[AAH] Akumulator cisnienia - foto
[AAH] Akumulator cisnienia - foto
Może ktoś wie za co odpowiada ta czarna kula?
Co by było gdyby jej nie było?
Co się znajduje w środku?
Co by było gdyby jej nie było?
Co się znajduje w środku?
Ostatnio zmieniony 29 maja 2013, 14:34 przez viper370, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Tutaj masz pod nr. 30 http://www.vagcat.com/epc/cat/au/A80/19 ... 9/1156613/
Pewnie to zasobnik podciśnienia.
Pewnie to zasobnik podciśnienia.
Odgrzewam starego kotleta
Panowie, czy ktoś wie po co ta kula jest i co ona właściwie daje bo szczerze to nie wiem, skracanie dolotu może też działać i bez tej kuli więc po co ona jest ?
Ja mam podstawową wersję audi i nie wiem po co ta czarna kula jest
Ona powinna jakieś podciśnienie tworzyć przez cały czas podczas pracy silnika czy tylko w określonym momencie, np przy otwieraniu elektrozaworu ?
Panowie, czy ktoś wie po co ta kula jest i co ona właściwie daje bo szczerze to nie wiem, skracanie dolotu może też działać i bez tej kuli więc po co ona jest ?
Ja mam podstawową wersję audi i nie wiem po co ta czarna kula jest
Ona powinna jakieś podciśnienie tworzyć przez cały czas podczas pracy silnika czy tylko w określonym momencie, np przy otwieraniu elektrozaworu ?
- PuSzEk
- Forum Audi 80
- Posty: 503
- Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
- Imię: Bartek
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Rzeszów
to jest podciśnienie, bardzo ważna rzecz, bez niego nie zadziałało by skracanie dolotuviper370 pisze:Odgrzewam starego kotleta
Panowie, czy ktoś wie po co ta kula jest i co ona właściwie daje bo szczerze to nie wiem, skracanie dolotu może też działać i bez tej kuli więc po co ona jest ?
Ja mam podstawową wersję audi i nie wiem po co ta czarna kula jest
Ona powinna jakieś podciśnienie tworzyć przez cały czas podczas pracy silnika czy tylko w określonym momencie, np przy otwieraniu elektrozaworu ?
Ale Panowie, jak już pisałem, skracanie dolotu działa i bez tego akumulatora, wiem bo sprawdzałem, więc po co to jest?
Czy coś jeszcze powinno być wpięte oprócz gruszki skracania dolotu do jego obiegu ?
Czy od przepustnicy powinien iść przewód do tej plastikowej obudowy w,której siedzą odmy czy czy coś jeszcze?
Co do filtra aktywnego to gdzie idzie ta metalowa rurka, do baku ?
Czy coś jeszcze powinno być wpięte oprócz gruszki skracania dolotu do jego obiegu ?
Czy od przepustnicy powinien iść przewód do tej plastikowej obudowy w,której siedzą odmy czy czy coś jeszcze?
Co do filtra aktywnego to gdzie idzie ta metalowa rurka, do baku ?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Co do zasobnika podciśnienia. Na biegu jałowym gdy przekroczy się pewne obroty silnik nadal generuje podciśnienie, ale przy jeździe z pedałem w podłodze ciśnienie w kolektorze jest bliskie atmosferycznemu i może nie wystarczyć do zassania niektórych siłowników. Taka moja teoria bo nie spraszałem tego w praktyce.
Tak powinien być podłączony taki cienki wężyk.viper370 pisze:Czy od przepustnicy powinien iść przewód do tej plastikowej obudowy w,której siedzą odmy czy czy coś jeszcze?
Tak do baku.viper370 pisze:Co do filtra aktywnego to gdzie idzie ta metalowa rurka, do baku ?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków