Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ b4 ABK] Jaka przerwa na iskrach przy LPG

Wszystko co związane z LPG
teko

Post autor: teko » 01 maja 2013, 19:24

Z tego co was zrozumiałem to przy sprawnym układzie WN lepiej mieć ori 3elektrodowe świece? 1elektrodowe to tylko oszczędzanie na częściach? :roll:

Awatar użytkownika
m@x1313
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 242
Rejestracja: 04 lut 2012, 16:20
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: m@x1313 » 01 maja 2013, 23:35

miron72, właśnie NGK na All... nie kupiłem tylko normalnie w sklepie,
teko pisze:przy sprawnym układzie WN lepiej mieć ori 3elektrodowe świece?
wg, mnie tak, skoro producent przewiduje 3 elektr to lepiej żeby tak zostało. Dla mnie ważne jest żeby silnik pracował dobrze na wyższych obrotach.
Przy świecach 3 elektr wymieniasz co 15 tys. km i nie musisz do nich zaglądać. Jak kupiłem moje Audi przy wymianie świec się przeraziłem bo w starych elektroda była wypalona w stożek, nie wiem ile nie były wymieniane a silnik pracował dobrze.

Awatar użytkownika
maly81
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 213
Rejestracja: 15 gru 2008, 20:00
Lokalizacja: bialystok / sztabin

Post autor: maly81 » 02 maja 2013, 07:18

m@x1313 pisze:Przy świecach 3 elektr wymieniasz co 15 tys. km
nie przesadzaj ze 30 000 lekko przelatają ,też polecam 3 elektrodowe miałem w 2.8,zmieniłem na jedno elektrodowe denso i chodzi gorzej jak na starych więc zakupiłem ngk i dziś wymiana się szykuje

Awatar użytkownika
m@x1313
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 242
Rejestracja: 04 lut 2012, 16:20
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: m@x1313 » 02 maja 2013, 12:29

maly81 pisze:nie przesadzaj ze 30 000 lekko przelatają
takie są zalecenia przy LPG na benzynie spokojnie nawet więcej przelatają

Awatar użytkownika
Satar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 504
Rejestracja: 29 paź 2008, 14:00
Lokalizacja: DLW

Post autor: Satar » 06 maja 2013, 19:12

Od zawsze czy w golfie 2 (RF) Czy a 80B3 (SF) czy teraz B4 ABK ładuję trójelektrodowe. Zawsze kaczały jak należy (Iskry najdłużej bezproblemowo) z wyjątkiem NGK. Kupiłem nowe a po założeniu gazu (+2tkm od wkręcenia) Pan powiedział, że to złom. Zmieniłem na BOSCH-a (wiem - to wariactwo) i klamocik hula, aż miło. Podsumowując - ładujcie trójelektrodowe z przerwą ustaloną przez producenta, a jak nie traficie podróby lub szajsu to na pewno będzie git. Nie ma co kombinować i tyle. Lepsze jest wrogiem dobrego czy jakoś tak :lol:

Awatar użytkownika
m@x1313
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 242
Rejestracja: 04 lut 2012, 16:20
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: m@x1313 » 06 maja 2013, 22:33

Mam jeszcze forda escort 1.4i i świece są 1 elektrodowe z przerwą 1.0mm i auto śmiga na LPG już chyba z 15 lat, a przerwy nic nie zmniejszałem.

Awatar użytkownika
Satar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 504
Rejestracja: 29 paź 2008, 14:00
Lokalizacja: DLW

Post autor: Satar » 07 maja 2013, 19:34

maly81 pisze:
m@x1313 pisze:Przy świecach 3 elektr wymieniasz co 15 tys. km
nie przesadzaj ze 30 000 lekko przelatają ,też polecam 3 elektrodowe miałem w 2.8,zmieniłem na jedno elektrodowe denso i chodzi gorzej jak na starych więc zakupiłem ngk i dziś wymiana się szykuje


Iskra trójelektrodowa nie pod gaz a zwykła nalatała 60tkm u mnie a NGKi wytrzymały 2tkm+3 tkm od zdiagnozowania, aż zaczęły szarpać i wyleciały. Potrzymałem je jeszcze tyle, bo nie wierzyłem, że coś się z nimi dzieje. działały poprawnie, ale po wymianie klamot dostał więcej mocy... .

la222
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 104
Rejestracja: 24 cze 2011, 09:03
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: la222 » 31 maja 2013, 07:26

ja zmieniam swiece co 60 tys a przewody co 120 tys na gazie i bez problemow, siwece ngk a przewody ostatnio jakies jamro i juz 80 tys nalatane

Awatar użytkownika
cezar9
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 08 lip 2010, 18:40

Post autor: cezar9 » 03 cze 2013, 20:12

koledzy założyłem świece 3 elektrodowe samochód jakby odżył. tylko mam taki problem wydaje mi się że na 3 elektrodowych audi przegrzewa się . gdzie na jedno elektrodowych osiągał ledwo co 80c.Czy to mozliwe?

Awatar użytkownika
m@x1313
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 242
Rejestracja: 04 lut 2012, 16:20
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: m@x1313 » 03 cze 2013, 20:40

Raczej niemożliwe. Może przy wymianie świec coś naruszyłeś przy czujnikach temp.

Awatar użytkownika
cezar9
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 08 lip 2010, 18:40

Post autor: cezar9 » 03 cze 2013, 20:59

a który czujnik odpowiada za wskaźnik temperatury?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 03 cze 2013, 21:01

cezar9 pisze:a który czujnik odpowiada za wskaźnik temperatury?
ten szary <ok>

Awatar użytkownika
cezar9
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 08 lip 2010, 18:40

Post autor: cezar9 » 03 cze 2013, 21:22

Dzięki bardzo:)

[ Dodano: 2013-06-04, 15:06 ]
mam jeszcze jedno pytanie .Czu od świecy jednoelektrodowej szybciej zużywa się kopułka rozdzielacz/?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl