[B4 1.9 TDI]opornik
[B4 1.9 TDI]opornik
Czesc z Litwy!
Mam B4 TDI Bosh. Samochod ma chipa, wywalony egr, wolna odme, wywalony kat.
Chcem wlutowac opornik w czujnik temperatury paliwa, gdzie mam tam jego wsadzic?
Mam B4 TDI Bosh. Samochod ma chipa, wywalony egr, wolna odme, wywalony kat.
Chcem wlutowac opornik w czujnik temperatury paliwa, gdzie mam tam jego wsadzic?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Masz chipa i chcesz jeszcze opornik :?: :shock: na dobrym chipie żaden opornik nie jest potrzebny ,więc skoro nie jedzie na tym chipie jak powinien ,to albo to marny chip ,albo nie masz go w ogóle ,albo coś ci osprzet nie domaga A gdzie się wpina opornik ,wystarczy poszukać 8-)Dzo pisze:Mam B4 TDI Bosh. Samochod ma chipa, wywalony egr, wolna odme, wywalony kat.
Chcem wlutowac opornik w czujnik temperatury paliwa, gdzie mam tam jego wsadzic?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4080
- Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Lokalizacja: LBL
- Kontakt:
masz https://audi80.pl/80-b4-19tdi-1z-chi ... t39522.htm
szukajka się kłania
szukajka się kłania
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Według mnie opornik w czujniku to jest niesamowita fuszerka. No i na takim oporniku praktycznie nie da się fachowo dawki ustawić bo silnik jak ma temp. roboczą będzie ci pokazywał jakieś 35 stC (na Boschu dane masz zakodowane od 0-255 w grupie 000). Więcej z tego szkody niż pożytku.
A zalewanie silnika bez ładowania mija się z celem.
Niech wypowiedzą się znawcy ale trwałe zalewanie gorącego silnika może skutkować uszkodzeniem tłoków (np. lejące wtryski mogą doprowadzić do ich pękania o czym też czytałem na forum).
Jak ci brak mocy zbieraj kasę na przekładkę na Pierburga, zmień wtryski i wszystko ogarnij jak trzeba (znaczy osprzęt).
Nie wierzę w tuning za 50 groszy (koszt opornika).
A zalewanie silnika bez ładowania mija się z celem.
Niech wypowiedzą się znawcy ale trwałe zalewanie gorącego silnika może skutkować uszkodzeniem tłoków (np. lejące wtryski mogą doprowadzić do ich pękania o czym też czytałem na forum).
Jak ci brak mocy zbieraj kasę na przekładkę na Pierburga, zmień wtryski i wszystko ogarnij jak trzeba (znaczy osprzęt).
Nie wierzę w tuning za 50 groszy (koszt opornika).
Opornik umiejętnie wykorzystywany na pewno coś pomoże tym bardziej ze masz standardowe wtryskiwacze.
Ja jednak na twoim miejscu wstawiłbym duże wtryski i podkręcił dawkę paliwa a przede wszystkim teraz sprawdził dawkę i kąt wtrysku.
Temat o oporniku:
https://audi80.pl/b4-tdi-1z-wtyczka- ... t39711.htm
Ja jednak na twoim miejscu wstawiłbym duże wtryski i podkręcił dawkę paliwa a przede wszystkim teraz sprawdził dawkę i kąt wtrysku.
Temat o oporniku:
https://audi80.pl/b4-tdi-1z-wtyczka- ... t39711.htm
Dzo, mam opornik, tyle że na "pstryczek"... i powiem Ci że używam go baaaardzo rzadko, wręcz o nim zapominam. A wpięcie go na stałe jest bardzo złym pomysłem wg. mnie. I jak koledzy wyżej pisali, ciągłe smaganie tłoków dawką w okolicach 2.0 prosi się o kopniaka w tyłek - i po drugie: gnojek samym paliwem nie jedzie
Oj duzo tu wypowiedzi... Wlasnie pare dni temu zalozylem ten opornik 100 omuw.Auto odzylo, zaczelo ladniej pracowac, liepiej jedzie na malych obrotach. Na wolnych obrotach nie dymi:)
Nu tak , jak przycisne pedal widac czarnego dymka. Niemoge sprawdzic dawki i kata wytrysku bo niepodlacza sie komp do mego samochodu
Nu tak , jak przycisne pedal widac czarnego dymka. Niemoge sprawdzic dawki i kata wytrysku bo niepodlacza sie komp do mego samochodu
-
- Forum Audi 80
- Posty: 406
- Rejestracja: 24 mar 2012, 08:07
- Imię: Mateusz
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik:
- Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
- Kontakt:
pewnie masz bosh'a... przekladka na pierdburga jest otwarciem drogi do POWAZNYCH modowDzo pisze:Oj duzo tu wypowiedzi... Wlasnie pare dni temu zalozylem ten opornik 100 omuw.Auto odzylo, zaczelo ladniej pracowac, liepiej jedzie na malych obrotach. Na wolnych obrotach nie dymi:)
Nu tak , jak przycisne pedal widac czarnego dymka. Niemoge sprawdzic dawki i kata wytrysku bo niepodlacza sie komp do mego samochodu
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 49
- Rejestracja: 15 lis 2010, 12:20
Siema mam audi z nastawnikiem boscha mam taki problem że jadać ze stalą prędkością np. 100km/h puszczam gaz i ponownie wciskam to samochód nie reaguje tak jak by gaz się zaciął dopiero reaguje jak wcisnę sprzęgło obroty spadną i wtedy normalnie idzie lub zgaśnie więc wstawiłem opornik w kabel 2 i nic to nie zmieniło tylko samochód lepiej się zbiera. Zrobiłem coś nie tak czy opornik nie pomoże w tej sprawie??
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
krótko i na temat: masz padniety nastawnik potencjometrycznywicher__91 pisze:Siema mam audi z nastawnikiem boscha mam taki problem że jadać ze stalą prędkością np. 100km/h puszczam gaz i ponownie wciskam to samochód nie reaguje tak jak by gaz się zaciął dopiero reaguje jak wcisnę sprzęgło obroty spadną i wtedy normalnie idzie lub zgaśnie więc wstawiłem opornik w kabel 2 i nic to nie zmieniło tylko samochód lepiej się zbiera. Zrobiłem coś nie tak czy opornik nie pomoże w tej sprawie??
a tu są osoby z forum które ogarniają temat:
https://audi80.pl/munior,u,3284.htm
https://audi80.pl/endriu210,u,7112.htm
https://audi80.pl/trepek,u,9342.htm
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
W tej "sprawie " w opcji "po taniości "pomoże zmiana nastawnika na sprawną używkę ,lub jego "regeneracja " O droższej opcji ,nie będę wspominałwicher__91 pisze:mam audi z nastawnikiem boscha mam taki problem że jadać ze stalą prędkością np. 100km/h puszczam gaz i ponownie wciskam to samochód nie reaguje tak jak by gaz się zaciął dopiero reaguje jak wcisnę sprzęgło obroty spadną i wtedy normalnie idzie lub zgaśnie więc wstawiłem opornik w kabel 2 i nic to nie zmieniło tylko samochód lepiej się zbiera. Zrobiłem coś nie tak czy opornik nie pomoże w tej sprawie??