[1.9 TDI 1z] mocniejsze turbo-jakie kupic?
- 
				
				matek10912
 - Forum Audi 80

 - Posty: 406
 - Rejestracja: 24 mar 2012, 08:07
 - Imię: Mateusz
 - Model: Audi A6
 - Nadwozie: Sedan quattro
 - Silnik:
 - Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
 - Kontakt:
 
- Krzysiek 84
 - Junior Admin

 - Posty: 5533
 - Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
 - Imię: Krzysiek
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Sedan
 - Silnik: 1.9 1Z
 - Lokalizacja: Olecko
 
- Krzysiek 84
 - Junior Admin

 - Posty: 5533
 - Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
 - Imię: Krzysiek
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Sedan
 - Silnik: 1.9 1Z
 - Lokalizacja: Olecko
 
- Krzysiek 84
 - Junior Admin

 - Posty: 5533
 - Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
 - Imię: Krzysiek
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Sedan
 - Silnik: 1.9 1Z
 - Lokalizacja: Olecko
 
masz na mysli ===>  http://allegro.pl/wtryskiwacze-0-210-ae ... 62494.html   :lol:  ??
			
			
									
									
						- Krzysiek 84
 - Junior Admin

 - Posty: 5533
 - Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
 - Imię: Krzysiek
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Sedan
 - Silnik: 1.9 1Z
 - Lokalizacja: Olecko
 
brabus124, 
to całkiem inne turbo, począwszy od rdzenia, po wirniki, i na gorących muszlach wszystko jest inne.
ewentualnie jeszcze jak chcesz mam K14 z omegi, wydajnościowo podobne do T3 ale z mniejszym lagiem.
do jego montażu też są potrzebne flansze jak w przypadku K14 z 2.5TDI, ale już spływ oleju jest przykręcany, a nie na flanszy,
te turba są naprawdę pancerne.
dwa lata na silnikach 1.9 TD i TDI na ciśnieniu 1,8 bara, i rok na silniku 2.5TDI na ciśnieniu 1.5bara nie zrobiły mu żadnej krzywdy.
turbo idealne dla osób które się uczą chiptuningu.
nawet najbardziej idiotyczna chyba pomyłka nie będzie w stanie zabić tej turbiny, jak do tej pory jeśli wypnie się odmę to turbo jest suche jak pieprz.
			
			
									
									
						to całkiem inne turbo, począwszy od rdzenia, po wirniki, i na gorących muszlach wszystko jest inne.
ewentualnie jeszcze jak chcesz mam K14 z omegi, wydajnościowo podobne do T3 ale z mniejszym lagiem.
do jego montażu też są potrzebne flansze jak w przypadku K14 z 2.5TDI, ale już spływ oleju jest przykręcany, a nie na flanszy,
te turba są naprawdę pancerne.
dwa lata na silnikach 1.9 TD i TDI na ciśnieniu 1,8 bara, i rok na silniku 2.5TDI na ciśnieniu 1.5bara nie zrobiły mu żadnej krzywdy.
turbo idealne dla osób które się uczą chiptuningu.
nawet najbardziej idiotyczna chyba pomyłka nie będzie w stanie zabić tej turbiny, jak do tej pory jeśli wypnie się odmę to turbo jest suche jak pieprz.
brabus124,  K14 przy sofcie który w dolnych obrotach za mozno przyspiesza kąt wtrysku na AAT wstaje i to już przy 1500 rpm na wysokich biegach. przy 2000 rpm daje już u mnie 1.0bara.
jak znajdę logi to wrzucę.
T2 z paska jest tylko inaczej poskładana, a tak jest to to samo turbo.
jako że Ty masz o 20% mniejsza pojemność no to myślę że przy takim sofcie jak masz teraz turbo wstanie przy około 2000-2500rpm przy czym na wyższych biegach już powinno przy 2500rpm osiągać zadane doładowanie.
ewentualnie mam jeszcze K14 z omegi 2.3TD, to wstaje już wyraźnie przy 1800rpm a przy 2200-2300 masz pełne ciśnienie.
tą mogę oddać za grosze, na mniejszą częśc wydechowa. więc wstaje szybciej.
jak jeszcze w audi miałem M-TDI to nie miałem trakcji na jedynce i dwójce bo turbo bardzo szybko wstawało.
va wracając do K14 z 2.5TDI to opuźnijcie w sofcie kąt wtrysku przy pełnym wciśnięciu gazu pomiedzy obrotami 1400-1800rpm i turbo będzie zdecydowanie szybciej wstawać. nawet jeden z kolegów w dziale TDI miał problem z kątem dynamicznym bo pompa mu nie wyprzedzała kąta wtrysku to miał i to spore przeładowania ( ori turbo) tak że N75 sobie nie radziło.
			
			
									
									
						jak znajdę logi to wrzucę.
T2 z paska jest tylko inaczej poskładana, a tak jest to to samo turbo.
jako że Ty masz o 20% mniejsza pojemność no to myślę że przy takim sofcie jak masz teraz turbo wstanie przy około 2000-2500rpm przy czym na wyższych biegach już powinno przy 2500rpm osiągać zadane doładowanie.
ewentualnie mam jeszcze K14 z omegi 2.3TD, to wstaje już wyraźnie przy 1800rpm a przy 2200-2300 masz pełne ciśnienie.
tą mogę oddać za grosze, na mniejszą częśc wydechowa. więc wstaje szybciej.
jak jeszcze w audi miałem M-TDI to nie miałem trakcji na jedynce i dwójce bo turbo bardzo szybko wstawało.
va wracając do K14 z 2.5TDI to opuźnijcie w sofcie kąt wtrysku przy pełnym wciśnięciu gazu pomiedzy obrotami 1400-1800rpm i turbo będzie zdecydowanie szybciej wstawać. nawet jeden z kolegów w dziale TDI miał problem z kątem dynamicznym bo pompa mu nie wyprzedzała kąta wtrysku to miał i to spore przeładowania ( ori turbo) tak że N75 sobie nie radziło.
							









