Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 ABK] Problem z odpalaniem, zapach benzyny.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
teko

Post autor: teko » 05 maja 2013, 16:06

To już wiem jak to wygląda.
Spróbuje z tym XP Mode, tylko musze interface odzyskać :lol: Bawiłem się z tym a nie wpadłem nawet na to, żeby tak zrobić :roll:

[ Dodano: 2013-05-05, 16:08 ]
A czy te odpowietrzanie może mieć też wpływ na to że czasem tak jakby wypadnie jeden cykl pracy? tzn. tak szarpnie na pełnym przyspieszeniu.

Awatar użytkownika
BlackAngel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 51
Rejestracja: 09 mar 2009, 18:41
Imię: Krzysztof

Post autor: BlackAngel » 05 maja 2013, 16:32

Wypadanie cykli pracy, to w głównej mierze skutek awarii układu zapłonowego (wypalone świece, uszkodzone styki w kopułce, przewody zapłonowe, cewka), ale możliwe, że jak się ten zaworek nie otworzy w porę, to może i zdusi na chwilę silnik. Na ten temat niech się wypowie, ktoś bardziej obeznany w temacie.

Z tym szarpnięciem po przegazowaniu, to może po prostu odcięcie się włącza, gdy przekroczysz dozwolone obroty.

teko

Post autor: teko » 05 maja 2013, 20:03

Te szarpanie co mi się wydaje jako wypadanie cykli to jest jak przyspieszam i to nie jest na odcięciu tylko jak obroty rosną.

[ Dodano: 2013-05-08, 23:19 ]
Niestety z autem jest coraz gorzej. Teraz już nie ma szarpania tylko po prostu brak mocy na benzynie przy pełnym przyspieszeniu. Jak jadę normalnie to nie ma tego, na gazie też czegoś takiego nie ma.

dlubek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 46
Rejestracja: 11 mar 2013, 20:57
Lokalizacja: warszawa

Post autor: dlubek » 11 maja 2013, 23:53

witam tak se czytam i u mnie bylo podobnie z szrpaniem okazalo sie ze pompka palwa nie dawala odpowiedniego cisnienia a powinno byc okolo 4 barow

teko

Post autor: teko » 12 maja 2013, 10:43

No właśnie nie mam możliwości sprawdzenia jej. Pozostaje tylko podmiana?
Z jakich aut pasuje pompka do mojego silnika?

[ Dodano: 2013-05-13, 10:34 ]
Jeżeli mam pół baku benzyny i chcę zdemontować pompkę to muszę trochę spuścić żeby się nie rozlało czy jest na tyle mocowanie wysoko że nie wyleje się?

Awatar użytkownika
sylwester28ET
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 430
Rejestracja: 11 gru 2009, 00:32
Lokalizacja: Busko Zdrój

Post autor: sylwester28ET » 13 maja 2013, 23:23

Nie musisz spuszczać bo nie rozleje się ale jedynie będziesz musiał trochę kombinować bo będziesz musiał dostać się do zabezpieczenia pompki w zbiorniku a paliwo trochę może to utrudnić.

teko

Post autor: teko » 19 maja 2013, 18:31

Co do zapachu benzyny. Odpaliłem auto i odłączyłem pompkę. Wypaliłem benzyny na tyle ile się dało, ale niestety nadal benzyną czuć. Podejrzewam więc, że albo gdzieś przewód dziurawy albo zbiornik paliwa. W których miejscach najczęściej się uszkadzają? Podkreślam że pod autem i w komorze jest wszystko całe. Sprawdziłem tam gdzie dało się dojść bez rozbierania.

Awatar użytkownika
sylwester28ET
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 430
Rejestracja: 11 gru 2009, 00:32
Lokalizacja: Busko Zdrój

Post autor: sylwester28ET » 20 maja 2013, 00:00

To pozostają jeszcze do sprawdzenia przewody paliwowe idące od baku do komory silnika w miejscach w których są mocowane gumy, bo w nich najczęściej przewód jest przerdzewiały.

teko

Post autor: teko » 23 maja 2013, 19:34

Sprawdziłem te przewody i nie ma żadnych przecieków. Czy z tego zbiornika węgla również będzie czuć benzyną jeżeli auto jeździ na gazie? Pojeździłem trochę dłużej na benzynie i jej nie czułem. Zaczęło śmierdzieć w aucie dopiero po przełączeniu na gaz.

Awatar użytkownika
tomek1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1527
Rejestracja: 09 maja 2008, 11:45
Lokalizacja: Marki

Post autor: tomek1982 » 23 maja 2013, 20:58

sylwester28ET pisze:To pozostają jeszcze do sprawdzenia przewody paliwowe idące od baku do komory silnika w miejscach w których są mocowane gumy, bo w nich najczęściej przewód jest przerdzewiały.
świeta prawda u mnie jeden przewód na 2 łączeniach przepuszczal bardzo małą ilość po jakimś czasie przewód troszeczke siępocił a jak rozpiełem mocowanie wyciagnełem tą gume to sikało paliwo

teko

Post autor: teko » 23 maja 2013, 23:10

Ściągałem mocowania i sprawdzałem właśnie. Jest sucho.

Awatar użytkownika
sylwester28ET
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 430
Rejestracja: 11 gru 2009, 00:32
Lokalizacja: Busko Zdrój

Post autor: sylwester28ET » 23 maja 2013, 23:18

To pozostaje jeszcze zaworek zwrotny paliwa, może to jest winowajca całej cytuacji.

teko

Post autor: teko » 24 maja 2013, 22:53

Zawór zwrotny przepuszcza i na przewodach również nie ma przecieków. Sprawdzałem ten zbiornik węgla aktywnego i nie widzę żadnych dziur na wężach. Mam tylko co do tego pytanie. Gdzie ma być wypuszczony ten przewód co wchodzi w próg? Ma on wchodzić w ten otwór cowychodzi na dół poza próg?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl