[80 B3]. Centralny zamyka i po chwili otwiera.
Miałem to samo i nawet kupiłem zamek a okazało się ,że mechanizm klamki nie cofał się po pociądnięciu (od środka) i przy zamykaniu kluczykiem czuć było mały opór przy przekręcaniu .Linka ci słabo odbija z powrotem. Ja po pociągnięci za dźwignie od środka intuicyjnie ją dopycham i wszysko działa. Żeby to było w 100% sprawne musiałbyś sprawdzić czy wszystkie mechanizmy i cięgła pracują bez większych luzów i czy cofają się do kończ. Pozdro :mrgreen:
Najprościej to miernikiem. Ustawiasz go na pomiar przewodzenia diody i jedną sondę dotykasz do przewodu zamykającego lub otwierającego zamek z centralki a drugą sondę do masy nadwozia. Zamykasz lub otwierasz z pilota i sprawdzasz wskazania ma mierniku. Pilotem sterujesz sam sterownik zamka czy autoalarm z wyjściem na zamek?? Pytam bo chce się dowiedzieć czy masz przekaźniki na zewnątrz czy wbudowane w sterownik??
W takim razie masz przekaźniki w nim. Bez miernika zrób tak: weź ten sterownik w rękę i wciśnij zamykanie lub otwieranie. Powinieneś poczuć i usłyszeć jak się załącza przekaźnik. Jeżeli będzie szybkie pyk-pyk to czas o jest krótki....jak będzie pyk-1-2-3-pyk to wtedy masz długi czas sterowania zamkiem.
[ Dodano: 2013-05-22, 22:21 ]
Znasz może markę lub typ sterownika zamka??
[ Dodano: 2013-05-22, 22:21 ]
Znasz może markę lub typ sterownika zamka??
Kofper dla pewności możesz przejrzeć płytkę w pompce w poszukiwaniu zimnych lutów. W tym wieku auta na pewno jakiś gdzieś jest. Mi to wygląda na błędne połączenie centralki z instalacją zamka. Musi być zachowany kierunek podłączenia drzwi---> pompa. Później poszukam info o tej centralce. Masz schemat podłączenia do niej??
Kofper jak już masz centralkę w ręku to powiedz mi jak masz to wszystko podłączone. Z centralki wychodzi 6 przewodów do zamka. Czarny, zielony, różowy, biały, niebieski i pomarańczowy. Czarny masz połączony z niebieskim?? Zielony do przewodu sterującego do pompy, różowy masa, pomarańczowy +12V a biały do przewodu sterującego do drzwi??