[b4 abt 2,0] prawie gaśnie po odpaleniu ,
[b4 abt 2,0] prawie gaśnie po odpaleniu ,
Witam od kilkunastu dni mam denerwujący problem.mianowicie po kilku sekundach po odpaleniu spadają obroty do około 250 na 2 -3 sekundy poczym wracaja do około 1000 .nie zawsze tak sie dzieje sa czasami 2 3 dni gdy nie ma problemu .nie czuć nigdzie benzyny ani jej wycieków,mocy tez nie ubywa ,tylko ten rozruch czasami to jest denerwujące jak trzeba gdzieś szybko odpalić i ruszyć nap. spod banku hehe :mrgreen: wiedząc ze zaraz padnie.gdzie szukać przyczyny?autko jest bez gazu
nie gaśnie ,jak dodam gazu w chwili gdy zaczyna coś sie dziać problem jakby szybciej ustaje.tak jakby powietrze było .wymieniłem przewody zapłonowe i podciśnienia ,przeczyściłem przepustnice zbadałem przewody paliwowe.jeszcze jest taki obiaw ciut nierównej pracy na wolnych obrotach troche podszarpuje czuć to na nadwoziu ,ale obroty trzyma koło 1000 nazupełnie zimnym do 1200
-
- Forum Audi 80
- Posty: 46
- Rejestracja: 26 lip 2009, 10:29
ta trzyma obroty problem jest tylko poodpalenu 2 do 3 sekund po odpaleniu raz na 3 odpalenia prawie gaśnie .jak już proces przygaśnięcia minie to obroty trzyma równiutko 1000.zastanawiam się też nad zaworkiem zwrotnym paliwa o ile występuje w tym silniku.
odpala ładne za pierwszym razem ,jakieś 3 obroty rozrusznika
odpala ładne za pierwszym razem ,jakieś 3 obroty rozrusznika
-
- Forum Audi 80
- Posty: 46
- Rejestracja: 26 lip 2009, 10:29
Tak jest coś takiego zawór zwrotny paliwa ,po zgaszeniu silnika powinien trzymać odpowiednie ciśnienie paliwa , nie pamiętam jakie powinno być więc może koledzy podpowiedzą. Zerknij na kolor świec zapłonowych, jest też możliwość ze zalewa silnik . Napisz czy sprawdzałeś niebieski czujnik dwu pinowy . Koledzy podawali na forum jaka ma być rezystancja czujnika przy odpowiednich temperaturach .<ok>
czujnik jest ok podmieniłem na inny .ale juz wiem o co kaman.padł lub pada elektrozawór przy gazniku.odpala na resztkach paliwa za zaworem .przepala te resztki z powietrzem potem przygasa az pompa natłoczy nowego paliwka.teraz szukam zaworka i odpowiem co sie zmieniło po remoncie
[ Dodano: 2013-05-21, 11:39 ]
punkty dodane panowie
[ Dodano: 2013-05-21, 11:48 ]
pytanie gdzie on jest ?z tył pod filtrem powietrza ?
[ Dodano: 2013-05-21, 11:39 ]
punkty dodane panowie
[ Dodano: 2013-05-21, 11:48 ]
pytanie gdzie on jest ?z tył pod filtrem powietrza ?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 46
- Rejestracja: 26 lip 2009, 10:29
Ewentualnie sprawdz wtryskiwacz w układzie wtryskowym .Jest do niego przykręcona pokrywa pod którą znajduje się sprężyna wraz z uszczelką która może rozsypała się ze starości i puszcza paliwo bokiem . Sprawdzałeś stan święc chodzi mi o kolor na elektrodach.Dobrze by było też sprawdzić czy pompa paliwowa daje odpowiednie ciśnienie. Jeszcze jedno nasze siniki działają na układzie wtryskowym i wydaje mi się że niema żadnego elektrozaworu odcinającego pb.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 46
- Rejestracja: 26 lip 2009, 10:29
to bedzie to ?
http://allegro.pl/elektrozawor-podcisni ... 05320.html
http://allegro.pl/elektrozawor-podcisni ... 05320.html
-
- Forum Audi 80
- Posty: 46
- Rejestracja: 26 lip 2009, 10:29
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Jest ale on nie odcina paliwa, a jego uszkodzenie co najwyżej będzie powodowało wzrost obrotów. Nie jest powodem do gaszenia silnika.szaakaal pisze:Mireczek 1 jest elektrozawór w naszych silnikach...
audibordo elektrozawór jest umieszczony po lewej stronie obudowy filtra powietrza jest on podlączany kostką na 2 piny jeden wężyk prowadzi do filtra węglowego pod błotnikiem
zaworek jest koloru biało-niebieskiego