[ B4 1.9 TDI 1Z] [Problem z pompą wtryskową]
[ B4 1.9 TDI 1Z] [Problem z pompą wtryskową]
Witam wszystkich jestem tu nowy więc przepraszam za wszystkie błędy.
Mam pewien problem z moją audi.
Mianowicie siadł mi nastawnik w pompie wtryskowej i niestety mam silniczek na osprzęcie BOSCHA do tego z 2 lata temu była sprawdzana pompa i powiedzieli że jest już słaba sekcja. Z tego względu nie wiem co dalej robić czy przerobić to na Pierburg czy może zrobić mTDI?
Już nie mam pojęcia naprawdę co zrobić czytam róże posty na ten temat i się pogubiłem co może być lepszym i powiedzmy sobie szczerze tańszym rozwiązaniem.
Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc
Mam pewien problem z moją audi.
Mianowicie siadł mi nastawnik w pompie wtryskowej i niestety mam silniczek na osprzęcie BOSCHA do tego z 2 lata temu była sprawdzana pompa i powiedzieli że jest już słaba sekcja. Z tego względu nie wiem co dalej robić czy przerobić to na Pierburg czy może zrobić mTDI?
Już nie mam pojęcia naprawdę co zrobić czytam róże posty na ten temat i się pogubiłem co może być lepszym i powiedzmy sobie szczerze tańszym rozwiązaniem.
Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
I do czego mu ta pompa po 94 roku :?: jak ma nastawnik potencjometryczny :?: Tylko dół mu sie przyda mTDI ,bez dodatkowych przeróbek pompy ,to niestety porażka ...ciężki do ogarnięcia temat dynamicznego przestawiania kąta wtrysku ,mniejszy,bo 9 mm tłoczek...także bez modyfikacji takiej manualnej pompy nigdy nie będzie jeżdził choćby tak jak na oridzikx pisze:Pompę można za 200-300pln dostać kwestia poszukiwań, bądź szukaj samego nastawnika ważne byle po 94r.
- dzikx
- Forum Audi 80
- Posty: 1050
- Rejestracja: 24 lis 2011, 21:49
- Imię: Jurek
- Model: Audi 90 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.6 ADA+lpg
- Lokalizacja: pomorze
To napisałem wyraźnie że pompę można tanio znaleźdź a jak nie to niech szuka nastawnika po 94 r, żeby potencjometr nie był na węgliku co się z czasem wyciera. Co do mtdi to jako tako będzie chodzić nawet będzie dość żywe tyle że będzie klepać dość mocno z powodu braku przyśpieszenia konta wtrysku itp.MUNIOR pisze:I do czego mu ta pompa po 94 roku :?: jak ma nastawnik potencjometryczny :?: Tylko dół mu sie przyda mTDI ,bez dodatkowych przeróbek pompy ,to niestety porażka ...ciężki do ogarnięcia temat dynamicznego przestawiania kąta wtrysku ,mniejszy,bo 9 mm tłoczek...także bez modyfikacji takiej manualnej pompy nigdy nie będzie jeżdził choćby tak jak na oridzikx pisze:Pompę można za 200-300pln dostać kwestia poszukiwań, bądź szukaj samego nastawnika ważne byle po 94r.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Ale jak ma potencjometr to i potencjometr musi założyc, a po 94 jest indukcyjny i nie bedzie " gadał" ze starym osprzętem.
Jak masz dojście do dobrego nastawnika to bierz, regeneracja to na dłuższą mete nie opłacalna, Nowy nastawnik 1600 zł. Najlepsze rozwiązanie wtedy to przekładka osprzętu. Jak z Białegostoku to najbliżej do MUNIORA byś miał. Sam byłem miesiąc temu i polecam <ok>
Jak masz dojście do dobrego nastawnika to bierz, regeneracja to na dłuższą mete nie opłacalna, Nowy nastawnik 1600 zł. Najlepsze rozwiązanie wtedy to przekładka osprzętu. Jak z Białegostoku to najbliżej do MUNIORA byś miał. Sam byłem miesiąc temu i polecam <ok>
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Że co :?: :shock: To na czym niby ma być ,żeby się nie wycierał :roll: Wszystkie potencjometryczny były takie same .... Indukcyjny ma sobie założyć do boscha :?: Po jakim 94 ma szukać :shock: :?: wtedy były juz tylko indukcyjne...w 94 od marca również ...nie mieszaj ,bo głupoty wypisujeszdzikx pisze: niech szuka nastawnika po 94 r, żeby potencjometr nie był na węgliku co się z czasem wyciera.
- Ganimadeus
- Forum Audi 80
- Posty: 726
- Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
- Lokalizacja: Lublin
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Bardzo mądrze że zdecydowałeś się pozbyć starego osprzętu ,to najskuteczniejsze rozwiązanie .Trochę więcej wydasz niż na podtrzymywanie trupa potencjometru przy życiu ,ale wydajesz raz i przynajmniej problem rozwiązany definitywnie ,raz na zawsze ,a nie jakieś regeneracje, czy szukanie sprawnych używek i powtórka z rozrywki ,wczesniej czy pużniej .Napisałem ci na PW szczegóły 8-)Adam115 pisze:MUNIOR a jaki koszt mniej więcej byłby u ciebie takiej przekładki na pierburg? Bo już wiem że co boscha to do kosza więc nie chcę szukać już nawet takiego nastawnika albo całej pompy,
-
- Forum Audi 80
- Posty: 3
- Rejestracja: 05 sty 2016, 17:24
- Lokalizacja: Gózd
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Domyslam się że nastawnik przelozyłeś ze swojej pompy :?: bo z vw na pewno nie pasuje wtyczka .Jeśli tak ,to przyczyn może być wiele ... Zapowietrzona pompa ,zastana ,niesprawna...zwykle to pierwsze,czyli zapowietrzona ,a jak pompa stała bez paliwa miesiacami ,to i drugie Zasadniczo "zabaw"z pompą wtryskową ,czy filtrem paliwa ,bez pompki gruszki lepiej nie zaczynać ,bo kręcąc tylko rozrusznikiem ,pompa nawet zalana ropą ,nie jest w stanie zaciągnąc paliwa ,które cofa się od filtra do zbiornika ...jedynie gruszką można sobie spokojnie pociągnąć 8-)spejson1994 pisze:Padla moja pompa i zalozylem pompę z vw 3 1.9 tdi z 94 r i samochód niechce wogule odpalic