
[Audi Avant 2.2T Q]rodzinne kombi, MTM
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Spoko pomyslimy <ok>Tighe pisze:pytam bo standardowo zbieram do folderu z majóvwki na fejsie
thx, sam się zdziwiłem, a bałem się że może wypluć z 200KM i na prawdę będę robił stolik.Krycha pisze:fajnie jedzie i dobry wynik na seryjnym ecu

No, gdyby jeszcze nie dziura na co drugim spawie, było by malina <ok>Słonik pisze:Porzadny dolot i wydech ma to i wynik porzadny :mrgreen:
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Dobra antyreklama nie jest zła <ok>Słonik pisze:Ja ci dam dziure a co drugim spawie, poczekaj ty <palma>
Adam, myślę że na prawdę Twoja robota ma wpływ na ten wynik, i to duży

A mam pytanie, bo plastikowe pomarańczowe kierunki już spolerowałem, a jakiś dobry domowy sposób na poprawę szkła halogenów? jakaś pasta da temu radę, czy tylko tlenek ceru lub inne pochodne kosmetyki ?
- shellah
- Forum Audi 80
- Posty: 3081
- Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
- Imię: Artur
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: 2.8 AAH+lpg
- Lokalizacja: Reading UK
Mylisz się. Papier ścierny różnych gradiacji na dremel lub podobne narzędzie i robi się jak w przypadku polerowania czegokolwiek innego.Słonik pisze:Do szkla to tylko i wylacznie tlenek ceru
Ja używałem jeszcze dysków ściernych 3M Trizact(niebieskie) są to niby plastikowe piramidki i nieźle śmierdzą przy polerowaniu ale da się i nimi, bo tlenkiem ceru tylko da się wykonać efekt końcowy.
W firmie używamy pasty cerowej do polerowania tylko rys, które są naprawdę delikatne a odprysków się tym po prostu nie da zniwelować.
Wypróbuj tą metodą i na koniec oklej przeźroczystą folią termokurczliwą(ochronną) i powinno ładnie wyglądać.
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Wykres z hamowania na dzień 25.05.2013.
![Obrazek]()
Jak by ktoś nie wiedział, RUN 2 to jest seria ECU, RUN 1 MTM.
Jak widać na MTM coś jej brakuje, szczególnie u dołu, moment jest niższy, pierwsza diagnoza jak dla mnie to za słaba sprężyna WG, która nie utrzymuje tak jak by wstępnego peaku turbiny i upuszcza, po czym spada moc i moment. Druga opcja to mało paliwa i błąd wtryskiwaczy. Jednak dość mocno czuć że góra jest lepsza na MTM.
Natomiast nie znam przyczyny załamania przy 6500 RPM na seryjnym ECU, kompletnie tego nie czuć, doładowanie ani drgnie, nie mam pojęcia. :roll:
Generalnie jak pisałem, jestem zadowolony, nawet bardzo, oczywiście biorę poprawkę na ową hamownię, z czasem zmieni się wtryski i WG i powinno być ok.
Wniosek jest z tego taki, że nie ma sensu wgrywać programu z epoki kamienia łupanego dla marnych paru KM i Nm, który żre dużo paliwa a wiele nie daje, rozsądniej będzie odłożyć na HX35, wtryski, Map sensor i jechać z tym wszystkim kiedyś tam do GTO.
P.S. Dzięki Panowie za informacje o halogenach.
Na chwilę obecną pozdrawiam. <ok>
Jak by ktoś nie wiedział, RUN 2 to jest seria ECU, RUN 1 MTM.
Jak widać na MTM coś jej brakuje, szczególnie u dołu, moment jest niższy, pierwsza diagnoza jak dla mnie to za słaba sprężyna WG, która nie utrzymuje tak jak by wstępnego peaku turbiny i upuszcza, po czym spada moc i moment. Druga opcja to mało paliwa i błąd wtryskiwaczy. Jednak dość mocno czuć że góra jest lepsza na MTM.
Natomiast nie znam przyczyny załamania przy 6500 RPM na seryjnym ECU, kompletnie tego nie czuć, doładowanie ani drgnie, nie mam pojęcia. :roll:
Generalnie jak pisałem, jestem zadowolony, nawet bardzo, oczywiście biorę poprawkę na ową hamownię, z czasem zmieni się wtryski i WG i powinno być ok.
Wniosek jest z tego taki, że nie ma sensu wgrywać programu z epoki kamienia łupanego dla marnych paru KM i Nm, który żre dużo paliwa a wiele nie daje, rozsądniej będzie odłożyć na HX35, wtryski, Map sensor i jechać z tym wszystkim kiedyś tam do GTO.
P.S. Dzięki Panowie za informacje o halogenach.
Na chwilę obecną pozdrawiam. <ok>
Ostatnio zmieniony 17 paź 2013, 19:40 przez sagem, łącznie zmieniany 1 raz.