[A4 B5 1,8T APU] Nowa Plecionka - przód str. 61
CO do FMIC pasuje bardzi ładnie Chnol taki jak mam razem z kratkami.
Q w B5 pasuje tak samo jak w B4 Bo Sedan i Avant ma już tylną cześć podłogi z B5.
Ogółem Mikko ma przecież tylny wózek Q wsadzony od B5 RS4 . Ori napęd w B5 i zawieszenie w podstawowej wersji jest trochę słabsze niż w B4,są stalowe wachacze a nie kute,dopiero S4i RS4 ma kute.
Pozdro
Ps uważam że w B5 jest łatwij ze swapem skrzyni 6G niż w B4. Bo można kupić gotowy zestaw bezproblemu za grosze. Przekładałem 2 miesiące temu dla zainteresowanych.
B6 jest fabrycznie przystosowane pod Q. Bo ma identyczne zawieszenie w wersji inwalida / quattro
Q w B5 pasuje tak samo jak w B4 Bo Sedan i Avant ma już tylną cześć podłogi z B5.
Ogółem Mikko ma przecież tylny wózek Q wsadzony od B5 RS4 . Ori napęd w B5 i zawieszenie w podstawowej wersji jest trochę słabsze niż w B4,są stalowe wachacze a nie kute,dopiero S4i RS4 ma kute.
Pozdro
Ps uważam że w B5 jest łatwij ze swapem skrzyni 6G niż w B4. Bo można kupić gotowy zestaw bezproblemu za grosze. Przekładałem 2 miesiące temu dla zainteresowanych.
B6 jest fabrycznie przystosowane pod Q. Bo ma identyczne zawieszenie w wersji inwalida / quattro
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Na razie za mało mocy żeby myśleć o Q Ale warto wiedzieć że jest to możliwe. W przyszłym tygodniu coś trzeba ogarnąć bo wstyd jeździć taki autem złożony na szybko. Bo wygląda to aktualnie okropnie. Lampy odstają, maska źle spasowana itp. No i może wleci dwururka z 1,8T bo drażni mnie już wydech z ADRa.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Odwiedziłem dzisiaj mojego speca od LPG żeby ocenił mapki po zmianie silnika. Powiedział że... może mnie zatrudnić do ustawiania map bo są idealnie :mrgreen: W sumie to chyba nie tyle moja zasługa co przypadek że idealnie dobrały się średnice dysz i ciśnienie gazu :mrgreen: Książkowy mnożnik, mapki idealnie pokryte, czasy wtrysków w porządku. A co najważniejsze - dobrze chodzi na LPG mimo że to graty od ADRa.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
[center]Fotostory nr 40
SWAP na 1,8T APU cz. 2 - 07.06.2013[/center]
Dziś wleciała dwururka od 1,8T więc SWAPa uznaje za zakończonego Wszystko byłoby fajnie gdyby jakiś ktoś nie wjechał mi hakiem w zderzak :evil:
[center] [/center]
A pod maską tym czasem wygląda to tak:
[center][/center]
W między czasie wpadły też kubełki. Póki co podłączyłem tylko elektrykę sterowania odcinkiem lędźwiowym (zajebista rzecz na dłuższe trasy). Miałem ori wiązkę więc nie było żadnych trudności.
[center][/center]
Zastanawiam się jeszcze czy nie przerzucić całej instalacji od poduch łącznie ze sterownikiem. Mógłbym wtedy podłączyć poduchy siedzeń + pirotechnikę wszystkich pasów bo u mnie chyba tego nie ma. W dodatku rozwiązałbym problem mrugającej kontrolki poduch przy zmianie liczników z II lifta.
No i same liczniki:
[center][/center]
Póki co z funkcji dodatkowych zdążyłem podłączyć tylko czujnik poziomu płynu no i to co pod maską, czyli temp oleju, poziom oleju itp. Dałem do masy też żarówki i klocki żeby nie wkurzało. Do podłączenia jeszcze manetka, pozostałe 3 drzwi, czujnik temp zewnętrznej i parę innych.
Co do silnika to chodzi miodzio zarówno na Pb jak i na LPG :mrgreen: Z tego co zauważyłem po zrobieniu 500 km to oleju też nie ubywa więc jest gites. Skrzynia też sprawuje się świetnie.
SWAP na 1,8T APU cz. 2 - 07.06.2013[/center]
Dziś wleciała dwururka od 1,8T więc SWAPa uznaje za zakończonego Wszystko byłoby fajnie gdyby jakiś ktoś nie wjechał mi hakiem w zderzak :evil:
[center] [/center]
A pod maską tym czasem wygląda to tak:
[center][/center]
W między czasie wpadły też kubełki. Póki co podłączyłem tylko elektrykę sterowania odcinkiem lędźwiowym (zajebista rzecz na dłuższe trasy). Miałem ori wiązkę więc nie było żadnych trudności.
[center][/center]
Zastanawiam się jeszcze czy nie przerzucić całej instalacji od poduch łącznie ze sterownikiem. Mógłbym wtedy podłączyć poduchy siedzeń + pirotechnikę wszystkich pasów bo u mnie chyba tego nie ma. W dodatku rozwiązałbym problem mrugającej kontrolki poduch przy zmianie liczników z II lifta.
No i same liczniki:
[center][/center]
Póki co z funkcji dodatkowych zdążyłem podłączyć tylko czujnik poziomu płynu no i to co pod maską, czyli temp oleju, poziom oleju itp. Dałem do masy też żarówki i klocki żeby nie wkurzało. Do podłączenia jeszcze manetka, pozostałe 3 drzwi, czujnik temp zewnętrznej i parę innych.
Co do silnika to chodzi miodzio zarówno na Pb jak i na LPG :mrgreen: Z tego co zauważyłem po zrobieniu 500 km to oleju też nie ubywa więc jest gites. Skrzynia też sprawuje się świetnie.
Ostatnio zmieniony 07 cze 2013, 21:55 przez Motostacja pl, łącznie zmieniany 1 raz.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Masz ręczną czy automatyczną? Bo tu jest klima-tronik i od najebania czujników. Elektryka byłaby ciężka do ogarnięcia.wujo1 pisze:uwierz mi że warto do siebie włożyłem i jedynie czego żałuje że tego szybciej nie wpakowałem a nie po roku :lol:Labiel pisze:wujo1 napisał/a:
kiedy ruszasz z klimą
Na razie zastanawiam się czy ją pakować bo jest z tym sporo roboty. Najpierw wlecą elektryczne szyby
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt: