Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

B4 AVANT Green

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
king86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 364
Rejestracja: 15 kwie 2007, 21:07
Lokalizacja: Reszel

Post autor: king86 » 06 maja 2013, 22:17

pawełek pisze:To się wszystko da ;-) Małymi kroczkami do przodu.. ale teraz zderzak trochę na bok idzie - myślę co może być krzywego jak nie belka... :-|
Wszystko jest do ustawienia <ok>

IC69 pisze: No prosze, pojecia o tych zaczepach nie miałem. Możesz coś więcej powiedzieć o tych adapterach (dostępność i cena) bo będę musiał się za takimi rozejrzeć. Z przodu też jest coś takiego?
Więc tak dostępność :
- najlepiej od razu odkręcać przy kupnie zderzaka :)
- ale jak nie ma takiej opcji to w ASO ja zapłaciłem z pierdułkami typu śruby podkładki itp. ok 100zł

Z przodu zderzak jest mocowany bezpośrednio do błotnika <ok>
Ostatnio zmieniony 06 maja 2013, 22:26 przez king86, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
pawełek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 684
Rejestracja: 04 sty 2010, 16:06
Imię: paweł
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: pawełek » 06 maja 2013, 22:22

IC69 pisze:Rozumiem, że rozmawiamy o przodzie?
Rozmawiamy o krzywym kole z tyłu ;-)

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 06 maja 2013, 22:23

pawełek pisze: Rozmawiamy o krzywym kole z tyłu
W sensie?

Awatar użytkownika
king86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 364
Rejestracja: 15 kwie 2007, 21:07
Lokalizacja: Reszel

Post autor: king86 » 06 maja 2013, 22:28

Rozumiem :) sprawe zdesia odkłada na później ( na bok idzie ) :D a zajmuje sie tylna belką zawieszenia :)

Awatar użytkownika
pawełek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 684
Rejestracja: 04 sty 2010, 16:06
Imię: paweł
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: pawełek » 06 maja 2013, 22:29

IC69 pisze:
pawełek pisze: Rozmawiamy o krzywym kole z tyłu
W sensie?
https://audi80.pl/b4-avant-nowe-grat ... 77,390.htm - tu pisałem o krzywej (najprawdopodobniej) belce.

king86, spokojnie. Kratki powinny niedługo do mnie zawitać :-)

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 06 maja 2013, 22:47

Do mocowania zderzaków S2 czy CFL z przodu nie wykorzystujemy żadnych bocznych ślizgów, tak samo z tyłu.

pawełek, weź to w ręce i sam zacznij coś robić, tam nie ma żadnej filozofii, trzeba wziąć, przymierzyć, ewentualnie przerezać i przykręcić - tyle, jak zmiana koła.
Ostatnio zmieniony 06 maja 2013, 23:11 przez sagem, łącznie zmieniany 1 raz.

delik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.0 ACE
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: delik » 06 maja 2013, 22:56

sagem pisze:Do mocowania zderzaków S2 czy CFL z przodu nie wykorzystujemy żadnych bocznych ślizgów.

pawełek, weź to w ręce i sam zacznij coś robić, tam nie ma żadnej filozofii, trzeba wziąć, przymierzyć, ewentualnie przerezać i przykręcić - tyle, jak zmiana koła.
pawelek zbiera informacje;D jak przed akzdym modem ;D , dokumentacja tehniczna z 4 str tematu musi byc :lol: :lol: :lol: :lol:

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 06 maja 2013, 22:58

delik pisze:
sagem pisze:Do mocowania zderzaków S2 czy CFL z przodu nie wykorzystujemy żadnych bocznych ślizgów.

pawełek, weź to w ręce i sam zacznij coś robić, tam nie ma żadnej filozofii, trzeba wziąć, przymierzyć, ewentualnie przerezać i przykręcić - tyle, jak zmiana koła.
pawelek zbiera informacje;D jak przed akzdym modem ;D , dokumentacja tehniczna z 4 str tematu musi byc :lol: :lol: :lol: :lol:
No dobrze ale co z teorii, trzeba działać, pisać to sobie można do bólu, zresztą to nie zmiana silnika tylko zderzak :-P

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 06 maja 2013, 23:02

delik pisze:pawelek zbiera informacje;D jak przed akzdym modem
"Koniec języka za przewodnika" Lepiej zapytać, jak dwa razy kupować. ;-)

pawełek, co do belki, to wydaje mi się, że jedno z kół leży - któryś element belki może być krzywy.

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3694
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 06 maja 2013, 23:24

Przekonalem sie tera ze moj tylny "USA S2&#8220; jest naprawde wyjatkowy i jedyny w swoim rodzaju bo mam nawet dorezane slizgi hyhyhy.

Awatar użytkownika
pawełek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 684
Rejestracja: 04 sty 2010, 16:06
Imię: paweł
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: pawełek » 08 maja 2013, 19:44

I dupa... belka wymieniona - zero poprawy.

Nie dość , że mam teraz belkę w gorszym stanie niż była to jeszcze kasa poszła w ... (daleko)... :-/


Nie wiem... byłem chyba u najlepszego blacharza w mieście, powiedział że punkty bazowe są w swoim miejscu.. postawił na belkę, wymieniłem i lipa... dalej to samo - prawe koło jest w środku. Nie wiem , nie mam pomysłu. Nawet nie mam jak i gdzie tego sam sprawdzić... spotkał się ktoś z takim problemem?


Obrazek Obrazek

Tutaj jeszcze kilka zdjęć jak to wygląda....
https://plus.google.com/photos/104011376444318697092/albums/5860143670946409329

Jedynym pocieszeniem na chwile obecną są kratki, które powinny do mnie dojść jutro lub pojutrze.

Jeszcze mam pytanko: ile wystarczy farby na pomalowanie zderzaka S2 i dwóch lusterek.
Ile kupić mniej więcej podkładu i farby - malował ktoś sam?

Awatar użytkownika
hexman
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 785
Rejestracja: 29 sie 2009, 20:04
Lokalizacja: SBI

Post autor: hexman » 08 maja 2013, 19:46

U mnie w C4 jest taka sytuacja jak na zdjęciu po obniżeniu samochodu.
Receptą na to jest skrócenie stabilizatora tylnego (ja u siebie mam włożony regulowany i problem z głowy). Nie wiem czy w każdym samochodzie z belką występuje ten problem, ale ja o tym na szczęście pomyślałem wcześniej ;)
Ostatnio zmieniony 08 maja 2013, 19:48 przez hexman, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
pawełek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 684
Rejestracja: 04 sty 2010, 16:06
Imię: paweł
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: pawełek » 08 maja 2013, 19:47

Ale ja już to miałem przed obniżeniem, po obniżeniu nic się nie zmieniło.

Awatar użytkownika
hexman
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 785
Rejestracja: 29 sie 2009, 20:04
Lokalizacja: SBI

Post autor: hexman » 08 maja 2013, 19:48

W takim razie brak pomysłu... :shock:

delik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.0 ACE
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: delik » 08 maja 2013, 20:06

a belke kompletna kupiles, czy np czop a piaste byl rpzeklady z twojej? starej?

pozdr

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl