Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1.9 tdi 1z asv] chip, porada

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
_Dave
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 502
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:36
Lokalizacja: Zabrze

[b4 1.9 tdi 1z asv] chip, porada

Post autor: _Dave » 01 maja 2013, 11:43

Witam was, chcial bym sie deko proadzic

silnik znacie, wyczyszczony dolot, wolna odma, zaslepiony egr, powiedzial bym iga, mialem kiedys problem z wtryskiem sterujacym i trafily mi sie wtryski ASV w dobrej cenie, co sie okazalo po tem w dobrym stanie

plan jest na czipa, kostrz sugeruje ze LEPEIJ bylo by komp'a 16bit, nie ukrywam ze tez m.in/ chodzi mi o kase, planow wiecej nie mam co do silnika

gdzie dylemat, zastanawiam sie czy nie lepiej, najprosciej bylo by zamienic asv na afn i najzwyczajniej 8bit, co o tym panowie myslicie?

Awatar użytkownika
Ganimadeus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 726
Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Ganimadeus » 01 maja 2013, 12:00

pierburga masz? Powiem Ci tak... na 8 bez wtrysków było fajnie ale dopiero po zmianie na 16 był kosmos :] Jak już robić to raz a dobrze żeby potem zaraz nie żałować <ok>

Wtrysków bym nie zmieniał bo i po co? Różnią się ciśnieniem "przedwtrysku" - 220 Bar w AFN chyba 190. W obu przypadkach wtrysk zasadniczy to 300Bar.

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 01 maja 2013, 12:09


Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 01 maja 2013, 14:03

przy 220/300 bedziesz musial dłużej krecic rozrusznikiem by auto zapalilo.
Kostrz ma wtryski z volvo to wez od razu te wtryski plus komp 16 bit z softem pod te wtryski i bedzie po problemie.

Awatar użytkownika
_Dave
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 502
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:36
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: _Dave » 01 maja 2013, 17:21

Krzysiek 84 pisze:przy 220/300 bedziesz musial dłużej krecic rozrusznikiem by auto zapalilo.
Kostrz ma wtryski z volvo to wez od razu te wtryski plus komp 16 bit z softem pod te wtryski i bedzie po problemie.
powiem ci ze teraz jest pochmurno, chlodno na dworze i pali na "dotyk", w zimie to sie zgodze ze lipa, tylko juz sam nie wiem czy to nie przez nie szczelnosc w zasilaniu paliwem

mailes stycznosc z takim configiem?

@gibaj: wybacz ale akurat podobnego tematu nie bylo, wiekrzosc to wtryski AFN i nie widzialem zeby sie ktos bawil z ASV...

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 01 maja 2013, 18:37

Mialem Styczność z tym i wywaliłem filtr paliwa , a zastąpiłem innym
Obrazek

Awatar użytkownika
_Dave
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 502
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:36
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: _Dave » 01 maja 2013, 20:19

moglbys kris rozwinac bo a bardzo nie rozumiem Ciebie :p

przekopalem troche internet, glownie widzialem asv/czipa w swetrach i seatach, dosc fajne wyniki mieli, nie bylo jednak wzmianek o problemach dlatego sie staram dobrac troche info

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 01 maja 2013, 20:29

Miałem tez delikatne powietrze w paliwie, wiec filtr ori zostal zastąpiony, chodzi mi o ten powrót paliwa z pompy do filtra tzw podgrzewacz, lubi tam pod oringiem zassac powietrza troche.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl