają uszczelki tłoczka, smarują jakimś WD lub czymś podobnym tylną ośkę i wio z powrotem. A cały pic polega właśnie na wyczyszczeniu tej tylnej ośki i wymianie jej uszczelnień.
Co do zapowietrzenia to też dasz radę odpowietrzyć, trochę ciężko bez kanału ale dasz radę

.