Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3]. Centralny zamyka i po chwili otwiera.

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
szaakaal
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 870
Rejestracja: 18 cze 2012, 09:35
Lokalizacja: Bytom/Śląskie

Post autor: szaakaal » 17 maja 2013, 11:50

Kofper, no ok, ale jak wymiana siłowników nie pomoże i jeżeli dzieje się tak tylko z pilota, to przyczyny trzeba by szukac w module centralnego.

Awatar użytkownika
juba
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 779
Rejestracja: 15 paź 2012, 23:28
Lokalizacja: Polkowice

Post autor: juba » 17 maja 2013, 22:48

szaakaal, to co piszesz zgadzało by się, ta usterka przytrafiła mi się przy naprawie klamki, gdzie te cięgła mi się "rozsypały" i nie wiedziałem jak złożyć. Teraz chwila wolnego czasu ściągnąć boczek, regulować cięgło i można zakładać centrale z pilota :mrgreen:
Wielkie dzięki za pomoc ;-)

Awatar użytkownika
zibi77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 03 mar 2011, 11:55
Lokalizacja: kalisz

Post autor: zibi77 » 17 maja 2013, 23:33

Miałem to samo i nawet kupiłem zamek a okazało się ,że mechanizm klamki nie cofał się po pociądnięciu (od środka) i przy zamykaniu kluczykiem czuć było mały opór przy przekręcaniu .Linka ci słabo odbija z powrotem. Ja po pociągnięci za dźwignie od środka intuicyjnie ją dopycham i wszysko działa. Żeby to było w 100% sprawne musiałbyś sprawdzić czy wszystkie mechanizmy i cięgła pracują bez większych luzów i czy cofają się do kończ. Pozdro :mrgreen:

Awatar użytkownika
manfred19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1263
Rejestracja: 26 gru 2009, 15:57

Post autor: manfred19 » 18 maja 2013, 00:53

Kofper a może masz za krótkie impulsy sterujące centralnym z pilota?? Powinny być około 2-3 sekundy.

Awatar użytkownika
Kofper
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 573
Rejestracja: 15 cze 2011, 17:56
Lokalizacja: Konina

Post autor: Kofper » 21 maja 2013, 17:53

manfred19, Hmm. A jak to sprawdzić ?

Awatar użytkownika
manfred19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1263
Rejestracja: 26 gru 2009, 15:57

Post autor: manfred19 » 22 maja 2013, 19:34

Najprościej to miernikiem. Ustawiasz go na pomiar przewodzenia diody i jedną sondę dotykasz do przewodu zamykającego lub otwierającego zamek z centralki a drugą sondę do masy nadwozia. Zamykasz lub otwierasz z pilota i sprawdzasz wskazania ma mierniku. Pilotem sterujesz sam sterownik zamka czy autoalarm z wyjściem na zamek?? Pytam bo chce się dowiedzieć czy masz przekaźniki na zewnątrz czy wbudowane w sterownik??

Awatar użytkownika
Kofper
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 573
Rejestracja: 15 cze 2011, 17:56
Lokalizacja: Konina

Post autor: Kofper » 22 maja 2013, 20:04

Sam sterownik zamka. Nie mam alarmu.

Awatar użytkownika
manfred19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1263
Rejestracja: 26 gru 2009, 15:57

Post autor: manfred19 » 22 maja 2013, 22:20

W takim razie masz przekaźniki w nim. Bez miernika zrób tak: weź ten sterownik w rękę i wciśnij zamykanie lub otwieranie. Powinieneś poczuć i usłyszeć jak się załącza przekaźnik. Jeżeli będzie szybkie pyk-pyk to czas o jest krótki....jak będzie pyk-1-2-3-pyk to wtedy masz długi czas sterowania zamkiem.

[ Dodano: 2013-05-22, 22:21 ]
Znasz może markę lub typ sterownika zamka??

Awatar użytkownika
Kofper
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 573
Rejestracja: 15 cze 2011, 17:56
Lokalizacja: Konina

Post autor: Kofper » 22 maja 2013, 22:55

Pyknięcie jest długie czyli tak jak pisze pyk 1,2,3 pyk. Marka i typ: fai-820 magicar

Awatar użytkownika
manfred19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1263
Rejestracja: 26 gru 2009, 15:57

Post autor: manfred19 » 23 maja 2013, 10:25

Czyli masz długi impuls sterowania, taki jaki być powinien. Mówisz że jak zamykasz z kluczyka to jest git a jak z pilota to otwiera zamek zaraz po zamknięciu tak??

Awatar użytkownika
szaakaal
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 870
Rejestracja: 18 cze 2012, 09:35
Lokalizacja: Bytom/Śląskie

Post autor: szaakaal » 23 maja 2013, 11:00

Kofper, tak jak napisałem wcześniej... przyczyny szukaj w module centralnego.

Awatar użytkownika
Kofper
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 573
Rejestracja: 15 cze 2011, 17:56
Lokalizacja: Konina

Post autor: Kofper » 23 maja 2013, 13:54

manfred19, dokładnie tak jak piszesz.




Awatar użytkownika
manfred19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1263
Rejestracja: 26 gru 2009, 15:57

Post autor: manfred19 » 24 maja 2013, 10:03

Kofper dla pewności możesz przejrzeć płytkę w pompce w poszukiwaniu zimnych lutów. W tym wieku auta na pewno jakiś gdzieś jest. Mi to wygląda na błędne połączenie centralki z instalacją zamka. Musi być zachowany kierunek podłączenia drzwi---> pompa. Później poszukam info o tej centralce. Masz schemat podłączenia do niej??

Awatar użytkownika
Kofper
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 573
Rejestracja: 15 cze 2011, 17:56
Lokalizacja: Konina

Post autor: Kofper » 24 maja 2013, 13:59

Niestety nie. Centralny jest oryginał a z pilota był zakładany chyba z 6-7 lat temu.

Awatar użytkownika
manfred19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1263
Rejestracja: 26 gru 2009, 15:57

Post autor: manfred19 » 24 maja 2013, 16:28

Kofper jak już masz centralkę w ręku to powiedz mi jak masz to wszystko podłączone. Z centralki wychodzi 6 przewodów do zamka. Czarny, zielony, różowy, biały, niebieski i pomarańczowy. Czarny masz połączony z niebieskim?? Zielony do przewodu sterującego do pompy, różowy masa, pomarańczowy +12V a biały do przewodu sterującego do drzwi??

ODPOWIEDZ

Wróć do „Centralny zamek, alarm, immobilajzer.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl