Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK] Regulacja BINGO M

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Prezes
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 99
Rejestracja: 27 lut 2007, 19:24
Lokalizacja: Praszka

[B4 2.0 ABK] Regulacja BINGO M

Post autor: Prezes » 22 maja 2013, 19:33

Witam.
Studiuje już forum i internet od 3 dni i nie potrafie znaleść informacji jak ustawić centralke BINGO M dla silnika ABK.

Od 2 lat walcze z autkiem i wydałem już troszke pieniedzy u gazowników i kazdy robi jak chce a auto dalej nie śmiga....
Kilka dni temu wziąłem sie za to i doprowadziłem je do porzadku z PB.
Niestety na regulacji gazu sie nie znam a te ustawienia które teraz mam z gazu nie pozwalają na jazde...

Pytanie moje i prośba jest takie :
mam wszystko co potrzebne to podpiecia sie pod BINGO M

Z tego co sie dowiedziałem to jest tam tryb nauki.
Czy jeśli go przejdzie to na co jeszcze zwrócic uwage ??
Wiem że nie ma reguły na ustawienia LPG w ABK bo jeden będzie śmigał na jednych ustawieniach a drugi na innych.

Gdyby ktoś był tak dobry i przesłał albo opisał co i jak bardzo bym był wdzięczny.
Niestety nigdy nie zajmowałem sie gazem, ale może wspólnymi siłami dam rade.


oczywiście instalacja II generacji z krokowcem zamiast śruby.

nie wiem o co chodzi z tym TPS'em i jak go zlokalizowac ;-)
Czy może byc tak że go nie mam ??
a jesli mam to gdzie go szukac ??


Pozdrawiam
Tomek

Awatar użytkownika
dzikx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1050
Rejestracja: 24 lis 2011, 21:49
Imię: Jurek
Model: Audi 90 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.6 ADA+lpg
Lokalizacja: pomorze

Post autor: dzikx » 22 maja 2013, 22:00

ja bym wyrzucił przepustnice elektroniczną wstawił śrubę, wyregulował parownik i powinno być git. Tak mam w swoim ADA, PM, i tak miałem w pasku 2.0e ( motor jak abk )

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 23 maja 2013, 11:54

Tutaj opisywałem trochę regulacje: https://audi80.pl/b4-23-ng-lpg-regul ... t78561.htm . Możesz zrobić bez trybu nauki ustawiasz PWA tak aby było na przejściu mieszanka uboga bogata, ustawiasz na początek ruch tłoczka +20 i -20 kroków. Sprawdzasz czy oscyluje wokół wartości PWA na różnych obrotach (korzystasz z zakładki oscyloskop).
Jeśli zakres ten zakres jest za mały i zostanie wykorzystana maksymalna regulacja na + albo - to musisz regulować na parowniku. Śruby od bypassu nie wykręcaj za bardzo i jeśli na wolnych obrotach pracuje blisko bazowego PWA a po podniesieniu obrotów:
a) krokowiec zaczyna pracować na coraz niższych wartościach względem PWA to masz za dużą czułość na parowniku i wraz ze wzrostem przepływu powietrza nieproporcjonalnie wzrasta dawka gazu.
b) krokowiec zaczyna pracować na coraz wyższych wartościach względem PWA to masz za małą czułość na parowniku i wraz ze wzrostem przepływu powietrza nieproporcjonalnie spada dawka gazu. Może to być także spowodowane zbyt rozkręcony bypassem i na wolnych obrotach dostaje za dużo gazu.
W przypadku a) i b) jeśli jest problem z nieliniowością podawania gazu tylko między "wolnymi obrotami" a podwyższonymi to można się ratować używając zubożenia lub wzbogacenia względem TPS.

Oczywiście musisz mieć sprawną sondę, sprawdzasz czy jej napięcie faluje na zakładce oscyloskop.

Podłączenie TPS przy odpowiedniej regulacji parownika, odpowiednio dobranym mikserze i sprawnym dającym się ustawić parowniku nie jest konieczne. Zobaczysz w programie czy wartość TPS się zmienia podczas dodawania gazu (na zgaszonym silniku).

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl