[ b4 ABK] Jaka przerwa na iskrach przy LPG
miron72, właśnie NGK na All... nie kupiłem tylko normalnie w sklepie,
Przy świecach 3 elektr wymieniasz co 15 tys. km i nie musisz do nich zaglądać. Jak kupiłem moje Audi przy wymianie świec się przeraziłem bo w starych elektroda była wypalona w stożek, nie wiem ile nie były wymieniane a silnik pracował dobrze.
wg, mnie tak, skoro producent przewiduje 3 elektr to lepiej żeby tak zostało. Dla mnie ważne jest żeby silnik pracował dobrze na wyższych obrotach.teko pisze:przy sprawnym układzie WN lepiej mieć ori 3elektrodowe świece?
Przy świecach 3 elektr wymieniasz co 15 tys. km i nie musisz do nich zaglądać. Jak kupiłem moje Audi przy wymianie świec się przeraziłem bo w starych elektroda była wypalona w stożek, nie wiem ile nie były wymieniane a silnik pracował dobrze.
Od zawsze czy w golfie 2 (RF) Czy a 80B3 (SF) czy teraz B4 ABK ładuję trójelektrodowe. Zawsze kaczały jak należy (Iskry najdłużej bezproblemowo) z wyjątkiem NGK. Kupiłem nowe a po założeniu gazu (+2tkm od wkręcenia) Pan powiedział, że to złom. Zmieniłem na BOSCH-a (wiem - to wariactwo) i klamocik hula, aż miło. Podsumowując - ładujcie trójelektrodowe z przerwą ustaloną przez producenta, a jak nie traficie podróby lub szajsu to na pewno będzie git. Nie ma co kombinować i tyle. Lepsze jest wrogiem dobrego czy jakoś tak :lol:
maly81 pisze:nie przesadzaj ze 30 000 lekko przelatają ,też polecam 3 elektrodowe miałem w 2.8,zmieniłem na jedno elektrodowe denso i chodzi gorzej jak na starych więc zakupiłem ngk i dziś wymiana się szykujem@x1313 pisze:Przy świecach 3 elektr wymieniasz co 15 tys. km
Iskra trójelektrodowa nie pod gaz a zwykła nalatała 60tkm u mnie a NGKi wytrzymały 2tkm+3 tkm od zdiagnozowania, aż zaczęły szarpać i wyleciały. Potrzymałem je jeszcze tyle, bo nie wierzyłem, że coś się z nimi dzieje. działały poprawnie, ale po wymianie klamot dostał więcej mocy... .