Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1Z] Brak mocy i hamulców w 1.9Tdi

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Black Spider
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 51
Rejestracja: 04 mar 2007, 09:07

[B4 1Z] Brak mocy i hamulców w 1.9Tdi

Post autor: Black Spider » 08 lis 2007, 15:57

Mam nastepujacy problem a mianowicie, pewnego dnia zauwazylem ze moje auto zaczelo zle hamowac pedal wpadal nisko i dopiero za 2-3 razem hamowal w maire. Wiec wymienilem tarcze i klocki z przodu, tarcze ATE, klock ferrodo a takze klocki z tylu. Chociaz prade mowiac to zarowno przednie i tylnie klocki byly w ladnym stanie ale jak juz mialem nowe klamoty, to pozmienialem. Ale hamulce dalej sa lipne pedal wpada nisko i jest mieeki. Ukald odpowietrzony plyn zmieniony. Zrobilem juz 400km i nic, a do tego zauwazylem za auto zaczelo slabo przyspieszac tak jakby turbo nie zalanczalo sie, a jezeli hamuje 3-4razy pod rzad pedal robi sie twardy i trudno go wciisnac, nie zawsze ale dosc czesto. Autko to Audi 1.9Tdi z 94r 90KM

Awatar użytkownika
MARCIN 80B4
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 895
Rejestracja: 03 sie 2007, 10:12
Lokalizacja: Busko

Post autor: MARCIN 80B4 » 08 lis 2007, 16:15

Ja tu podejrzewam uszkodzoną pompę próżniową ( wacum pomp ).

Awatar użytkownika
pilocik69
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 621
Rejestracja: 11 mar 2007, 12:42
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: pilocik69 » 08 lis 2007, 18:29

Moze jakies notlaufy lapie, sprobuj podjechac na diagnostyke

Awatar użytkownika
Black Spider
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 51
Rejestracja: 04 mar 2007, 09:07

Post autor: Black Spider » 08 lis 2007, 21:04

Stalo sie to z dnia na dzien hamulce byl wczesniej git autko smigalo az milo, stary kpl tarcz i klockow byl w swietnym stanie. Teraz pytanie czy da sie to jakos naprawic, czy musze szukac nowej pompy

Awatar użytkownika
MARCIN 80B4
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 895
Rejestracja: 03 sie 2007, 10:12
Lokalizacja: Busko

Post autor: MARCIN 80B4 » 09 lis 2007, 09:19

Najpierw to sprawdź tą pompę bo objawy masz takie jakby była uszkodzona membrana. nie wiem jak to się ma do turbinki ale w 1Z turbina sterowana jest podciśnieniem, czyli pewnie ma coś wspólnego z pompą podciśnienia. A z objawami hamulców spotkałem się w VW i wymiana membrany wystarczyła aby problem znikł.

adres fajnej stronki
http://www.autoteile-shopping.de/default.asp?lang=pl
nr. pompy
7.24808.51.0
cena nowej ok 550pln
ew szukaj używki na stronce masz szereg pojazdów w których są taki pompy.
A jak ją sprawdzić nie wiem pewnie po objawach :?:

Awatar użytkownika
Black Spider
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 51
Rejestracja: 04 mar 2007, 09:07

Post autor: Black Spider » 14 lis 2007, 12:23

Dzieki za rade jureo biore sie za rozbieranie autka mam juz kupiona uzywke w dobrym stanie.

Co do profilu to zgadza sie mam Coupeje 2.3 a zona 1.9tdi

ramzes13
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 128
Rejestracja: 24 sty 2007, 09:43
Lokalizacja: Wilno

Post autor: ramzes13 » 14 lis 2007, 14:29

Ja mialem podobny problem, nie zawsze obowiozkowo wymienic pompe, czasami wystarczy pozmieniac wszystkie gumki w niej. U nas na Litwie komplet gumek kosztowal 19lt (okolo 22zlotych).
Co prawda zmienic uszczelniacze polecilem mechanikowi, bo nie mialem narzedzi by rozebrac pompy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl