Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep samochodowy

[Audi Avant 2.2T Q]rodzinne kombi, MTM

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 06 cze 2013, 00:38

Wiesz Michał ja osobiscie jesli wiem ze cos jest zle to nie uzywam tego wogóle a nie stosuje bo nic innego nie mialem akurat pod reka, swoja droga jesli nie zauwazyles roznicy to proponowal bym sie wybrac do okulisty bo nawej ja amator odrazu ci sie zapytalem co robiles z autem bo ewidentnie jest inaczej-lepiej. druga sprawa ktorej nie bede komentowal-pamietasz jak sie zachwycales efektem na blotniku porsche?

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 06 cze 2013, 19:22

Niki20 pisze:slugs, wszystko zależy od lakiernika oraz "twardości" lakieru. ;-)
I materiału zastosowanego, bo nawet mistrz nie ukręci bata z gówna. :-P
Niki20 pisze:sagem ten zderzak pasuje tutaj idealnie. :!:
Dzięki, to teraz może jakieś sugestie co do koła? 18 cali czy 17? nie chce jakiś super gleb i koła w nadkolu tylko dość ładnie i równo spasowane a do tego bez skazy na błotnikach. :-)
Słonik pisze:Wiesz Michał ja osobiście jeśli wiem że coś jest złe to nie ożywam tego w ogóle, a nie stosuje bo nic innego nie miałem akurat pod ręką, swoja droga jeśli nie zauważyłeś różnicy to proponowałbym się wybrać do okulisty bo nawet ja amator od razu Ci się zapytałem co robiłeś z autem bo ewidentnie jest inaczej-lepiej.
Prawda jest taka ze wszystko zależy kto od czego zaczął. Ja u siebie 3 lata temu zaczynałem pastą tempo i ręką, przez co sobie zniszczyłem lakier. Nie potrafiłem nawet dobrze auta umyć, teraz wiem że mu szkodziłem i nic więcej. Tak to trwało i z rok na rok zdobywałem doświadczenie i coraz lepsze środki. Jakiś wielkich przeskoków 50/50 nie miałem nigdy kupując nowszy/droższy/teoretycznie lepszy środek, ale zawsze było na plus. Teraz już wiem co i jak stosować i dlaczego tak a nie inaczej, i smutno mi się robi jak pomyślę co robiłem z lakierem 2-3 lata temu. Do doskonałości to jeszcze daleka droga, ale uważam że jest dobrze i prawda jest taka że drogie kosmetyki (nie każde) są na prawdę warte swojej ceny.
Keczy, jak świeżo pomalowałes sobie auto lakierem który jest lepszy niż fabryczny i 3 dni polerowałeś element, to nie dziwie się że nawet produkt z dobrej półki "nie robi na Tobie wrażenia".

Myślę że gdyby np. na lakierze takim jak miał eSPe (totalnie wyblaknięta czerwień) polecieć cifem to była by widoczna różnica gołym okiem, nie mówiąc już o Tempo która zrobiła by furorę. :lol: :lol:

Pozdro, a Ty Adaś nie przesadzaj z tą amatorką bo każdy wie jak masz wypucowane wszystko. ;-)

P.S. Jak ktoś chce u mnie na szrocie leży prawie nowy gwint do sharana mk1 KW :mrgreen:

Parę drobiazgów na sprzedaż :arrow: http://forum.apmotorsport.pl/viewtopic.php?f=9&t=7878
Ostatnio zmieniony 18 paź 2013, 19:38 przez sagem, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
jacek199315
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1023
Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
Lokalizacja: włodawa

Post autor: jacek199315 » 06 cze 2013, 19:32

sagem pisze:Dzięki, to teraz może jakieś sugestie co do koła? 18 cali czy 17? nie chce jakiś super gleb i koła w nadkolu tylko dość ładnie i równo spasowane a do tego bez skazy na błotnikach
18 ładnie wypełnia przestrzeń ale trochę twardo będzie.
Ostatnio zmieniony 18 paź 2013, 19:38 przez jacek199315, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 06 cze 2013, 19:33

18 cali z dobrą oponą, na 5x112 masz wybór spory :)

Awatar użytkownika
keczy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2143
Rejestracja: 11 sty 2007, 22:34
Lokalizacja: Łowicza centrum

Post autor: keczy » 06 cze 2013, 20:16

Słonik pisze:Wiesz Michał ja osobiście jeśli wiem że coś jest złe to nie ozywam tego w ogóle, a nie stosuje bo nic innego nie miałem akurat pod ręką.
I tu jest pomiędzy nami różnica bo ja katuje ten lakier czym popadnie.
Słonik pisze:Bo nawet ja amator od razu Cię się zapytałem co robiłeś z autem bo ewidentnie jest inaczej-lepiej.
Codziennie widzisz je brudne ew umyte za 5 PLN więc gdybym je natarł wazeliną to też byś się spytał.
Słonik pisze:Druga sprawa której nie będę komentował pamiętasz jak się zachwycałeś efektem na błotniku porsche?
sagem pisze:Myślę że gdyby np. na lakierze takim jak miał eSPe (totalnie wyblaknięta czerwień) polecieć cifem to była by widoczna różnica gołym okiem, nie mówiąc już o Tempo która zrobiła by furorę.
Tu masz Adam odpowiedz na swoje zdanie.

