Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 abt 2,0] prawie gaśnie po odpaleniu ,

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
audibordo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 05 sty 2013, 18:50
Lokalizacja: bedzin/slaskie

[b4 abt 2,0] prawie gaśnie po odpaleniu ,

Post autor: audibordo » 18 maja 2013, 20:36

Witam od kilkunastu dni mam denerwujący problem.mianowicie po kilku sekundach po odpaleniu spadają obroty do około 250 na 2 -3 sekundy poczym wracaja do około 1000 .nie zawsze tak sie dzieje sa czasami 2 3 dni gdy nie ma problemu .nie czuć nigdzie benzyny ani jej wycieków,mocy tez nie ubywa ,tylko ten rozruch czasami to jest denerwujące jak trzeba gdzieś szybko odpalić i ruszyć nap. spod banku hehe :mrgreen: wiedząc ze zaraz padnie.gdzie szukać przyczyny?autko jest bez gazu

Awatar użytkownika
szaakaal
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 870
Rejestracja: 18 cze 2012, 09:35
Lokalizacja: Bytom/Śląskie

Post autor: szaakaal » 18 maja 2013, 21:10

Cze, a w te kiepskie dni po dodaniu gazu gaśnie?

Awatar użytkownika
audibordo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 05 sty 2013, 18:50
Lokalizacja: bedzin/slaskie

Post autor: audibordo » 19 maja 2013, 09:00

nie gaśnie ,jak dodam gazu w chwili gdy zaczyna coś sie dziać problem jakby szybciej ustaje.tak jakby powietrze było .wymieniłem przewody zapłonowe i podciśnienia ,przeczyściłem przepustnice zbadałem przewody paliwowe.jeszcze jest taki obiaw ciut nierównej pracy na wolnych obrotach troche podszarpuje czuć to na nadwoziu ,ale obroty trzyma koło 1000 nazupełnie zimnym do 1200

Awatar użytkownika
szaakaal
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 870
Rejestracja: 18 cze 2012, 09:35
Lokalizacja: Bytom/Śląskie

Post autor: szaakaal » 19 maja 2013, 11:29

Otwórz maske, odpal silnik i poruszaj do przodu i do tyłu obudową filtra powietrza... jak obroty bedą sie zmieniać lub zgaśnie to gumowa podstawa do wymiany...
sprawdz też pompe paliwa i ciśnienie.

Mireczek 1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 46
Rejestracja: 26 lip 2009, 10:29

Post autor: Mireczek 1 » 19 maja 2013, 14:16

Do sprawdzenia niebieski czujnik dwu pinowy w króćcu płynu chłodniczego .A gdy silnik jest ciepły to ładnie odpala i trzyma obroty? <ok>

Awatar użytkownika
audibordo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 05 sty 2013, 18:50
Lokalizacja: bedzin/slaskie

Post autor: audibordo » 20 maja 2013, 07:36

ta trzyma obroty problem jest tylko poodpalenu 2 do 3 sekund po odpaleniu raz na 3 odpalenia prawie gaśnie .jak już proces przygaśnięcia minie to obroty trzyma równiutko 1000.zastanawiam się też nad zaworkiem zwrotnym paliwa o ile występuje w tym silniku.
odpala ładne za pierwszym razem ,jakieś 3 obroty rozrusznika

Mireczek 1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 46
Rejestracja: 26 lip 2009, 10:29

Post autor: Mireczek 1 » 20 maja 2013, 21:25

Tak jest coś takiego zawór zwrotny paliwa ,po zgaszeniu silnika powinien trzymać odpowiednie ciśnienie paliwa , nie pamiętam jakie powinno być więc może koledzy podpowiedzą. Zerknij na kolor świec zapłonowych, jest też możliwość ze zalewa silnik . Napisz czy sprawdzałeś niebieski czujnik dwu pinowy . Koledzy podawali na forum jaka ma być rezystancja czujnika przy odpowiednich temperaturach .<ok>

