Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ 80 B4 Coupe 2.3 NG ] Problem z przepływomierzem i obrotami

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Boncza
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 03 paź 2012, 21:51

[ 80 B4 Coupe 2.3 NG ] Problem z przepływomierzem i obrotami

Post autor: Boncza » 22 sty 2013, 18:09

Witam . Mam mały problem
Mianowicie w mojej coupejce falują obroty na zimnym na ciepłym silniku nie ma to wpływu :/
Najczęsciej zdarza się to gdy ją przepale zaczynać mieć muła jakby nie dostawała paliwa
Gaz prawie docisnięty na maksa a auto jedzie coraz wolniej i nie reaguje na pedał
dopiero po docisnieciu do końca zaczyna jechać i zachowuje się normalnie
Przy dodowaniu gazu stopniowa obroty spadaja i słychać strzały z przeplywomierza
Dzisiaj zauważyłem że jak odepnę kabel od przepływomierza problem ustaje wszystko zaczyna działać jak należy ALE silnik nie ma mocy :/
Czysciłem krokowca a także skleiłem gumę od przepływomierza ( nie polecam wymiany w blaszaku w zimę !!!!! :evil: )
Pomocy nie mam pojęcia co to może być :/

zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Post autor: zborek_k-kozle » 22 sty 2013, 19:02

Na 100 procent za uboga mieszanka czyli nieszczelności . Polecam ciepły garaż i cierpliwość ;) A strzały muszą być ubogiej mieszanki/linii WN

Awatar użytkownika
Boncza
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 03 paź 2012, 21:51

Post autor: Boncza » 05 lut 2013, 12:27

no ok to czekam na ocieplenie
mogę jeździć z odpiętym wtykiem od przepływomierza ?
nie będzie więcej palił nic się nie zepsuje ?

Awatar użytkownika
paw1131
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 405
Rejestracja: 09 maja 2011, 12:45
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: paw1131 » 05 lut 2013, 12:42

Bez przepływomierza to dobrej mieszanki komputer Ci nie ustawi.

Gaz strzela do filtra powietrza, ja na Twoim miejscu cieszyłbym się, że jeszcze obudowa filtra jest cała.

Do przeglądu układ zapłonowy, koniecznie sprawdź sprawność przewodów WN.
Jak znam życie to gaz dodał tej przepływce jakieś 100 lat :)

Awatar użytkownika
Boncza
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 03 paź 2012, 21:51

Post autor: Boncza » 05 lut 2013, 13:36

auto chodzi wyłącznie na PB95 nigdy nie widziało gazu
przewody i świece nowe

Awatar użytkownika
paw1131
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 405
Rejestracja: 09 maja 2011, 12:45
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: paw1131 » 05 lut 2013, 14:12

Boncza pisze:auto chodzi wyłącznie na PB95 nigdy nie widziało gazu
przewody i świece nowe
Jak napisałeś, że coś strzela do przepływomierza to od razu pomyślałem o gazie. Dobrze, że go tam nie ma.

Ja osobiście nigdy swojego nie zagazuje, będzie jeździł do końca na benzynie, oczywiście jak ja będę właścicielem.

Awatar użytkownika
Boncza
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 03 paź 2012, 21:51

Post autor: Boncza » 10 kwie 2013, 20:22

Mój problem został CHYBA rozwiązany . Przyczyną najprawdopodobniej były niedokręcone świece . Po tym zabiegu przejechałem 100 km jak do tej pory żadnych problemów to znaczy nie ma zawiech tak jak było wcześniej 1/4 , 3/4 pedała gazu dociśnięte a samochód nie reagował zamiast przyspieszać to zwalniał , strzały z przepływki dopiero po dociśnieciu na maxa się budził . Może się komuś przyda PZDR ;-)

luki1988
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1
Rejestracja: 30 maja 2013, 11:35
Lokalizacja: Zary

Post autor: luki1988 » 30 maja 2013, 11:53

witam mam problem z mają 2.3E auto jest zagazowane, sprawa wygląda nastepująco.
jak odpalam na zimnym beż wciskania pedału gazu to obroty stopniowo idą do góry nawet 1800, a gdy wyłączę silnik i odpalam wciskając pedał gazu kilkakrotnie to obroty też ida w góre ale za chwile spadaja do 900 i jest ok. I na ciepłym silniku jest tak samo :cry: Jestem tu nowy także panowie bez nerwów :-D

Awatar użytkownika
Maszu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1672
Rejestracja: 03 paź 2010, 23:40
Lokalizacja: WWE/WPI

Post autor: Maszu » 01 cze 2013, 13:33

paw1131 pisze:Bez przepływomierza to dobrej mieszanki komputer Ci nie ustawi.
na elektronicznym wtrysko owszem, ale nie na k-jet :lol: :lol: :lol:

luki1988 pisze:witam mam problem z mają 2.3E auto jest zagazowane
to jest główny problem :lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen:
luki1988 pisze:jak odpalam na zimnym beż wciskania pedału gazu to obroty stopniowo idą do góry nawet 1800, a gdy wyłączę silnik i odpalam wciskając pedał gazu kilkakrotnie to obroty też ida w góre ale za chwile spadaja do 900 i jest ok.
juz Ci mowie,dlaczego tak jest. nawet jesli przelaczysz na gaz to k-jet tak czy siak prauje na 'sucho' bo pompa paliwa jest wtedy odcieta. przyciera sie i lapie zawieszki. po nacisnieciu pare razy pedalu gazu, czyliu otwarcie przepistnicy i nst reakcje z tym zwiazane, rozrusza sie to, odwiesi i dlatego pozniej jest ok.

tak wiec jedyny Twoj problem to gaz w samochodzie z silnikiem z zemsta Roberta Bosch'a...
cheers <piwo>

zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Post autor: zborek_k-kozle » 04 cze 2013, 18:59

Chyba najlepiej podratować rozdzielacz wstawiając PD-45

Awatar użytkownika
Maszu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1672
Rejestracja: 03 paź 2010, 23:40
Lokalizacja: WWE/WPI

Post autor: Maszu » 06 cze 2013, 21:29

zborek_k-kozle pisze:Chyba najlepiej podratować rozdzielacz wstawiając PD-45
jest to zawsze jakas alternatywa bo paliwo krazy caly czas w obiegu przez co unikniemy przerwania pracy pompy paliwowej. tyle ze co to teraz da jak on juz ma problemy...?
stary 'nowy' rozdzielacz co 'nigdy gazu nei widział' zapodac i dopiero wtedy bawic sie w emulator.
cheers <piwo>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl