Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi B4 cabrio by Meir koniec historii

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
!StaSiu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 22 cze 2009, 14:41
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: !StaSiu » 19 lut 2013, 07:49

58.5 cm do blotnika na seryjnych kolach.

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 19 lut 2013, 07:51

pytalem o wrazenia z jazdy, adwokacie :-P

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 19 lut 2013, 08:00

Kolczat pisze:pytalem o wrazenia z jazdy, adwokacie :-P
A to Ty nie wiesz? Jak zakładasz gwint do auta, to automatycznie zyskujesz wiedzę na temat wszystkich niskich aut w swoim regionie, a jak na dodatek sam przy tym dłubałeś pole zwiększa się kilkukrotnie. W Twoich genach zostaje zapisany rekord Twojego najniższego obniżenia i wszelkie zapisy dotyczące komfortu i pokonywanych nierówności. Przed oczami stają Ci tabele z liczbami które symbolizują obniżenie aut które znasz, teraz już wiesz wszystko. Tajemna wiedza ze starodawnych almanachów wdziera się do Twojego umysłu, widzisz sceny z zamierzchłych czasów, gdy rzymianie obniżali swoje rydwany aby wyrywać plebejskie dziewki z pól, widzisz jak denerwowali się, że po wsiach urywają koła i schodzi z nich dziarska polera. Do Twojego umysłu wdziera się wiadomość, to dlatego rzymianie budowali takie drogi, to dlatego wszystkie drogi prowadzą do rzymu ! Stolica lansu gdzie najniższe rydwany mogły brykać do woli, miejsce największych zlotów gdzie przed cezarem prezentowano nowe projekty. Nagle chwila ulatuje i wiesz wszystko.

Stań się wiedzącym. Rozkmiń to.

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 19 lut 2013, 08:26

dobre dobre, nie wiedzialem ze z Ciebie taki poeta, ale wracajac do tematu gwintu, jestem ciekaw jak sie jezdzi? :mrgreen:

Awatar użytkownika
!StaSiu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 22 cze 2009, 14:41
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: !StaSiu » 19 lut 2013, 18:49

Kolczat a Ty nie masz gwinta ze tak sie dopytujesz? :-P Jezdzi sie pewnie tak jak na moim ;-)

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 19 lut 2013, 22:29

Raczej nie jeździ się tak jak na gwincie ze skróconą lagą i krótszymi amorkami. W przeciwnym razie nikt nie zmieniałby takiego zestawu. Takie coś zrobił Maroonio x lat temu, potem jeździł na tym szuan, potem Słonik i jednak brakuje komfortu - jest tylko obniżenie i niby regulacja, ale i tak każdy dawał na max w dół, aż amorki stały na odbojach prawie :)

Mnie bardziej interesuje jak tam Twoja walka meir z tylnym gwintem. :-)

Awatar użytkownika
!StaSiu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 22 cze 2009, 14:41
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: !StaSiu » 19 lut 2013, 22:59

Atlas gwint na tyle jest dwie strony wczesniej ;-)

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 20 lut 2013, 07:16

wlasnie o ta kwestie wyjasniona przez Atlasa mi chodzi, a dodatkowo opinie Wojtka jak to sie ma do zyciowych doswiadczen z innymi gwintami z jego strony

Awatar użytkownika
meir
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 927
Rejestracja: 17 lis 2008, 22:48
Lokalizacja: Tychy

Post autor: meir » 22 lut 2013, 21:27

heh ale dyskusja :) powiem tak szału nie ma :) miałem w poprzednim aucie gwint HRa później FK a skończyłem na Weitecu to ten co mam tu porównał bym do HRa puszczonego na sam zol :) dość sztywno na tym jest ale nie ma żle :) jak bym chciał komfortowe auto to bym kupił merca beczkę a nie obniżał cabrio :) ogólnie ten gwint z przodu jest przejściowy bo rozkminiam zrobienie przodu z identyczną możliwością regulacji co dedykowany na bazie jakiegoś dobrego gwintu z regulacją twardości :) ale to raczej przyszły sezon jak wpadnie inne koło bo na tym nie mam co walczyć :)

ATLAS co do tyłu to zachowuje się idealnie regulacja jest ogromna nic nie stuka nic nie puka bardzo fajnie się jeżdzi :)

teraz czekam na założenie rozpórek i poliuretanowych gum na wahaczach i sankach :)


P.S - Mabrothrax zaspokoiłeś się tym komentarzem ? czy po prostu wrzuciłeś go tutaj żeby poczuć się fajny i żeby wszyscy patrzyli na ciebie z podziwem i po cichu mówili jaki z ciebie hejter ? bo zupełnie nie rozumiem sensu twojej wypowiedzi która jest tak samo zbędna jak twoja osoba w tym temacie

[ Dodano: 2013-03-07, 21:40 ]
no i dzisiaj przyszedł długo oczekiwany nowy głośniczek :) który zagości w nowej zabudowie bagażnika

Obrazek

[ Dodano: 2013-05-11, 20:55 ]
no i kolejna aktualizacja :
kompletuje elementy do zawiasu czyli zakup poli do wahaczy :
Obrazek

jako że auto idzie do lakiernika to małe rozbieranko :
Obrazek

w czasie gdy auta nie ma zmieniam pare drobiazgów , małe zakupy i dopieszczanie tajli :
koła w nowym kolorze :
Obrazek
Obrazek

polerka do poprawki bo mnie nie zadowala

zakup nowych kierunków bocznych
Obrazek

znaczki w kolorze felg
Obrazek

zakup nowych listw dolnych
Obrazek

odmalowane wycieraczki
Obrazek

no i małe spy photo od lakiernika audi w podkładzie
Obrazek

Obrazek

no to narazie tyle

pozdro

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 12 maja 2013, 17:08

eee myslalem ze juz pomalowany, ale nic no czekamy na efekt koncowy, fajne graty ;p

Awatar użytkownika
!StaSiu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 22 cze 2009, 14:41
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: !StaSiu » 13 maja 2013, 00:09

Jest szansa na polozenie bazy w tym tygodniu?

Awatar użytkownika
meir
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 927
Rejestracja: 17 lis 2008, 22:48
Lokalizacja: Tychy

Post autor: meir » 13 maja 2013, 09:00

w piątek został pomalowany przez weekend sobie wysech i teraz zostało go poskladac wypolerowac i odbiór

[ Dodano: 2013-05-13, 21:17 ]
no i dzisiaj w końcu odebrałem auto :P powiem tak lady jako pierwsza odgadła kolor :P
ile mi się udalo to dzisiaj poskładałem ale już wiem że będę cały tydzień składał regulował itd żeby wszystko było tak jak ja chce :)
auto dostało kolor z palety VAG LB9A WHITE CANDY na dzień dzisiejszy prezętuje się tak :)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
!StaSiu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 22 cze 2009, 14:41
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: !StaSiu » 14 maja 2013, 08:47

Gniecie system.

Awatar użytkownika
asienka
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 456
Rejestracja: 29 wrz 2010, 22:09
Lokalizacja: Śląskie/Będzin

Post autor: asienka » 14 maja 2013, 09:44

Robi wrażenie :-) Pogratulować

Awatar użytkownika
Metal
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1031
Rejestracja: 17 lip 2007, 00:03
Lokalizacja: Krosno

Post autor: Metal » 14 maja 2013, 09:55

Super wygląda :) już chyba wiem na jaki kolor pomaluje felgi :mrgreen:

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl