Witam, mam taki problem.. OD tak samochód przestał mi odpalać na benzynie.. - wpierw myślałem że może paliwo się cowfa czy coś.. i nie chciałem, go za długo kręcić.. Tak więc zrobiłem małego testa.. - jadąć na gazie (tylko tak udaje mi sie też auto odpalić) wyłączyłem gaz i jade a autko robi BBBBBBUUUUUUUUU........, zmiana biegu na niży, dalej nic.. znów redukcja - auto nie jedzie na benzynie.
No więc odpalam i jeżdże na gazie.. w domu sprawdziłem bezpieczniki i JEST! Trafiony.. - nr 13 przepalony.. - wymiana na nowy, na placu autko zapaliło.. no to poszedłem do domu myśląc że już po sprawie 8-)
Rano chce wyjezdzac do roboty i dupa... wiec odpalam na gazie i jade.. pozniej otwieram maske, sprawdzam bezp. - przelalony. Nie mialem 15'stki pod reka wiec zastapilem go 25A, ale nawet ten nie dał rady...
i teraz mam rozkminę.. - co może mi palić ten bezpiecznik nr 13, od pompy paliwa... ?
Zauważyłem też od jakiegoś czasu że któyś z przekaźników podczas jazdy sobie "pocyka"... Niestety nie byłem w stanie sprawdzić który to jest..
teraz tak, - bo jeszcze nie miałem czasu sprawdzić - jeżeli padł przekaznik pompy paliwa, to moze palic bezpiecznik..? Czy wyjmujac go(pozycja 11) i przekrecajac kluczykiem - jezeli bezp. sie nie przepali to oznaczac bedzie ze moj przekaznik jest do wymiany.. czy jak go sprawdzic..? Nie wiem w ktorym momencie dokladnie sie przepala ten bezp. wiec zakladam ze podczas przekrecania kluczyka..
chociaz sytuacja nieco dziwna.. - odpalilem auto na tym25A na chwilunie i na benz, nie chcial wejsc na obroty, chodzil nie rowno i padl.. no ale moze cos jest z tym przekaznikiem faktycznie i dziad powodowal takie zachowanie..
Prosze o wskazowki, co jeszcze moge sprawdzic i w jaki sposob
pozdrawiam!
[80 B4 2.0 ABT + LPG] Namiętnie pali bezpiecznik nr 13...
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
Znalazłem taki fajny temat który wiele może wnieść w rozwiązanie mojego problemu
podobny temat o nie dzialajacej pompie...
sprawdzilem na szybko.. - ale musze podpiac ten kabelek do 52 jakos dokladniej.. bo nie wiem czy sie stykalo.. na 100%, jutro sproboje.. a jak na krotko sprawdzic pompe..? musze bagaznik rozebrac..?
podobny temat o nie dzialajacej pompie...
sprawdzilem na szybko.. - ale musze podpiac ten kabelek do 52 jakos dokladniej.. bo nie wiem czy sie stykalo.. na 100%, jutro sproboje.. a jak na krotko sprawdzic pompe..? musze bagaznik rozebrac..?
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
niestety z braku czasu nie zdazylem niczego sprawdzic do porzdku.. jednak..:
- ostatnio jadac na gazie (bo inaczej nie umiem obecnie) auti wskakiwalo na obroty i sie zawieszalo na ok 3tys/min (na sluch bo obrotomierza nie mam)... no wiec wylaczylem auto, zapalilem i normalnie.. chwile pozniej to samo.. - wylaczylem i dalem szbko zaplon.. - czyli praca silnika na benzynie.. i ku mojemu zdiwieniu auto chodzilo.. - nierowno, niskie obroty a przycisniecie pedalu gazu spowodowalo zdechniecie silnika.. - odpalanie na benzynie - negatywne.
- dodatkowo na zimnym silniku auto chodzi bardzo niestabilnie, nie wlacza sie ssanie, i obroty sa tak mizerne, ze jak nie podtrzymam noga to auto zgasnie..
A teraz mam kilka pytan do tego co wszystko moge sprawdzic i jak?:
- niebieski czujnik, odpowiadajacy za temp cieczy na liczniku jak i sygnal do komputera o ile sie nie myle... - jak go sprawdzic miernikiem..? (jak ustawic miernik i jakie powinny wyskoczyc wartosci?), czy po odpieciu kostki od czujnika cos stwierdze..?
- czy zapchane filtry gazu / paliwa (pomijajac anomalnia ze wszystko sie zesralo na raz praktyczine), mogly dac takie efekty pracy silnika..?
- co jeszcze moge sprawdzic..? nadal "cyka" mi ktorys przekaznik - nie jestem w stanie go namierzyc bo robi tak podczas jazdy i w roznych momentach... jest na to sposob?
[ Dodano: 2013-05-27, 19:50 ]
wiemze post pod postem..
jak mam sprawdzic pompe paliwa na krotko..? do czego ja podpiac? - mam kostke 4 piny, ktory za co odpowiada, sprawdzic jakie jest na nich napiecie czy tylko czy jest na ktoryms "+"
help.. auto mam rozkrecone a jutro do zrobienia 300km... :mrgreen:
- ostatnio jadac na gazie (bo inaczej nie umiem obecnie) auti wskakiwalo na obroty i sie zawieszalo na ok 3tys/min (na sluch bo obrotomierza nie mam)... no wiec wylaczylem auto, zapalilem i normalnie.. chwile pozniej to samo.. - wylaczylem i dalem szbko zaplon.. - czyli praca silnika na benzynie.. i ku mojemu zdiwieniu auto chodzilo.. - nierowno, niskie obroty a przycisniecie pedalu gazu spowodowalo zdechniecie silnika.. - odpalanie na benzynie - negatywne.
- dodatkowo na zimnym silniku auto chodzi bardzo niestabilnie, nie wlacza sie ssanie, i obroty sa tak mizerne, ze jak nie podtrzymam noga to auto zgasnie..
A teraz mam kilka pytan do tego co wszystko moge sprawdzic i jak?:
- niebieski czujnik, odpowiadajacy za temp cieczy na liczniku jak i sygnal do komputera o ile sie nie myle... - jak go sprawdzic miernikiem..? (jak ustawic miernik i jakie powinny wyskoczyc wartosci?), czy po odpieciu kostki od czujnika cos stwierdze..?
- czy zapchane filtry gazu / paliwa (pomijajac anomalnia ze wszystko sie zesralo na raz praktyczine), mogly dac takie efekty pracy silnika..?
- co jeszcze moge sprawdzic..? nadal "cyka" mi ktorys przekaznik - nie jestem w stanie go namierzyc bo robi tak podczas jazdy i w roznych momentach... jest na to sposob?
[ Dodano: 2013-05-27, 19:50 ]
wiemze post pod postem..
jak mam sprawdzic pompe paliwa na krotko..? do czego ja podpiac? - mam kostke 4 piny, ktory za co odpowiada, sprawdzic jakie jest na nich napiecie czy tylko czy jest na ktoryms "+"
help.. auto mam rozkrecone a jutro do zrobienia 300km... :mrgreen: