Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1z]Problem z nastawnikiem podmiana?BOSCH 0 460 404 995

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 31 maja 2013, 19:37

maati76_45 pisze:byłem dzisiaj po pompę , na miejscu auto odpaliłem wszysko OK , zamontowałem ją do mojego auta , odpaliło , wszysko OK , na wolnych oobrotach równo chodzi wszystko dobrze , wkręca się dobrze , lecz nadal brakuje mocy. Munior wątpie w to żeby to był nastawnik
Ja też ;-) bo nigdzie nie pisałem,że za brak mocy odpowiada nastawnik :-P

[ Dodano: 2013-05-31, 19:41 ]
maati76_45 pisze:wąż idący od intercoolera (krótki odcinek na górze silnika ) powinien na obrotach mocno puchnąć?? mój jak wcisnę palcem to tak łoooo rośnie po troszeczku ciśnienie jak by nie chciało;/
Ciśnienie mierzy się manometrem w czasie jazdy ,a nie gazując na jałowym biegu i ściskając rurkę :-P ...bo wtedy będzie max 0,5 bara 8-)

maati76_45
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 41
Rejestracja: 11 sie 2012, 12:46
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: maati76_45 » 01 cze 2013, 12:38

podpiąłem vag-a , na początku kąt wyprzedzenia był w ogóle poza skalą ;p , ustawiłem na 56. w 9 okienku z tego co pamiętam pokazuje mi wartość "120 " ponoć to jest ciśnienie doładowania ??? jak to zamienić na bary? - mówię o biegu jałowym , bo po dodaniu gazu wszystko mi się kasuje i pokazuje ERROR ;|
Dzisiaj postaram się podmienić wtryski , bo mam taką możliwość , bo przy dodawaniu gazu z wydechu jest odgłos typu jak by "kulał " na jeden cylinder i szarpie aż wydechem.

Awatar użytkownika
krzyn33
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 152
Rejestracja: 04 gru 2011, 11:21
Imię: Adam
Model: Audi A3
Nadwozie: Avant
Silnik:
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: krzyn33 » 01 cze 2013, 12:54

maati76_45 pisze:po dodaniu gazu wszystko mi się kasuje i pokazuje ERROR ;|
Na Boschu tak już jest. Tylko testy statyczne zrobisz. A dawkę paliwa jaką masz ustawioną ?

[ Dodano: 2013-06-01, 13:02 ]
maati76_45 pisze:podpiąłem vag-a , na początku kąt wyprzedzenia był w ogóle poza skalą ;p , ustawiłem na 56. w 9 okienku z tego co pamiętam pokazuje mi wartość "120 " ponoć to jest ciśnienie doładowania ???
Ciśnienie turbo to 5. 9 to temp. paliwa.

maati76_45
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 41
Rejestracja: 11 sie 2012, 12:46
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: maati76_45 » 01 cze 2013, 14:17

dawki nie ruszam , bo jest org. plomba na nastawniku , i nie zwracałem w sumie teraz uwagi na tą pompę . ok. zaglądnę jeszcze co z ciśnieniem doładowania .
czy może to być wina przepływki ? że auto szarpie i nie ma mocy ? w sumie to znajomy miał podobny przypadek w passacie nie kojarze jaki silnik , ale takie podobne objawy. ;/

Wostok
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 177
Rejestracja: 22 mar 2011, 18:03
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Wostok » 02 cze 2013, 09:51

Lista przyczyn jest długa:
- nastawnik,
- przepływka,
- czujnik pedału hamulca (błąd w ECU)
- turbo,
- filtr paliwa
-...

Awatar użytkownika
VW_parts
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 302
Rejestracja: 19 mar 2011, 17:31
Lokalizacja: żychlin

Post autor: VW_parts » 02 cze 2013, 10:04

maati76_45 pisze:dawki nie ruszam , bo jest org. plomba na nastawniku ;/
co z tego ,że jest ? bedzie ci to do czegoś potrzebne ?

zmien dawka na min 5.0 i zobacz

maati76_45
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 41
Rejestracja: 11 sie 2012, 12:46
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: maati76_45 » 02 cze 2013, 13:45

nastawnik raczej odpada , nie wierzę że w 3-ech pompach byłby padnięty , przepływkę wczoraj podmieniłem od kolegi , nie pomogło , czujnik pedału hamulca raczej też odpada , bo na postoju gazując też jest objaw " tak jak by kulejącego jednego cylindra" turbo ??? hymm czy miało by to wpływ na postoju ? , filtr paliwa też odpada bo podpinałem na "ostro" omijając filtr i też bez różnicy.
jutro postaram się podmienić wtryski może któryś już odmawia posłuszeństwa ...

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 02 cze 2013, 17:38

speckom pisze:
maati76_45 pisze:dawki nie ruszam , bo jest org. plomba na nastawniku ;/
co z tego ,że jest ? bedzie ci to do czegoś potrzebne ?

zmien dawka na min 5.0 i zobacz
Kolega ma potencjometr wiec w mg nie ujrzy dawki, może ustawić na 20 jednostek i bedzie ok.

Wostok
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 177
Rejestracja: 22 mar 2011, 18:03
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Wostok » 02 cze 2013, 17:47

Dawka na 15-20.
Z przyczyn usterki należy dodać także wtryski w szczególnie sterujący.

mumin87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 115
Rejestracja: 28 lut 2010, 23:01

Post autor: mumin87 » 03 cze 2013, 00:10

koledzy jakim programem siagnozujecie auto prosze o konkretn a nazwe bo mama kabel ale polski vag nie łaczy moze jakiś link?

maati76_45
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 41
Rejestracja: 11 sie 2012, 12:46
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: maati76_45 » 03 cze 2013, 08:45

vag 3.11tylko zmień Options>>start boud i z 0 na 240 i powinno śmigać ;)

[ Dodano: 2013-06-03, 11:31 ]
Panowie , dzisiaj podmieniłem wtryski , i auto żyje ;)) Wielkie dzięki za zaangażowanie i chęć pomocy <piwo> <piwo> hehe

mumin87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 115
Rejestracja: 28 lut 2010, 23:01

Post autor: mumin87 » 04 cze 2013, 00:31

czy tego vaga moge sciagnąć pod windowsa 7? i czy przy podmianie nastawnika od bmw 2,5tds musze regulowac cos na kompie czy moge wlazyc bez obaw i odpalic jezdzić?

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 04 cze 2013, 07:23

mumin87 pisze:czy tego vaga moge sciagnąć pod windowsa 7? i czy przy podmianie nastawnika od bmw 2,5tds musze regulowac cos na kompie czy moge wlazyc bez obaw i odpalic jezdzić
Windows 7 , 32 bitowy
zakładając nastawnik to dawke musisz ustawić sobie przy pomocy vag'a

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 04 cze 2013, 08:51

mumin87 pisze:czy przy podmianie nastawnika od bmw 2,5tds musze regulowac cos na kompie
Na kompie w starym boschu ,niczego sobie nie podregulujesz ,bo nie masz możliwości zmiany czegokolwiek ,tak jak to można zrobić na pierburgu w adaptacjach ...Jedyne do czego potrzebny jest vag ,to żeby widzieć co ustawiamy ,bo dawka paliwa i kąt wtrysku jest na szczęście widoczna w jedynie dostępnym bloku 000
mumin87 pisze:czy moge wlazyc bez obaw i odpalic jezdzić?
jak ustawisz odpowiednią dawkę nastawnikiem ,to jak najbardziej

mumin87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 115
Rejestracja: 28 lut 2010, 23:01

Post autor: mumin87 » 04 cze 2013, 09:54

Munior dawkę regulujesz śrubą w nastawniku czy w kompie mam
na boschu problem polega na tym iż nie łączy mi się auto kompem BRAK KOMUNIKACJI a ciężko znaleźć kogoś w moim regionie kto nie zedrze skóry i przy okazji nie właduje mi kitu wiec tak przełożyć samemu i pojechać na reg? czy wogóle odpali jak przełożę bez ustawiania?

Zachciało mi sie nieśmiertelnych 1,9 tdi:(

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl