Witam,
Problem zaczął się ok. pół roku temu, kiedy podczas jazdy odłączyła mi się klamra na akumulatorze i auto zgasło podczas jazdy, zdążyłem dojechać ledwo na parking i od tamtej pory podczas odpalania nie może zaskoczyć. Dzisiaj próbowałem odpalić na lince to zaczął bardzo głośno strzelać, odpalał tylko podczas ciągnięcia go, obroty nie rosły kiedy dodawałem gazu a jak tylko puszczałem sprzęgło to gasł...
Wrzucam filmik, gdzie przedstawione jest jak auto reaguje po odpaleniu, tak klekocze chwile i gaśnie, nie reaguje na gaz.
http://www.youtube.com/watch?v=EhLisoXaatY
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam.
[B3 JN] Problem z odpalaniem
[B3 JN] Problem z odpalaniem
Ostatnio zmieniony 04 maja 2013, 17:25 przez pompex, łącznie zmieniany 2 razy.
- BlackAngel
- Forum Audi 80
- Posty: 51
- Rejestracja: 09 mar 2009, 18:41
- Imię: Krzysztof
- BlackAngel
- Forum Audi 80
- Posty: 51
- Rejestracja: 09 mar 2009, 18:41
- Imię: Krzysztof
Rozrząd sprawdzasz po znakach na kołach pasowych.
Na górnym kole rozrządu z tyłu jest kropka. Obracasz wałem tak, żeby ta kropka się zgrała z górną krawędzią głowicy (po prawej stronie stojąc przed autem). Gdy to ustawisz, to sprawdzasz, czy, nacięcie na kole pasowym wału korbowego zgrywa się z kropką na kole wałka pośredniego napędzającego aparat zapłonowy. Jeśli nie, to obracasz o jeden pełny obrót wał i wtedy już powinno się zgrać (znaki zgrywają się co dwa obroty wału korbowego). Jeśli nic nie będzie się zgrywało, to przestawiony jest rozrząd.
Nie mówię, że to musi od razu być wina rozrządu, ale nie zaszkodzi sprawdzić.
Na górnym kole rozrządu z tyłu jest kropka. Obracasz wałem tak, żeby ta kropka się zgrała z górną krawędzią głowicy (po prawej stronie stojąc przed autem). Gdy to ustawisz, to sprawdzasz, czy, nacięcie na kole pasowym wału korbowego zgrywa się z kropką na kole wałka pośredniego napędzającego aparat zapłonowy. Jeśli nie, to obracasz o jeden pełny obrót wał i wtedy już powinno się zgrać (znaki zgrywają się co dwa obroty wału korbowego). Jeśli nic nie będzie się zgrywało, to przestawiony jest rozrząd.
Nie mówię, że to musi od razu być wina rozrządu, ale nie zaszkodzi sprawdzić.