[B3 JN] Audi 80 Remont silnika + navi pus
Witam mam problem: Na normalnym odsłuchu radia (stacje FM) mam czysty dźwięk bez żadnych zakłóceń. Jednak gdy uruchomię transmiter FM, mam dziwne zakłócenia na Sopranach, co bardzo mnie irytuje. Kolega mówił mi że można to jakoś zniwelować bo coś tam słyszał. Wiec Proszę was o pomoc
Radio Audi Delta 2 Bose (blaupunkt)
Wzmacniacz Sony XM-423SL
i Transmiter FM (Firmy nie pamiętam)
Ponawiam Pytanie.
Tighe, W środku Plaka nie ma śladu, Jest jakiś inny preparat w mleczku(jak dobrze pamiętam) Który był nałożony dawno dawno temu ;d
Ustawienia korektora w Telefonie.
Tutaj załączam dwa filmiki, na pierwszym mam wyłączone Korektory w odtwarzaczu a na drugim są uruchomione, na obu słychac te szumy podczas wokalu.
[ Dodano: 2013-06-12, 14:30 ]
Te "szumy" są tylko gdy transmiter jest podłączony do zasilania. Taj jak wyżej pisałem, gdy jest odłączony transmiter, i gra samo radio jest wszystko okey.
[ Dodano: 2013-09-06, 18:25 ]
Przyszła pora na zmianę uszczelki pod pokrywą zaworów.. Ponieważ mocno zaczęło ciec od strony kolektorów. Teraz mam pytanie, czy spływający olej, mógłby sie jakoś przedostać do wtryskiwaczy, lub komory spalania ? Może to dziwne pytanie ale samo się zadało.
Druga sprawa, jakiej użyć uszczelki. Bo się pogubiłem czytając te wszystie tematy.. Jedni mówią uszczelka korkowa, drudzy gumowa.. Dać sylikon czy nie. Nie dysponuję kluczem dynamometryczny, więc jak dokręcić żeby nie przekręcić.
Tutaj załączam dwa filmiki, na pierwszym mam wyłączone Korektory w odtwarzaczu a na drugim są uruchomione, na obu słychac te szumy podczas wokalu.
[ Dodano: 2013-06-12, 14:30 ]
Te "szumy" są tylko gdy transmiter jest podłączony do zasilania. Taj jak wyżej pisałem, gdy jest odłączony transmiter, i gra samo radio jest wszystko okey.
[ Dodano: 2013-09-06, 18:25 ]
Przyszła pora na zmianę uszczelki pod pokrywą zaworów.. Ponieważ mocno zaczęło ciec od strony kolektorów. Teraz mam pytanie, czy spływający olej, mógłby sie jakoś przedostać do wtryskiwaczy, lub komory spalania ? Może to dziwne pytanie ale samo się zadało.
Druga sprawa, jakiej użyć uszczelki. Bo się pogubiłem czytając te wszystie tematy.. Jedni mówią uszczelka korkowa, drudzy gumowa.. Dać sylikon czy nie. Nie dysponuję kluczem dynamometryczny, więc jak dokręcić żeby nie przekręcić.
- Wino
- Forum Audi 80
- Posty: 1015
- Rejestracja: 10 paź 2010, 21:46
- Imię: Wino
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
Co do transmitera muszę cię zmartwić w B3 zawsze piszczy ponieważ i jest to wina instalacji elektrycznejnie wiem dokładnie o co chodzi jednak piszczenie zależy od obrotów silnika (czytaj pracy alternatora) przetestowane na kilku transmiterach.
Co d uszczelki to gumowa jest lepsza korkowa o wiele szybciej zacznie przeciekać jeśli nie masz dyno-metryka to podjedź do kogoś kto ma bo jak nie dokręcisz dobrze pokrywy to nie zauważysz różnicy po wymianie a jak przekręcisz to już totalna kicha.
Co d uszczelki to gumowa jest lepsza korkowa o wiele szybciej zacznie przeciekać jeśli nie masz dyno-metryka to podjedź do kogoś kto ma bo jak nie dokręcisz dobrze pokrywy to nie zauważysz różnicy po wymianie a jak przekręcisz to już totalna kicha.
- damian_xyz
- Moderator
- Posty: 656
- Rejestracja: 10 wrz 2007, 15:34
- Imię: Damian
- Model: Inny
- Nadwozie: Cabrio
- Silnik: 1.3 FY
- Lokalizacja: Siedlce
- Kontakt:
Witam, mam pytanie. Jakie glosniki polecacie do tylu w półkę, (tylko oryginalne miejsca). Poniewaz w moich glosnikach wysypalo sie zawieszenie i strasznie charcza. Szukałem oryginalnych glosnikow z b3 ale niestety jak dotąd bez efektow. Jakie glosniki pasowalyby w kostki, oraz w mocowania z innych audi (a4, a6, a8, 100). Jesli zdania sa zle zlozone to przepraszam, gdy tylko bede mogł poprawie sie.
- damian_xyz
- Moderator
- Posty: 656
- Rejestracja: 10 wrz 2007, 15:34
- Imię: Damian
- Model: Inny
- Nadwozie: Cabrio
- Silnik: 1.3 FY
- Lokalizacja: Siedlce
- Kontakt:
Dawno nie pisałem tutaj nic nowego a trochę się podziało mam na myśli remoncik silnika czyli ->
Uszczelki głowicy pokrywy zaworów, miski olejowej.
Uszczelniacze Wału korbowego, rozrządu, pompy oleju, Skrzyni biegów
uszczelniacze zaworów
Hydraulika
Wymiana gumek zaworowych, docieranie zaworów
Wymiana pierścieni
Wymiana panewek
Wymiana rozrządu plus wszystkich płynów Olej Mobil 10W40
Kable WN, świece.
Sprzęgło,
To chyba wszystko
Do tego Doszło nowe Radio Navi Plus. Walka trwa, musze dopasować panel nawiewów (niedługo wszystko będzie wykończone tak jak być powinno)
Uszczelki głowicy pokrywy zaworów, miski olejowej.
Uszczelniacze Wału korbowego, rozrządu, pompy oleju, Skrzyni biegów
uszczelniacze zaworów
Hydraulika
Wymiana gumek zaworowych, docieranie zaworów
Wymiana pierścieni
Wymiana panewek
Wymiana rozrządu plus wszystkich płynów Olej Mobil 10W40
Kable WN, świece.
Sprzęgło,
To chyba wszystko
Do tego Doszło nowe Radio Navi Plus. Walka trwa, musze dopasować panel nawiewów (niedługo wszystko będzie wykończone tak jak być powinno)