A co nie pasują?dydo85 pisze:tyn były seat robercika i te VW pasuja tam jak...
Deskorolka
- szuan
- Forum Audi 80
- Posty: 1370
- Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
- Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
- Kontakt:
decha fl, nie myslales o pełnych zagłówkach z fl?
jak sprawują się piasty z tymi podkładkami? - użytkujesz już to sporo czasu, dzieje się coś z tym? bo te wszystkie nawierty, zalewanie otworów już mnie męczy, bo nie każde koło da się przerobić żeby było bezpieczne, a w 5x jest tego od zatrzęsienia.
Ty kupiłeś ode mnie zaciski pod 288? na a4-klub były na handel jarzma do tych zacisków pod tarcze 312 za chyba 50zl/kpl.
jak sprawują się piasty z tymi podkładkami? - użytkujesz już to sporo czasu, dzieje się coś z tym? bo te wszystkie nawierty, zalewanie otworów już mnie męczy, bo nie każde koło da się przerobić żeby było bezpieczne, a w 5x jest tego od zatrzęsienia.
Ty kupiłeś ode mnie zaciski pod 288? na a4-klub były na handel jarzma do tych zacisków pod tarcze 312 za chyba 50zl/kpl.
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
zaglowki raczej nie, mierze w nowe fotele, ale co z tego bedzie sie zobaczy... Twoj zestaw sprawuje sie swietnie, jedynie ten przegub tyka, ale oszczedzam go wiec nie obawiam sie jakiejs nie planowanej awarii, gdybym zmienial felgi mogloby wkurzac to zmniejszone odsadzenie, ale na takim setupie jak teraz, wszystko jest swietnie dopracowane,
takie jarzma bym chetnie przygarnal, szczegolnie w przypadku koniecznosci wymiany tarcz, mozna by wymienic od razu na wieksze, swoja droga nie wiedzialem ze istnieje taka mozliwosc, masz jakies doglebne informacje z jakiej wersji silnikowej takie jarzma by pasowaly?
takie jarzma bym chetnie przygarnal, szczegolnie w przypadku koniecznosci wymiany tarcz, mozna by wymienic od razu na wieksze, swoja droga nie wiedzialem ze istnieje taka mozliwosc, masz jakies doglebne informacje z jakiej wersji silnikowej takie jarzma by pasowaly?
- Krycha
- Forum Audi 80
- Posty: 5244
- Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
- Imię: Krystian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontakt:
Kolczat ty masz B5 tak ? Jeśli tak to :
B6 i reszta w góre ma już alu zwrotnice i te jarzma nie spasują.
W żadnej B5 nie było 312mm, 320 w S4 tylko. 312mm na żeliwnej zwrotnicy było tylko w Passat B5 i A6 2.5TDI najczęściej quattro choć niekoniecznie. Takie jarzma kosztują 200-250zł, chyba że sam poszukasz taniej.szuan pisze:nie mam pojęcia. Chyba w quattro 2.8 30v, 2.5 i 1.8t jako opcja to bylo :shock:
te co masz są z 2.8 12v oska
zresztą teraz p&p podejsc ~321mm powinny z b7 3.0
B6 i reszta w góre ma już alu zwrotnice i te jarzma nie spasują.