Awatar użytkownika
audibordo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 05 sty 2013, 18:50
Lokalizacja: bedzin/slaskie

Post autor: audibordo » 21 maja 2013, 11:38

czujnik jest ok podmieniłem na inny .ale juz wiem o co kaman.padł lub pada elektrozawór przy gazniku.odpala na resztkach paliwa za zaworem .przepala te resztki z powietrzem potem przygasa az pompa natłoczy nowego paliwka.teraz szukam zaworka i odpowiem co sie zmieniło po remoncie

[ Dodano: 2013-05-21, 11:39 ]
punkty dodane panowie

[ Dodano: 2013-05-21, 11:48 ]
pytanie gdzie on jest ?z tył pod filtrem powietrza ?

Mireczek 1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 46
Rejestracja: 26 lip 2009, 10:29

Post autor: Mireczek 1 » 21 maja 2013, 20:57

Ewentualnie sprawdz wtryskiwacz w układzie wtryskowym .Jest do niego przykręcona pokrywa pod którą znajduje się sprężyna wraz z uszczelką która może rozsypała się ze starości i puszcza paliwo bokiem . Sprawdzałeś stan święc chodzi mi o kolor na elektrodach.Dobrze by było też sprawdzić czy pompa paliwowa daje odpowiednie ciśnienie. <piwo> Jeszcze jedno nasze siniki działają na układzie wtryskowym i wydaje mi się że niema żadnego elektrozaworu odcinającego pb.

Awatar użytkownika
szaakaal
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 870
Rejestracja: 18 cze 2012, 09:35
Lokalizacja: Bytom/Śląskie

Post autor: szaakaal » 21 maja 2013, 21:32

Mireczek 1 jest elektrozawór w naszych silnikach...

audibordo
elektrozawór jest umieszczony po lewej stronie obudowy filtra powietrza jest on podlączany kostką na 2 piny jeden wężyk prowadzi do filtra węglowego pod błotnikiem
zaworek jest koloru biało-niebieskiego

Mireczek 1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 46
Rejestracja: 26 lip 2009, 10:29

Post autor: Mireczek 1 » 21 maja 2013, 21:40

Nie byłem pewien czy jest w naszych silnikach elektrozawór odcinający pb , dobrze że inni czuwają i posiadają większą wiedzę. <piwo>

Awatar użytkownika
paw1131
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 405
Rejestracja: 09 maja 2011, 12:45
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: paw1131 » 21 maja 2013, 22:01

Sprawdź, jak zachowuje się silnik krokowy. Przy zimnym silniku powinien się wysunąć po przekręceniu zapłonu.
Ostatnio zmieniony 22 maja 2013, 15:19 przez paw1131, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
audibordo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 05 sty 2013, 18:50
Lokalizacja: bedzin/slaskie

Post autor: audibordo » 22 maja 2013, 10:44


Mireczek 1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 46
Rejestracja: 26 lip 2009, 10:29

Post autor: Mireczek 1 » 22 maja 2013, 20:14

To jest elektrozawór do silnika 2.3 u nas wygląda podobnie lecz nie pasuje do naszych silników. Tak jak kolega szaakaal pisał jest po lewej stronie jak patrzysz od przodu na silnik przyczepiony jest do obudowy filtra. Sprawdzałeś może te rzeczy o których pisałem wcześniej. <ok>

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 25 maja 2013, 17:20

szaakaal pisze:Mireczek 1 jest elektrozawór w naszych silnikach...

audibordo
elektrozawór jest umieszczony po lewej stronie obudowy filtra powietrza jest on podlączany kostką na 2 piny jeden wężyk prowadzi do filtra węglowego pod błotnikiem
zaworek jest koloru biało-niebieskiego
Jest ale on nie odcina paliwa, a jego uszkodzenie co najwyżej będzie powodowało wzrost obrotów. Nie jest powodem do gaszenia silnika.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl