[AAH] Wymiana/ Naprawa
-
- Forum Audi 80
- Posty: 164
- Rejestracja: 29 paź 2011, 23:00
- Imię: Grzesiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Krosno
[AAH] Wymiana/ Naprawa
Witam mam problem z ciśnieniem na cylindrach niedawno było ok 12 na wszystkiech 6 teraz jest lipa i waha się między 3/4 Atm. Jako że auto dlugo stalo myśleliśmy że pierścienie stoją i pomoże nalanie na nie nafty postalo to dzień ale nie pomoglo po nalaniu troszkę oleju ciśnienie wzrasta do ok 8/9 Atm. i teraz pytanie czy lepiej szukać silnika (mało ich w okolicy i na allego) czy naprawiać ten, jakie moga być koszty i na co zwracać uwagę czy dól silnika pasuje od ACK 30v
-
- Forum Audi 80
- Posty: 95
- Rejestracja: 01 kwie 2012, 22:18
- Lokalizacja: Staszów
Nie jestem szpecem, ale na forum audi c4 jeden chłopak (krychu) się chwalił, że wsadził do 100 C4 silnik AMX ze skody superb. I jeździ
Koszty wyższe, bo sam silnik ok 2500 zł, coś tam przerabiać trzeba itp, ale ...... jak chcesz reanimować ten co masz, czyli z tego co piszesz to dół silnika też do remontu to (nie wiem czy sam to robisz czy zlecasz mechanikom) 5 000 zł trzeba liczyć lekko. Za sam remont głowic zapłaciłem 2500 zł (oczywiście z rozrządem, robotą itp), dół silnika chyba jeszcze droższy. Więc może się okazać, że taki swap na amx nie wyjdzie drożej, a silnik fabryczny i sporo młodszy.
W każdym razie - jak masz perspektywę wywalenia kilku tysięcy to bym się wkur^&%*& i kupił silnik sporo nowszy, a nie kolejnego 20 letniego - ani aah, ani ack to nie są jakieś rodzynki technologiczne. Jak dla mnie, z dzisiejszej perspektywy to te v6 audi żadna "przewaga dzięki technice". AAH/ACK olejolubne, w ack dowalili napinacze zmiennych faz rozrządu (2000 zł w aso) itp. Znalezienie 20 letniego silnika w dobrym stanie to niezły wyczyn.
Koszty wyższe, bo sam silnik ok 2500 zł, coś tam przerabiać trzeba itp, ale ...... jak chcesz reanimować ten co masz, czyli z tego co piszesz to dół silnika też do remontu to (nie wiem czy sam to robisz czy zlecasz mechanikom) 5 000 zł trzeba liczyć lekko. Za sam remont głowic zapłaciłem 2500 zł (oczywiście z rozrządem, robotą itp), dół silnika chyba jeszcze droższy. Więc może się okazać, że taki swap na amx nie wyjdzie drożej, a silnik fabryczny i sporo młodszy.
W każdym razie - jak masz perspektywę wywalenia kilku tysięcy to bym się wkur^&%*& i kupił silnik sporo nowszy, a nie kolejnego 20 letniego - ani aah, ani ack to nie są jakieś rodzynki technologiczne. Jak dla mnie, z dzisiejszej perspektywy to te v6 audi żadna "przewaga dzięki technice". AAH/ACK olejolubne, w ack dowalili napinacze zmiennych faz rozrządu (2000 zł w aso) itp. Znalezienie 20 letniego silnika w dobrym stanie to niezły wyczyn.