[B4 ABT] Wiecej szzzzmocy!
Witam, bardzo mnie ten temat zainteresował.. widzę że efekty są bardzo zachęcające biorąc pod uwagę stosunek jakości do ceny
@ marszall - czy mógłbyś zrobić dokładną listę potrzebnych gratów do tej modyfikacji? wraz z czesciami wymiennymi - czyli np. kolektor dolotowy z audi sil AAE - vw 2E - to jest przykład!!! Czyli takie HOW TO dla malo wtajemniczonych
Tez mam ABT - zagazowany i z checia bym zrobil takiego moda - oprocz mocy, czy zmieniajac graty z zagazowania mozna tez cos zyskac? (np mniejsze spalanie niz 12L/100 przy normalnej jezdzie?) Mamy na slasku kogos kto ogarnia takie tematy?
pozdrawiam, powodzenia w dalszym modzeniu i podobnie jak koledzy chetnie zobaczylbym jkis wykres..
@ marszall - czy mógłbyś zrobić dokładną listę potrzebnych gratów do tej modyfikacji? wraz z czesciami wymiennymi - czyli np. kolektor dolotowy z audi sil AAE - vw 2E - to jest przykład!!! Czyli takie HOW TO dla malo wtajemniczonych
Tez mam ABT - zagazowany i z checia bym zrobil takiego moda - oprocz mocy, czy zmieniajac graty z zagazowania mozna tez cos zyskac? (np mniejsze spalanie niz 12L/100 przy normalnej jezdzie?) Mamy na slasku kogos kto ogarnia takie tematy?
pozdrawiam, powodzenia w dalszym modzeniu i podobnie jak koledzy chetnie zobaczylbym jkis wykres..
No właśnie najszybciej znajdziesz te graty na allegro.
panda86 - Lista części z silnika AAE:
kolektor ssący, kompletny monowtrysk + obudowa, ECU silnika - musisz dobrać pod swoją instalacje bo były dwa rodzaje wtyczek ( jakby co to mam kompa pod te starsze instalacje <lol> ),
to są części typu "plug&play", wiadomo przepustnice rozwiercasz już na własną rękę , usuwasz jeża w kolektorze, zakładasz wałek z ABK . <ok>
panda86 - Lista części z silnika AAE:
kolektor ssący, kompletny monowtrysk + obudowa, ECU silnika - musisz dobrać pod swoją instalacje bo były dwa rodzaje wtyczek ( jakby co to mam kompa pod te starsze instalacje <lol> ),
to są części typu "plug&play", wiadomo przepustnice rozwiercasz już na własną rękę , usuwasz jeża w kolektorze, zakładasz wałek z ABK . <ok>
Dokładnie <ok>marszall pisze:nowszy, ten krótszy sterownik ale uważaj bo miewają one już immobilajzer czasami.
Ogólnie jest zasada krokowiec - na 4 piny stary komp, krokowiec na 6 pinów - nowy komp
dorzucam fotke :
na górze starszy komp, na dole nowszy .
W moim przypadku spalanie nieco spadło w trasie 3 osoby na pokładzie 7,7 L/100km benzynki oczywiście <ok>kędzior pisze:Witam.
A czy napisze ktoś kto dokonał takiej modyfikacji jak ona wpłynęła na spalanie??
jak mi ktoś zafunduje hamownie na majóvwce to zhamuje, narazie szkoda mi kasy a dla własnego samopoczucia nie potrzeba.
Dla niedowiarków 101 KM katalogowo i tak musi mieć bo jest na gratach od AAE, a skoro wymienione zostały w silniku części którymi ABT i AAE sie rożni to musi te 101KM być (katalogowo) reszta modów i mocy to tylko przypuszczenia
Dla niedowiarków 101 KM katalogowo i tak musi mieć bo jest na gratach od AAE, a skoro wymienione zostały w silniku części którymi ABT i AAE sie rożni to musi te 101KM być (katalogowo) reszta modów i mocy to tylko przypuszczenia
poczytaj sobie dane techniczne, 8.9 w porównaniu do 9.2 to nie stanowi różnicy. Takie dane zresztą często są przybliżone bo np. dla mojego byłego silnika podawali stopien spreżania niektóre źródła 10:1 wiekszść 10.5:1 a czasem nawet 10.8:1.
Jeżeli AAE ma takie same tłoki wał i głowice i to i stopień spreania musi być taki sam
Za to AAE nie ma wałka od ABK ktróy u mnie siedźi:P
Jakby AAE miałstopień 10:1 to można powiedzieć ze robi rożnice
BTW. chyba zaczne szukać łądnych tłoków od ABK i sobie zwieksze ten stopień sprężania zeby jeszcze lepiej sie odpychał
Jeżeli AAE ma takie same tłoki wał i głowice i to i stopień spreania musi być taki sam
Za to AAE nie ma wałka od ABK ktróy u mnie siedźi:P
Jakby AAE miałstopień 10:1 to można powiedzieć ze robi rożnice
BTW. chyba zaczne szukać łądnych tłoków od ABK i sobie zwieksze ten stopień sprężania zeby jeszcze lepiej sie odpychał