[B4 ABK] Problem z odpaleniem
[B4 ABK] Problem z odpaleniem
Witam.
Nadeszła zima i zaczęły się kolejne problemy:)
Jak zakręcę to szybko odpali, ale zaraz gaśnie. Muszę 3 razy przekręcić kluczyk i dopiero odpali. Obroty rosną do 2000 i spadają na ok 1200. Czy powinno być tak z tymi obrotami? Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy? Podejrzewam, że gdzieś paliwo ucieka. Tylko teraz zastanawiam się czy to regulator ciśnienia paliwa, czy może pompa, a może jeszcze coś innego? Słynnego przekaźnika nr 30 nie wymieniałem.
Pozdr.
Nadeszła zima i zaczęły się kolejne problemy:)
Jak zakręcę to szybko odpali, ale zaraz gaśnie. Muszę 3 razy przekręcić kluczyk i dopiero odpali. Obroty rosną do 2000 i spadają na ok 1200. Czy powinno być tak z tymi obrotami? Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy? Podejrzewam, że gdzieś paliwo ucieka. Tylko teraz zastanawiam się czy to regulator ciśnienia paliwa, czy może pompa, a może jeszcze coś innego? Słynnego przekaźnika nr 30 nie wymieniałem.
Pozdr.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
teko, chyba żartujesz no to albo niedokładnie lub nie te tematy co trzeba.
ps. A w Twoim przypadku to raczej bym obstawiał na zawór biegu jałowego ewentualnie wtryskiwacz rozruchowy lub regulator ciśnienia paliwa. Troszkę nie precyzyjnie opisałeś problem.
Oczywiście jeśli mowa o zapalaniu na bp, bo czytałem też Twój temat odnośnie problemów z lpg.
ps. A w Twoim przypadku to raczej bym obstawiał na zawór biegu jałowego ewentualnie wtryskiwacz rozruchowy lub regulator ciśnienia paliwa. Troszkę nie precyzyjnie opisałeś problem.
Oczywiście jeśli mowa o zapalaniu na bp, bo czytałem też Twój temat odnośnie problemów z lpg.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
np. co to znaczy :?:teko pisze:Muszę 3 razy przekręcić kluczyk i dopiero odpali.
Czy problem jest tylko z zapaleniem a jak zapalisz to silnik pracuje normalnie czy utrzymuje wolne obr :?:
Czy problemy z zapaleniem występują na zimnym czy ciepłym silniku :?: oczywiście mowa cały czas o bp.
nie nie powinno tak być, kiedy tak się dzieje :?:teko pisze: Obroty rosną do 2000 i spadają na ok 1200. Czy powinno być tak z tymi obrotami?
I na koniec czy podłączałeś auto pod kompa :?:
Trochę zapomniałem już temacie, ale problem jeszcze nie rozwiązany. Sprawdziłem wtryskiwacz rozruchowy i działał poprawnie, ale wymieniłem regulator ciśnienia. Przez jakiś czas był spokój. Potem samochód stał przez tydzień i znowu to samo się zaczęło. Teraz jak się zrobiło ciepło do tego doszedł co jakiś czas zapach benzyny w aucie, nie ważne czy jadę na PB czy LPG. Na benzynie przy pełnym wciśnięciu pedału gazu potrafi czasem wypaść jeden cykl.