Generalnie każdy w jakimś tam produkcie widzi coś dla siebie. Miałem okazje używać kilku produktów i większość z nich była nieznanych na forach producentów i za 50-70% kasy tych wychwalanych miałem dokładnie taki sam efekt. Kolorowe opakowanie świetnie działa na ludzi ale to temat na odrębną dyskusje i może kiedyś Ci opowiem o fajnym teście na ludziach z naszej wsi. 8-)

Koniec spamu, sorry nokian. <piwo>
Ostatnio zmieniony 18 paź 2013, 19:44 przez keczy, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 07 cze 2013, 00:03

keczy pisze:Generalnie każdy w jakimś tam produkcie widzi coś dla siebie. Miałem okazje używać kilku produktów i większość z nich była nieznanych na forach producentów i za 50-70% kasy tych wychwalanych miałem dokładnie taki sam efekt. Kolorowe opakowanie świetnie działa na ludzi ale to temat na odrębną dyskusje i może kiedyś Ci opowiem o fajnym teście na ludziach z naszej wsi
Masz racje.
Chetnie poslucham i sie posmiejerazem z toba, wiesz ocb ;-)

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 07 cze 2013, 06:42

a ja wciaz bede forsowal segin 18", et pozwala na schowanie kola, czyli blotniki beda blyszczec lakierem, do tego mozesz go ladnie spuscic i nie martwic sie dziurami, jezeli ktos nie wie co to za felga, to Krycha jezdzil na niej w czarnej A4

Awatar użytkownika
Fanthom
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 638
Rejestracja: 26 maja 2010, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Fanthom » 07 cze 2013, 08:35

Kolczat pisze: czarnej A4
może się myle ale czy to nie była A6?:) A4 pamietam tylko fioletową :P

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 07 cze 2013, 09:05

niestety tematu tu na forum juz nie ma, ale napewno bylo to a4 a pierwsza byla bordowa

Awatar użytkownika
Fanthom
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 638
Rejestracja: 26 maja 2010, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Fanthom » 07 cze 2013, 10:16

Hmmm no moze mi sie budy pomyliły , pamietam ze kombi:P... Ale nie wiem czy ta felga by tutaj za dużo nie narozrabiała. Ja bym tutaj jakieś Avusy widział...Oooo te!

Awatar użytkownika
KORU
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 908
Rejestracja: 23 lis 2006, 14:32
Lokalizacja: EPWR

Post autor: KORU » 07 cze 2013, 16:51

Kolczat ma racje to było A4 B5. Felga bardzo zacna. 8-)
Obrazek, Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony 18 paź 2013, 19:48 przez KORU, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Przemas80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1876
Rejestracja: 26 lut 2011, 09:59
Lokalizacja: Radom

Post autor: Przemas80 » 07 cze 2013, 21:18

Felga piękna ale stylem do tego auta(sagema) nie bardzo pasuje imo :-?

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 07 cze 2013, 21:33

Powiem Wam, że ładne koło i fajnie to wygląda, szczególnie przy dobrej glebie, u Krychy też robiło robotę, ale muszę chyba Was załamać i sam siebie. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

:arrow: Miałem tego w sumie nie pisać, ale nie mogę się powstrzymać.
Pomysł jest na całkowite, ale "streetowe" wybebeszenie środka auta, a szczególnie tyłu, ale dość schludnie i dobrze, bez wioski. Interesuje mnie jakaś mała klatka z tyłu, nie koniecznie spawana, może być przykręcana, też jak by trochę dla uroku i usztywnienia auta, lecz nie odwrotnie. Tak sobie to analizuje już z pół roku i wniosek jest taki że od 3 lat wożę to całe "tylne wnętrze" a z tyłu nigdy nikogo nie woziłem. Plan jest taki, żeby urwać 100 Kg, lub bardzo zbliżony do tego wynik, jak mam zyskać 50 Kg mija się to z celem. Chciałem wywalić w sumie cały tył, wraz z boczkami, wygłuszeniami, tapicerką klapy i podsufitką, trochę "odchudzić" przednią deskę, kierownice, każdy w sumie detal ale bez zabawy w jakieś karbonowe maski. Nie wiem w sumie po co to robię, ale mam tak, że jak czegoś nie robię przy tym aucie to mi się w głowie odwraca i chodzę zły. Dupowoza mam, więc odpada to że szkoda bo nie będzie czym jeździć po "bułki".

Auto w dowodzie jako seria ma napisane 1260 Kg, załóżmy że doszło +/- 70 Kg od AAN'a, oraz 130 Kg quattro, niech obecnie waży pod 1500 Kg, urywając 100 Kg czyli okolice 1350 +, 1400 Kg, do tego moja docelowa moc jaką planuje czyli około 400 KM i mamy podobny współczynnik do Audi R8. Zacnie.

Konkludując, jak się domyślacie będę tez chciał parę "gram" zaoszczędzić na wadze felg, więc i one mogły być jakieś lżejsze od innych, lecz nie koniecznie słabsze.

Na razie są to plany, plany, jednak bardzo bliskie zrealizowania, nawet nie wiem czy jutro nie zacznę. Ci co mnie znają, wiedzą że słów nie "puszczam na wiatr". :mrgreen:

Chętnie usłyszę Waszą opinie ;-)

Pozdro
Ostatnio zmieniony 18 paź 2013, 19:54 przez sagem, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 07 cze 2013, 22:00

Jedyne co ja bym zrobił to wywalił siedzenia, tylną kanapę i roletę. Zamiast tego wsadzić jedynie dwa lekkie kubełki i to wszystko, ale to Twoje auto i zrobisz jak uważasz :)

Co do seginów to fakt, u mnie siedziały na B5 Avant i myślę że na B4 robiły by podobną robotę. Jednak w 18 calach słabo osiągalne i trzeba trochę więcej złotówek zapłacić niż za 17 cali.

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 07 cze 2013, 22:04

rób,rób ale podsufitkę zostaw bo nie wytrzymasz podczas jazdy lub deszczu dla tych co nie wiedzą podsufitka nie tylko tłumi ale i usztywnia :-P

Zablokowany

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl