[Audi Coupe] Zawieszenie obniżające
- PuSzEk
- Forum Audi 80
- Posty: 503
- Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
- Imię: Bartek
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Rzeszów
wiem o tym, już od roku był ten temat poruszany na tym forum, więc to żadna nowość, wystarczy troche się zainteresować ale ty piszesz, że masz możliwość kupienia kitu do coupe, więc pytam gdzie znalazłaś taką oferte, bo ja nigdzie nie widziałem kitu do coupe, jedynie gwint za ponad 3k albo same sprężynyasienka pisze:to nie do qupe tylko tak jak pisal Maszu tyl od golfa
to jest komplet i springi nowe + nowe amortyzatory (gazowe)... wierz mi wszystko jest właśnie tak jak byc powinnoPuSzEk pisze:
A ty masz jeden komplet czy przód inny, a tył inny?? do tego podstawowe pytanie; sprężyny są używane czy nowe?? bo u ciebie faktycznie jest duża różnica przód/tył, możesz mieć źle dobrane sprężyny, nie pod mase twojego silnika, dlatego tak siadł przód
Na stronie mts technik znajdziesz zawieszenie obnizające do coupePuSzEk pisze:wiem o tym, już od roku był ten temat poruszany na tym forum, więc to żadna nowość, wystarczy troche się zainteresować ale ty piszesz, że masz możliwość kupienia kitu do coupe, więc pytam gdzie znalazłaś taką oferte, bo ja nigdzie nie widziałem kitu do coupe, jedynie gwint za ponad 3k albo same sprężynyasienka pisze:to nie do qupe tylko tak jak pisal Maszu tyl od golfa
szaakaal pisze:to jest komplet i springi nowe + nowe amortyzatory (gazowe)... wierz mi wszystko jest właśnie tak jak byc powinnoPuSzEk pisze:
A ty masz jeden komplet czy przód inny, a tył inny?? do tego podstawowe pytanie; sprężyny są używane czy nowe?? bo u ciebie faktycznie jest duża różnica przód/tył, możesz mieć źle dobrane sprężyny, nie pod mase twojego silnika, dlatego tak siadł przód
Witam,
Namieszam trochę pisząc jak to wyglądało u mnie..,-a wiec po założeniu kompletu MTS -40mm przód siadł prawidłowo, ale tył był dobre 2cm wyżej niż przód(!)...Ucięcie po zwoju z tyłu załatwiło sprawę. Poza tym zawieszenie polecam bo czwarty rok spisuje się bez żadnych problemów. Do jazdy przy każdych prędkościach spełnia swoją rolę i w zakręty też można wejść z większą prędkością..,..,-do "rajdów" nie wiem, ale pewnie nie...Zawieszenie (moje) jest MADE IN HOLLAND,ale wiem że niektóre są GERMANY ,-więc jakość jest dobra..,-co potwierdziło się u mnie podczas eksploatacji.
Zawieszenie jest twarde samo w sobie..,-myślę, że przy założeniu sprężyn -60mm będzie się auto mało nadawało do w miare normalnej jazdy,ale to juz jak kto lubi i czego chce...
Jest jeszcze kwestia wysokości opon..,-przy -60mm to już są konieczne te o minimalnym profilu wysokości..,-warto to wziąć pod uwagę. Oczywiście im więcej '' felgi tym niższa opona i jazda jak taczką z oczyma na dziury w jezdni...
Pozdrawiam.
Pozwolę sobie się wpiąć w temat. Miałem zakładać podobny, ale Asienka mnie wyprzedziła
Niech ktoś mi wreszcie wytłumaczy, (bo czytałem na forum kilka tematów i wszędzie mówią inaczej, więc już zgłupiałem), jak to jest z tym zawieszeniem do coupe?
Słyszałem, że tył jest taki sam jak w b3 sedan. Mówimy tu o amorach i springach. A jak jest z przednim zawiasem?? Mam namyśli coupe 92r czyli 8B.
Chciałem kupić zestaw MTSa -60/-60 ale na ich stronie jst chyba tylko -40/-40, a w mapet tuning są komplety takie jak chcę, ale tam są jakoś dziwnie kategorie ustalone i nie wiem czy to podejdzie do coupe. Dzięki za jakieś wskazówki
Niech ktoś mi wreszcie wytłumaczy, (bo czytałem na forum kilka tematów i wszędzie mówią inaczej, więc już zgłupiałem), jak to jest z tym zawieszeniem do coupe?
Słyszałem, że tył jest taki sam jak w b3 sedan. Mówimy tu o amorach i springach. A jak jest z przednim zawiasem?? Mam namyśli coupe 92r czyli 8B.
Chciałem kupić zestaw MTSa -60/-60 ale na ich stronie jst chyba tylko -40/-40, a w mapet tuning są komplety takie jak chcę, ale tam są jakoś dziwnie kategorie ustalone i nie wiem czy to podejdzie do coupe. Dzięki za jakieś wskazówki