Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[All] Modyfikacje - Zawieszenie, sprężyny amorki, gwint

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
orsa_83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 686
Rejestracja: 14 gru 2011, 01:32
Lokalizacja: Kraków

Post autor: orsa_83 » 21 maja 2013, 23:16

Przód na pewno więcej niż -40 mm, ale tył to chyba seria według mnie.

Awatar użytkownika
juba
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 779
Rejestracja: 15 paź 2012, 23:28
Lokalizacja: Polkowice

Post autor: juba » 21 maja 2013, 23:26

Najgorsze że po numerze nie mogę znaleźć jakie jest obniżenie.
To rzeczywiście może być -40 tylko silnik to klekot, który jest cięższy od ABT, ABK. Springi są prawdopodobnie dedykowane do R4 PB.

Awatar użytkownika
orsa_83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 686
Rejestracja: 14 gru 2011, 01:32
Lokalizacja: Kraków

Post autor: orsa_83 » 22 maja 2013, 00:13

Przeglądałem katalog Weiteca i faktycznie oznaczenia, która podałeś nie ma. Pytanie, czy te się z czasem nie pozmieniały. Jeśli sprężyny są zielone, to obniżenie jakie na nich występowało to chyba max -40 mm. Żółte pozwalały na posadzenie samochodu niżej z tego co kojarzę.

Awatar użytkownika
sylwester28ET
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 430
Rejestracja: 11 gru 2009, 00:32
Lokalizacja: Busko Zdrój

Post autor: sylwester28ET » 22 maja 2013, 23:18

AU031VA/027 WEITEC (zielone) obniża o -40.

U mnie w profilu na zdjęciach jest na takim zawieszeniu (przód/tył).

Awatar użytkownika
juba
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 779
Rejestracja: 15 paź 2012, 23:28
Lokalizacja: Polkowice

Post autor: juba » 22 maja 2013, 23:24

Odpuszczam te springi i szukam dalej.
Dzięki za pomoc ;-)

YoGii
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 165
Rejestracja: 25 kwie 2011, 12:09
Lokalizacja: KrK

Post autor: YoGii » 23 maja 2013, 13:35

koledzy doradzcie mi w temacie....bo jestem na etapie kupna kompletnego zawieszenia, amorki + sprezyny i zastanawiam sie nad 60/40 ale najprawdopodobniej wybiore( tylko poprawe serii z powodow praktycznych) i zainstaluje 40/40 i moje pytanie jest nastepujace jaka firme byscie polecili z tych dwuch MTS TECHNIK czy TA TECHNIX? bardzo was prosze o opinie najlepiej ludzi ktorzy takie zestawy posiadaja praktycznie a nie tylko w teorii:)

Awatar użytkownika
juba
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 779
Rejestracja: 15 paź 2012, 23:28
Lokalizacja: Polkowice

Post autor: juba » 23 maja 2013, 15:11

Zakładając 40/40 nie poprawisz serii bo przód będzie stał wysoko, a dysproporcje staną się jeszcze bardziej widoczne, jeżeli chcesz mieć małe obniżenie daj przód -40. MTS i TA to marki z niskiej półki ale lepsze opinie ma MTS. Ja założyłem używki lepszych firm i jestem zadowolony tylko to nieszczęsne -40 zamiast -60 na przodzie.

Awatar użytkownika
pawełek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 684
Rejestracja: 04 sty 2010, 16:06
Imię: paweł
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: pawełek » 23 maja 2013, 15:19

Ja za to słyszałem, że przy ewentualnej reklamacji "technix" wymienia bez pytań, bo to niemiecka firma i nie docieka. Za to MTS, to niby polska firma i o wszystko pytają i robią czasem problemy.

Tak mi ktoś napisał ;-)

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 24 maja 2013, 08:31

pawełek pisze:Ja za to słyszałem, że przy ewentualnej reklamacji "technix" wymienia bez pytań, bo to niemiecka firma i nie docieka. Za to MTS, to niby polska firma i o wszystko pytają i robią czasem problemy.

Tak mi ktoś napisał ;-)
Ale bezedura. Ob y dwie trzepią to pewnie na jednej hali i tylko naklejki zmieniają, było na forum vw golf ,że odkleił typ naklejkę z amora TA a pod spodem MTS (albo na odwrót)

Awatar użytkownika
meir
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 927
Rejestracja: 17 lis 2008, 22:48
Lokalizacja: Tychy

Post autor: meir » 24 maja 2013, 08:47

Nie no mts różni sie od ta u kapera na stronie jest nawet porównanie gdzie wyraźnie widać różnice w wykonaniu oczywiście na plus dla mtsa

Awatar użytkownika
pawełek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 684
Rejestracja: 04 sty 2010, 16:06
Imię: paweł
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: pawełek » 24 maja 2013, 10:31

meir pisze:Nie no mts różni sie od ta u kapera na stronie jest nawet porównanie gdzie wyraźnie widać różnice w wykonaniu oczywiście na plus dla mtsa
Tam jest chyba porównanie gwintu o ile się nie mylę nie? ;-)

Awatar użytkownika
!StaSiu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 22 cze 2009, 14:41
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: !StaSiu » 24 maja 2013, 14:49

Ja polecam MTS. Jezdzilem na MTSie, SuperSporcie, TA, FK i MTS daje rade.

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 25 maja 2013, 10:44

!StaSiu pisze:Ja polecam MTS. Jezdzilem na MTSie, SuperSporcie, TA, FK i MTS daje rade.
W jednym aucie? Jeśli tak to jakie przebiegi robisz, że aż tyle kompletów miałeś? :roll:

Awatar użytkownika
!StaSiu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 22 cze 2009, 14:41
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: !StaSiu » 25 maja 2013, 16:09

Nie w różnych.
MTS sprezyny- w b4 (dosc komfortowa opcja)
MTS amortyzatory- w mojej b4 (godne polecenia bardzo przyjemnie mi sie na nich jezdzi)
FK- w b3 ( jeden z najlepszych zestawow jakie mialem)
TA- w golfie (tania i dobra opcja)
SuperSport sprezyny- w mojej b4 (srednio polecam dosc miekka sprezyna)
Jamex- we fiescie (slaby zestaw)
gwint MTS- w golfie (nowa seria bardzo przyjemna lepsza od uzywki KW)
kw var 2- w golfie (uzywka nie zbyt zadowolony z jazdy bylem ale nadrabia regulacja twardosci.

Ale klepany resor w maluchu przebija wszystko :mrgreen:

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 28 maja 2013, 20:19

!StaSiu pisze:Nie w różnych.

MTS sprezyny- w b4 (dosc komfortowa opcja)

MTS amortyzatory- w mojej b4 (godne polecenia bardzo przyjemnie mi sie na nich jezdzi)

FK- w b3 ( jeden z najlepszych zestawow jakie mialem)

TA- w golfie (tania i dobra opcja)

SuperSport sprezyny- w mojej b4 (srednio polecam dosc miekka sprezyna)

Jamex- we fiescie (slaby zestaw)

gwint MTS- w golfie (nowa seria bardzo przyjemna lepsza od uzywki KW)

kw var 2- w golfie (uzywka nie zbyt zadowolony z jazdy bylem ale nadrabia regulacja twardosci.



Ale klepany resor w maluchu przebija wszystko
Czyli nie jeździłeś w B4 ani na kicie MTS, ani na kicie TATechnix. Ale wydaje mi się, że ktoś na forum jeździł, nawet chyba ktoś kupił "gwint" TAT do B4 i z grubsza był zadowolony.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl