Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep samochodowy

[Audi Avant 2.2T Q]rodzinne kombi, MTM

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 27 maja 2013, 22:32

Porzadny dolot i wydech ma to i wynik porzadny :mrgreen: :-P

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 27 maja 2013, 22:42

Tighe pisze:pytam bo standardowo zbieram do folderu z majóvwki na fejsie
Spoko pomyslimy <ok>
Krycha pisze:fajnie jedzie i dobry wynik na seryjnym ecu :)
thx, sam się zdziwiłem, a bałem się że może wypluć z 200KM i na prawdę będę robił stolik. :-D
Słonik pisze:Porzadny dolot i wydech ma to i wynik porzadny :mrgreen: :-P
No, gdyby jeszcze nie dziura na co drugim spawie, było by malina <ok>

Awatar użytkownika
Przemo95
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1323
Rejestracja: 22 sie 2008, 13:34
Lokalizacja: Płońsk

Post autor: Przemo95 » 27 maja 2013, 22:50

Audica konkretna :D ciśnie jak torpeda heh :mrgreen:

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 27 maja 2013, 23:47

Ja ci dam dziure a co drugim spawie, poczekaj ty <palma>

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 28 maja 2013, 18:58

Słonik pisze:Ja ci dam dziure a co drugim spawie, poczekaj ty <palma>
Dobra antyreklama nie jest zła <ok>
Adam, myślę że na prawdę Twoja robota ma wpływ na ten wynik, i to duży ;-)

A mam pytanie, bo plastikowe pomarańczowe kierunki już spolerowałem, a jakiś dobry domowy sposób na poprawę szkła halogenów? jakaś pasta da temu radę, czy tylko tlenek ceru lub inne pochodne kosmetyki ?

marszall
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 579
Rejestracja: 30 gru 2011, 19:58
Lokalizacja: LLU/WS

Post autor: marszall » 28 maja 2013, 19:42

A co robisz ze srodkami w halogenach?
ja dałem środki na srebrno i nawet spoko efekt, ale teraz jeszcze zastanawiam sie czy czarne nie pasowały by lepiej
foty w moim temacie

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3693
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 28 maja 2013, 21:17

środki haluksów wyklej "lusterkową" folią samoprzylepnął lub metalizacja.

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 28 maja 2013, 23:02

sagem paperem ściernym i na samym końcu pastą polerską lub tlenkiem ;-)
Aluminium polerować jest łatwo ale ze szkłem się schodzi i trzeba co rusz schładzać wodą.

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 29 maja 2013, 00:04

Do szkla to tylko i wylacznie tlenek ceru ale nie spodziewaj sie ze to dziala tak jak w przypadku aluminium, zbiera duuuuuuuuuuuzo mniej a wrecz tylko nablyszcza i leciutko wygladza powierzchnie, ciezki temat ogolnie.
Ciesze sie ze widzisz w mojej robocie jakis sens i efekt ;-)

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 29 maja 2013, 08:20

Słonik pisze:Do szkla to tylko i wylacznie tlenek ceru
Mylisz się. Papier ścierny różnych gradiacji na dremel lub podobne narzędzie i robi się jak w przypadku polerowania czegokolwiek innego.
Ja używałem jeszcze dysków ściernych 3M Trizact(niebieskie) są to niby plastikowe piramidki i nieźle śmierdzą przy polerowaniu ale da się i nimi, bo tlenkiem ceru tylko da się wykonać efekt końcowy.
W firmie używamy pasty cerowej do polerowania tylko rys, które są naprawdę delikatne a odprysków się tym po prostu nie da zniwelować.
Wypróbuj tą metodą i na koniec oklej przeźroczystą folią termokurczliwą(ochronną) i powinno ładnie wyglądać.

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 29 maja 2013, 08:26

sagem pisze:
Hamowanie na serii ECU :

248KM i 325Nm

Hamowanie na mtm :

265KM i 360NM,
Zacny wynik na serii ECU ;-) Jakieś zawahania na krzywej momentu?

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 29 maja 2013, 08:33

A po papierach sciernych czym polerowac?....... no wlasnie tlenkiem ceru. Ze wygladzic mozna papierami albo Trizaciem to wydawalo mi sie oczywiste, piszac ze tylko tlenek mialem na mysli ze tylko tlenek a nie np mozna tez pasta do polerowania lakieru.

[ Dodano: 2013-05-29, 08:34 ]
PS- Pokaz wykres.

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 29 maja 2013, 10:25

Słonik pisze:A po papierach sciernych czym polerowac?....... no wlasnie tlenkiem ceru. Ze wygladzic mozna papierami albo Trizaciem to wydawalo mi sie oczywiste, piszac ze tylko tlenek mialem na mysli ze tylko tlenek a nie np mozna tez pasta do polerowania lakieru.

spoko ;-)

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 29 maja 2013, 20:59

Wykres z hamowania na dzień 25.05.2013.
Obrazek
Jak by ktoś nie wiedział, RUN 2 to jest seria ECU, RUN 1 MTM.

Jak widać na MTM coś jej brakuje, szczególnie u dołu, moment jest niższy, pierwsza diagnoza jak dla mnie to za słaba sprężyna WG, która nie utrzymuje tak jak by wstępnego peaku turbiny i upuszcza, po czym spada moc i moment. Druga opcja to mało paliwa i błąd wtryskiwaczy. Jednak dość mocno czuć że góra jest lepsza na MTM.

Natomiast nie znam przyczyny załamania przy 6500 RPM na seryjnym ECU, kompletnie tego nie czuć, doładowanie ani drgnie, nie mam pojęcia. :roll:

Generalnie jak pisałem, jestem zadowolony, nawet bardzo, oczywiście biorę poprawkę na ową hamownię, z czasem zmieni się wtryski i WG i powinno być ok.

Wniosek jest z tego taki, że nie ma sensu wgrywać programu z epoki kamienia łupanego dla marnych paru KM i Nm, który żre dużo paliwa a wiele nie daje, rozsądniej będzie odłożyć na HX35, wtryski, Map sensor i jechać z tym wszystkim kiedyś tam do GTO.

P.S. Dzięki Panowie za informacje o halogenach.

Na chwilę obecną pozdrawiam. <ok>
Ostatnio zmieniony 17 paź 2013, 19:40 przez sagem, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 29 maja 2013, 21:03

Ogólnie całkiem si. Choć zastanowiłbym się co się dzieje 4000-4500 bo widać delikatny spadek momentu. KM nieznacznie a wręcz chyba nieodczuwalne.

Zablokowany

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl