Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep samochodowy

Audi B4 cabrio by Meir koniec historii

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
!StaSiu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 22 cze 2009, 14:41
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: !StaSiu » 19 lut 2013, 07:49

58.5 cm do blotnika na seryjnych kolach.

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 19 lut 2013, 07:51

pytalem o wrazenia z jazdy, adwokacie :-P

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 19 lut 2013, 08:00

Kolczat pisze:pytalem o wrazenia z jazdy, adwokacie :-P
A to Ty nie wiesz? Jak zakładasz gwint do auta, to automatycznie zyskujesz wiedzę na temat wszystkich niskich aut w swoim regionie, a jak na dodatek sam przy tym dłubałeś pole zwiększa się kilkukrotnie. W Twoich genach zostaje zapisany rekord Twojego najniższego obniżenia i wszelkie zapisy dotyczące komfortu i pokonywanych nierówności. Przed oczami stają Ci tabele z liczbami które symbolizują obniżenie aut które znasz, teraz już wiesz wszystko. Tajemna wiedza ze starodawnych almanachów wdziera się do Twojego umysłu, widzisz sceny z zamierzchłych czasów, gdy rzymianie obniżali swoje rydwany aby wyrywać plebejskie dziewki z pól, widzisz jak denerwowali się, że po wsiach urywają koła i schodzi z nich dziarska polera. Do Twojego umysłu wdziera się wiadomość, to dlatego rzymianie budowali takie drogi, to dlatego wszystkie drogi prowadzą do rzymu ! Stolica lansu gdzie najniższe rydwany mogły brykać do woli, miejsce największych zlotów gdzie przed cezarem prezentowano nowe projekty. Nagle chwila ulatuje i wiesz wszystko.

Stań się wiedzącym. Rozkmiń to.

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 19 lut 2013, 08:26

dobre dobre, nie wiedzialem ze z Ciebie taki poeta, ale wracajac do tematu gwintu, jestem ciekaw jak sie jezdzi? :mrgreen:

Awatar użytkownika
!StaSiu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 22 cze 2009, 14:41
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: !StaSiu » 19 lut 2013, 18:49

Kolczat a Ty nie masz gwinta ze tak sie dopytujesz? :-P Jezdzi sie pewnie tak jak na moim ;-)

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 19 lut 2013, 22:29

Raczej nie jeździ się tak jak na gwincie ze skróconą lagą i krótszymi amorkami. W przeciwnym razie nikt nie zmieniałby takiego zestawu. Takie coś zrobił Maroonio x lat temu, potem jeździł na tym szuan, potem Słonik i jednak brakuje komfortu - jest tylko obniżenie i niby regulacja, ale i tak każdy dawał na max w dół, aż amorki stały na odbojach prawie :)

Mnie bardziej interesuje jak tam Twoja walka meir z tylnym gwintem. :-)

Awatar użytkownika
!StaSiu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 22 cze 2009, 14:41
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: !StaSiu » 19 lut 2013, 22:59

Atlas gwint na tyle jest dwie strony wczesniej ;-)

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 20 lut 2013, 07:16

wlasnie o ta kwestie wyjasniona przez Atlasa mi chodzi, a dodatkowo opinie Wojtka jak to sie ma do zyciowych doswiadczen z innymi gwintami z jego strony

Awatar użytkownika
meir
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 927
Rejestracja: 17 lis 2008, 22:48
Lokalizacja: Tychy

Post autor: meir » 22 lut 2013, 21:27

heh ale dyskusja :) powiem tak szału nie ma :) miałem w poprzednim aucie gwint HRa później FK a skończyłem na Weitecu to ten co mam tu porównał bym do HRa puszczonego na sam zol :) dość sztywno na tym jest ale nie ma żle :) jak bym chciał komfortowe auto to bym kupił merca beczkę a nie obniżał cabrio :) ogólnie ten gwint z przodu jest przejściowy bo rozkminiam zrobienie przodu z identyczną możliwością regulacji co dedykowany na bazie jakiegoś dobrego gwintu z regulacją twardości :) ale to raczej przyszły sezon jak wpadnie inne koło bo na tym nie mam co walczyć :)

ATLAS co do tyłu to zachowuje się idealnie regulacja jest ogromna nic nie stuka nic nie puka bardzo fajnie się jeżdzi :)

teraz czekam na założenie rozpórek i poliuretanowych gum na wahaczach i sankach :)


P.S - Mabrothrax zaspokoiłeś się tym komentarzem ? czy po prostu wrzuciłeś go tutaj żeby poczuć się fajny i żeby wszyscy patrzyli na ciebie z podziwem i po cichu mówili jaki z ciebie hejter ? bo zupełnie nie rozumiem sensu twojej wypowiedzi która jest tak samo zbędna jak twoja osoba w tym temacie

[ Dodano: 2013-03-07, 21:40 ]
no i dzisiaj przyszedł długo oczekiwany nowy głośniczek :) który zagości w nowej zabudowie bagażnika

Obrazek

[ Dodano: 2013-05-11, 20:55 ]
no i kolejna aktualizacja :
kompletuje elementy do zawiasu czyli zakup poli do wahaczy :
Obrazek

jako że auto idzie do lakiernika to małe rozbieranko :
Obrazek

w czasie gdy auta nie ma zmieniam pare drobiazgów , małe zakupy i dopieszczanie tajli :
koła w nowym kolorze :
Obrazek
Obrazek

polerka do poprawki bo mnie nie zadowala

zakup nowych kierunków bocznych
Obrazek

znaczki w kolorze felg
Obrazek

zakup nowych listw dolnych
Obrazek

odmalowane wycieraczki
Obrazek

no i małe spy photo od lakiernika audi w podkładzie
Obrazek

Obrazek

no to narazie tyle

pozdro

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 12 maja 2013, 17:08

eee myslalem ze juz pomalowany, ale nic no czekamy na efekt koncowy, fajne graty ;p

Awatar użytkownika
!StaSiu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 22 cze 2009, 14:41
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: !StaSiu » 13 maja 2013, 00:09

Jest szansa na polozenie bazy w tym tygodniu?

Awatar użytkownika
meir
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 927
Rejestracja: 17 lis 2008, 22:48
Lokalizacja: Tychy

Post autor: meir » 13 maja 2013, 09:00

w piątek został pomalowany przez weekend sobie wysech i teraz zostało go poskladac wypolerowac i odbiór

[ Dodano: 2013-05-13, 21:17 ]
no i dzisiaj w końcu odebrałem auto :P powiem tak lady jako pierwsza odgadła kolor :P
ile mi się udalo to dzisiaj poskładałem ale już wiem że będę cały tydzień składał regulował itd żeby wszystko było tak jak ja chce :)
auto dostało kolor z palety VAG LB9A WHITE CANDY na dzień dzisiejszy prezętuje się tak :)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
!StaSiu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 22 cze 2009, 14:41
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: !StaSiu » 14 maja 2013, 08:47

Gniecie system.

Awatar użytkownika
asienka
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 456
Rejestracja: 29 wrz 2010, 22:09
Lokalizacja: Śląskie/Będzin

Post autor: asienka » 14 maja 2013, 09:44

Robi wrażenie :-) Pogratulować

Awatar użytkownika
Metal
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1031
Rejestracja: 17 lip 2007, 00:03
Lokalizacja: Krosno

Post autor: Metal » 14 maja 2013, 09:55

Super wygląda :) już chyba wiem na jaki kolor pomaluje felgi :mrgreen:

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl