Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 TDI]opornik

Dzo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 04 paź 2012, 15:19

[B4 1.9 TDI]opornik

Post autor: Dzo » 05 maja 2013, 11:23

Czesc z Litwy!

Mam B4 TDI Bosh. Samochod ma chipa, wywalony egr, wolna odme, wywalony kat.
Chcem wlutowac opornik w czujnik temperatury paliwa, gdzie mam tam jego wsadzic?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 05 maja 2013, 14:04

Dzo pisze:Mam B4 TDI Bosh. Samochod ma chipa, wywalony egr, wolna odme, wywalony kat.
Chcem wlutowac opornik w czujnik temperatury paliwa, gdzie mam tam jego wsadzic?
Masz chipa i chcesz jeszcze opornik :?: :shock: na dobrym chipie żaden opornik nie jest potrzebny ,więc skoro nie jedzie na tym chipie jak powinien ,to albo to marny chip ,albo nie masz go w ogóle ,albo coś ci osprzet nie domaga :-P A gdzie się wpina opornik ,wystarczy poszukać 8-)

Dzo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 04 paź 2012, 15:19

Post autor: Dzo » 06 maja 2013, 07:56

Jezdze na chipie 1 rok. I pewnie jusz niewystarcza dla mnie tego(przywyklem).
Tak ,szukalem, ale nic dobrego nieznalazlem. Dlatego chcem wiedziec , na jakie piny mam go podpiac ? Prosze o dokladna informacje:)

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 06 maja 2013, 07:59


Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 06 maja 2013, 17:18

Według mnie opornik w czujniku to jest niesamowita fuszerka. No i na takim oporniku praktycznie nie da się fachowo dawki ustawić bo silnik jak ma temp. roboczą będzie ci pokazywał jakieś 35 stC (na Boschu dane masz zakodowane od 0-255 w grupie 000). Więcej z tego szkody niż pożytku.

A zalewanie silnika bez ładowania mija się z celem.

Niech wypowiedzą się znawcy ale trwałe zalewanie gorącego silnika może skutkować uszkodzeniem tłoków (np. lejące wtryski mogą doprowadzić do ich pękania o czym też czytałem na forum).

Jak ci brak mocy zbieraj kasę na przekładkę na Pierburga, zmień wtryski i wszystko ogarnij jak trzeba (znaczy osprzęt).

Nie wierzę w tuning za 50 groszy (koszt opornika).

Wostok
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 177
Rejestracja: 22 mar 2011, 18:03
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Wostok » 06 maja 2013, 19:39

Opornik umiejętnie wykorzystywany na pewno coś pomoże tym bardziej ze masz standardowe wtryskiwacze.
Ja jednak na twoim miejscu wstawiłbym duże wtryski i podkręcił dawkę paliwa a przede wszystkim teraz sprawdził dawkę i kąt wtrysku.

Temat o oporniku:
https://audi80.pl/b4-tdi-1z-wtyczka- ... t39711.htm

Awatar użytkownika
BorysTDI
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 759
Rejestracja: 21 gru 2009, 13:51
Lokalizacja: Hrubieszów

Post autor: BorysTDI » 06 maja 2013, 21:44

Dzo, mam opornik, tyle że na "pstryczek"... i powiem Ci że używam go baaaardzo rzadko, wręcz o nim zapominam. A wpięcie go na stałe jest bardzo złym pomysłem wg. mnie. I jak koledzy wyżej pisali, ciągłe smaganie tłoków dawką w okolicach 2.0 prosi się o kopniaka w tyłek - i po drugie: gnojek samym paliwem nie jedzie ;-)

Dzo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 04 paź 2012, 15:19

Post autor: Dzo » 08 maja 2013, 15:58

Oj duzo tu wypowiedzi... Wlasnie pare dni temu zalozylem ten opornik 100 omuw.Auto odzylo, zaczelo ladniej pracowac, liepiej jedzie na malych obrotach. Na wolnych obrotach nie dymi:)
Nu tak , jak przycisne pedal widac czarnego dymka. Niemoge sprawdzic dawki i kata wytrysku bo niepodlacza sie komp do mego samochodu :-/

matek10912
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 406
Rejestracja: 24 mar 2012, 08:07
Imię: Mateusz
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik:
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
Kontakt:

Post autor: matek10912 » 08 maja 2013, 16:18

Poczekamy jak dlugo pojezdzisz :mrgreen: mi szkoda silnika na jakies oporniki... juz wole kase wylozyc na mocniejszego softa jak meczyc niunie :-/

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 08 maja 2013, 19:41

Dzo pisze:jak przycisne pedal widac czarnego dymka. Niemoge sprawdzic dawki i kata wytrysku bo niepodlacza sie komp do mego samochodu :-/
Podłacza się podłącza 8-) tylko trzeba vag com 3,11 i odpowiednio skonfigurować start boud w opcjach ;-)

Awatar użytkownika
_Dave
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 502
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:36
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: _Dave » 08 maja 2013, 19:43

Dzo pisze:Oj duzo tu wypowiedzi... Wlasnie pare dni temu zalozylem ten opornik 100 omuw.Auto odzylo, zaczelo ladniej pracowac, liepiej jedzie na malych obrotach. Na wolnych obrotach nie dymi:)
Nu tak , jak przycisne pedal widac czarnego dymka. Niemoge sprawdzic dawki i kata wytrysku bo niepodlacza sie komp do mego samochodu :-/
pewnie masz bosh'a... :/ przekladka na pierdburga jest otwarciem drogi do POWAZNYCH modow :)

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 08 maja 2013, 19:45

_Dave pisze:
pewnie masz bosh'a... :/ przekladka na pierdburga jest otwarciem drogi do POWAZNYCH modow :)
Moge to potwierdzić <ok>

wicher__91
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 49
Rejestracja: 15 lis 2010, 12:20

Post autor: wicher__91 » 04 sty 2014, 03:07

Siema mam audi z nastawnikiem boscha mam taki problem że jadać ze stalą prędkością np. 100km/h puszczam gaz i ponownie wciskam to samochód nie reaguje tak jak by gaz się zaciął dopiero reaguje jak wcisnę sprzęgło obroty spadną i wtedy normalnie idzie lub zgaśnie więc wstawiłem opornik w kabel 2 i nic to nie zmieniło tylko samochód lepiej się zbiera. Zrobiłem coś nie tak czy opornik nie pomoże w tej sprawie??

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 04 sty 2014, 07:47

wicher__91 pisze:Siema mam audi z nastawnikiem boscha mam taki problem że jadać ze stalą prędkością np. 100km/h puszczam gaz i ponownie wciskam to samochód nie reaguje tak jak by gaz się zaciął dopiero reaguje jak wcisnę sprzęgło obroty spadną i wtedy normalnie idzie lub zgaśnie więc wstawiłem opornik w kabel 2 i nic to nie zmieniło tylko samochód lepiej się zbiera. Zrobiłem coś nie tak czy opornik nie pomoże w tej sprawie??
krótko i na temat: masz padniety nastawnik potencjometryczny
a tu są osoby z forum które ogarniają temat:

https://audi80.pl/munior,u,3284.htm

https://audi80.pl/endriu210,u,7112.htm

https://audi80.pl/trepek,u,9342.htm

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 04 sty 2014, 17:31

wicher__91 pisze:mam audi z nastawnikiem boscha mam taki problem że jadać ze stalą prędkością np. 100km/h puszczam gaz i ponownie wciskam to samochód nie reaguje tak jak by gaz się zaciął dopiero reaguje jak wcisnę sprzęgło obroty spadną i wtedy normalnie idzie lub zgaśnie więc wstawiłem opornik w kabel 2 i nic to nie zmieniło tylko samochód lepiej się zbiera. Zrobiłem coś nie tak czy opornik nie pomoże w tej sprawie??
W tej "sprawie " w opcji "po taniości "pomoże zmiana nastawnika na sprawną używkę ,lub jego "regeneracja " O droższej opcji ,nie będę wspominał ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pompy wtryskowe i wtryskiwacze”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl