[b4 1.9tdi] wymiana turbiny
[b4 1.9tdi] wymiana turbiny
witam
Mam takie pytanie potrzebuje wymienić turbinę w mojej 80. Czytałem że można włożyć większą ale ja się nie za bardzo na tym znam potrzebuje ze ktoś mi doradził jaką kupić tą turbinę. Moje audi to 1.9tdi z 94r 90KM może ktoś poda jakieś propozycje z allegro
Mam takie pytanie potrzebuje wymienić turbinę w mojej 80. Czytałem że można włożyć większą ale ja się nie za bardzo na tym znam potrzebuje ze ktoś mi doradził jaką kupić tą turbinę. Moje audi to 1.9tdi z 94r 90KM może ktoś poda jakieś propozycje z allegro
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Na samym powietrzu nie pojedziesz ,po co chcesz wymieniać turbinę jak z tą co masz silnik bedzie wyrywał jak głupi jak ktoś ci zrobi nowe mapki wtrysku w sterowniku ,czyli popularnie mówiąc chip .A jak założysz wtryski 216 to nie jedno teoretycznie mocniejsze auto wymięknie jak przycisniesz swojego zetorka :mrgreen: .Jak chcesz nowe mapki to polecam kolegę KostrzapaczekORT pisze:Mam takie pytanie potrzebuje wymienić turbinę w mojej 80. Czytałem że można włożyć większą ale ja się nie za bardzo na tym znam potrzebuje ze ktoś mi doradził jaką kupić tą turbinę. Moje audi to 1.9tdi z 94r 90KM
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Nie no jak jest padnięta to nie wskazane ale o tym ze jest padnięta nie pisałeś .Rozumiem że puszcza olej?Co do mapek to smigam na mapkach od niego więc wiem ile zapłaciłem ,powiem ci tylko ze na pewno cie stać .Tel. do kolegi kostrza wysłałem ci na pw także zadzwoń i zapytajpaczekORT pisze:ale jak turbina jest padnięta to jej nie wymieniać tylko narazie założyć wtrysk 216 i nowe mapki.
- Ganimadeus
- Forum Audi 80
- Posty: 726
- Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
- Lokalizacja: Lublin
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Proponuję zdjąć z kolektorem. Może być trudno odkręcić część gorącą od kolektora. Przy okazji powymieniać uszczelki kolektorów itp. Być może zajrzeć do klapki, przeczyścić i zaopatrzyć się zwłaszcza w dolną uszczelkę turbo (od oleju) bo lubi przeciekać. Ta na elastycznym wężu olejowym.
Warto zajrzeć do kata (no i przebić jak jest pełny). Poza tym dobrze zrobić generalny przegląd drożności i szczelności dolotu jak i wydechu. Na pewno zabieg się odpłaci. Nawet jeśli to tylko placebo <ok>
Warto zajrzeć do kata (no i przebić jak jest pełny). Poza tym dobrze zrobić generalny przegląd drożności i szczelności dolotu jak i wydechu. Na pewno zabieg się odpłaci. Nawet jeśli to tylko placebo <ok>
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Zwykle w dolocie sucho nie jest ale ciec ciurkiem i wylewać się z tamtąd też nie powinno 8-) Ja bym raczej sprawdził wylot ,odkręcając wydech zaraz za turbiną ...tam na pewno nie powinno być oleju ,a jak będzie ,to ewidentnie turbina pusciła go uszczelnieniemdronka pisze: dolot jest caly mokry sprawdzałem
O ile okaze się że to faktycznie padła turbina ,to miałbyś za to przynajmniej dwie używki :roll: Osobiście w życiu nie oddał bym turbiny do regeneracji ,tylko i wyłacznie pewna używka ,a jak się poszuka ,to się i takową znajdzie ...Regeneracje robione na zamiennikach ,bo producenci turbin z premedytacją nie oferują częsci zamiennych ...jak to się może skończyć ,parę osób się niestety przekonałodronka pisze: A za regeneracje zaplaciłem 1000 zl.
Wałek to będzie i to nie mały :roll: jak okaze się że to faktycznie turbina padła , tysiąc w błoto :roll: Tak na marginesie ,to radzę wystrzegać się " speców "którzy w przypadku gdy auto nie jedzie jak powinno ,zaczynają od tekstu "panie ,pewnie turbo już słabe i trzeba oddać do regeneracji " ...taki tekst ,dyskwalifikuje od razu takiego "fahofca " i swiadczy tylko o tym,ze nie ma zielonego pojęcia o czym mówi i nie ma szans że odmuli nam zamulone auto :roll: Turbina to naprawdę ostatnia rzecz ,która może być przyczyną niemocy auta ,przynajmniej jesli chodzi z zwykłe turbiny ,bez zmiennej geometri 8-) Ja jak do tej pory ,nigdy się z padniętą turbiną nie spotkałem ...a trochę tych aut odmuliłem ;dronka pisze:Powiedzieli że to jakis wałek i dlatego tak drogo.