[2.0 ABK] Audi 100 C4 problem
- BlackAngel
- Forum Audi 80
- Posty: 51
- Rejestracja: 09 mar 2009, 18:41
- Imię: Krzysztof
Dziwna sprawa bo to znajduje się na początku skrzynki po lewej stronie i ta biała jest wpieta pod numer 2 a reszta jest wolna
[ Dodano: 2013-05-01, 20:48 ]
A czy w audi 100 abk jest przekaźnik nr. 30, tak jak w 80-tce,czy nosi jakiś inny numer ten przekaźnik?
[ Dodano: 2013-05-07, 23:42 ]
Witam, po przestawieniu potencjometru przepływomierza samochód odzyskał siłe na benzynie. Teraz moja prośba mam wsadzony potencjometr od b4 a ja mam c4, czy są jakieś różnice???? Mam prośbę o podanie wartości:
NAPIĘCIE I OPÓR POTENCJOMETRU:
- NA WOLNYCH OBROTACH(LUZ)
- ZAKRES DZIAŁANIA OD SAMEGO POCZĄTKU CZARNEJ ŚCIEŻKI DO KOŃCA
Czy sprężyna powinna być luźna i tak samo chodzić
Potencjometr marki BOSCH.
[ Dodano: 2013-05-09, 22:43 ]
Panowie, przeczytałem dużo o problemie szarpania silnikiem ABK. Manewrowałem naciągiem sprężyny przepływomierza, popuściłem ją, klapka jest luźna. Silnik Chodzi lepiej na PB, ładnie trzyma obroty, gdzie wcześniej był problem z odpaleniem i trzymaniem niskich obrotów (na oryginalnym ustawieniu sprężyny). Wcześniej przy 2000-2500 rpm silnik tracił moc, szarpało. Teraz na luźniejszej sprężynie też czuć "dławienie" przy tych obrotach, ale jadąc spokojnie nie czuć tego szarpania. Przy szybkim ruszaniu (pedał w podłogę) zjawisko znów występuje. Czy to zalewanie silnika - zła mieszanka?
W innych tematach forumowicze pisali o czujniku halla - czy on może być odpowiedzialny za szarpanie i dławienie na PB?
[ Dodano: 2013-05-01, 20:48 ]
A czy w audi 100 abk jest przekaźnik nr. 30, tak jak w 80-tce,czy nosi jakiś inny numer ten przekaźnik?
[ Dodano: 2013-05-07, 23:42 ]
Witam, po przestawieniu potencjometru przepływomierza samochód odzyskał siłe na benzynie. Teraz moja prośba mam wsadzony potencjometr od b4 a ja mam c4, czy są jakieś różnice???? Mam prośbę o podanie wartości:
NAPIĘCIE I OPÓR POTENCJOMETRU:
- NA WOLNYCH OBROTACH(LUZ)
- ZAKRES DZIAŁANIA OD SAMEGO POCZĄTKU CZARNEJ ŚCIEŻKI DO KOŃCA
Czy sprężyna powinna być luźna i tak samo chodzić
Potencjometr marki BOSCH.
[ Dodano: 2013-05-09, 22:43 ]
Panowie, przeczytałem dużo o problemie szarpania silnikiem ABK. Manewrowałem naciągiem sprężyny przepływomierza, popuściłem ją, klapka jest luźna. Silnik Chodzi lepiej na PB, ładnie trzyma obroty, gdzie wcześniej był problem z odpaleniem i trzymaniem niskich obrotów (na oryginalnym ustawieniu sprężyny). Wcześniej przy 2000-2500 rpm silnik tracił moc, szarpało. Teraz na luźniejszej sprężynie też czuć "dławienie" przy tych obrotach, ale jadąc spokojnie nie czuć tego szarpania. Przy szybkim ruszaniu (pedał w podłogę) zjawisko znów występuje. Czy to zalewanie silnika - zła mieszanka?
W innych tematach forumowicze pisali o czujniku halla - czy on może być odpowiedzialny za szarpanie i dławienie na PB?