Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ B4 1.9 TDI 1Z] [Problem z pompą wtryskową]

ODPOWIEDZ
Adam115

[ B4 1.9 TDI 1Z] [Problem z pompą wtryskową]

Post autor: Adam115 » 12 cze 2013, 13:50

Witam wszystkich jestem tu nowy więc przepraszam za wszystkie błędy.
Mam pewien problem z moją audi.
Mianowicie siadł mi nastawnik w pompie wtryskowej i niestety mam silniczek na osprzęcie BOSCHA do tego z 2 lata temu była sprawdzana pompa i powiedzieli że jest już słaba sekcja. Z tego względu nie wiem co dalej robić czy przerobić to na Pierburg czy może zrobić mTDI?
Już nie mam pojęcia naprawdę co zrobić czytam róże posty na ten temat i się pogubiłem co może być lepszym i powiedzmy sobie szczerze tańszym rozwiązaniem.
Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc :-)

Awatar użytkownika
dzikx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1050
Rejestracja: 24 lis 2011, 21:49
Imię: Jurek
Model: Audi 90 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.6 ADA+lpg
Lokalizacja: pomorze

Post autor: dzikx » 12 cze 2013, 17:05

Pompę można za 200-300pln dostać kwestia poszukiwań, bądź szukaj samego nastawnika ważne byle po 94r. mtdi będzie głośniej klekotać.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 12 cze 2013, 21:57

dzikx pisze:Pompę można za 200-300pln dostać kwestia poszukiwań, bądź szukaj samego nastawnika ważne byle po 94r.
I do czego mu ta pompa po 94 roku :?: jak ma nastawnik potencjometryczny :?: Tylko dół mu sie przyda :-P mTDI ,bez dodatkowych przeróbek pompy ,to niestety porażka ...ciężki do ogarnięcia temat dynamicznego przestawiania kąta wtrysku ,mniejszy,bo 9 mm tłoczek...także bez modyfikacji takiej manualnej pompy nigdy nie będzie jeżdził choćby tak jak na ori :-/

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 12 cze 2013, 22:23


Awatar użytkownika
dzikx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1050
Rejestracja: 24 lis 2011, 21:49
Imię: Jurek
Model: Audi 90 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.6 ADA+lpg
Lokalizacja: pomorze

Post autor: dzikx » 12 cze 2013, 22:42

MUNIOR pisze:
dzikx pisze:Pompę można za 200-300pln dostać kwestia poszukiwań, bądź szukaj samego nastawnika ważne byle po 94r.
I do czego mu ta pompa po 94 roku :?: jak ma nastawnik potencjometryczny :?: Tylko dół mu sie przyda :-P mTDI ,bez dodatkowych przeróbek pompy ,to niestety porażka ...ciężki do ogarnięcia temat dynamicznego przestawiania kąta wtrysku ,mniejszy,bo 9 mm tłoczek...także bez modyfikacji takiej manualnej pompy nigdy nie będzie jeżdził choćby tak jak na ori :-/
To napisałem wyraźnie że pompę można tanio znaleźdź a jak nie to niech szuka nastawnika po 94 r, żeby potencjometr nie był na węgliku co się z czasem wyciera. Co do mtdi to jako tako będzie chodzić nawet będzie dość żywe tyle że będzie klepać dość mocno z powodu braku przyśpieszenia konta wtrysku itp.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 12 cze 2013, 22:57

Ale jak ma potencjometr to i potencjometr musi założyc, a po 94 jest indukcyjny i nie bedzie " gadał" ze starym osprzętem.
Jak masz dojście do dobrego nastawnika to bierz, regeneracja to na dłuższą mete nie opłacalna, Nowy nastawnik 1600 zł. Najlepsze rozwiązanie wtedy to przekładka osprzętu. Jak z Białegostoku to najbliżej do MUNIORA byś miał. Sam byłem miesiąc temu i polecam <ok>

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 12 cze 2013, 23:39

dzikx pisze: niech szuka nastawnika po 94 r, żeby potencjometr nie był na węgliku co się z czasem wyciera.
Że co :?: :shock: To na czym niby ma być ,żeby się nie wycierał :roll: Wszystkie potencjometryczny były takie same .... Indukcyjny ma sobie założyć do boscha :?: Po jakim 94 ma szukać :shock: :?: wtedy były juz tylko indukcyjne...w 94 od marca również ...nie mieszaj ,bo głupoty wypisujesz

Adam115

Post autor: Adam115 » 13 cze 2013, 11:22

MUNIOR a jaki koszt mniej więcej byłby u ciebie takiej przekładki na pierburg? Bo już wiem że co boscha to do kosza więc nie chcę szukać już nawet takiego nastawnika albo całej pompy,

Awatar użytkownika
Ganimadeus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 726
Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Ganimadeus » 13 cze 2013, 11:54

Adam115 pisze:Bo już wiem że co boscha to do kosza
hahah bez przesady ;p dół pompy masz np. boscha :D

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 13 cze 2013, 13:25

Adam115 pisze:MUNIOR a jaki koszt mniej więcej byłby u ciebie takiej przekładki na pierburg? Bo już wiem że co boscha to do kosza więc nie chcę szukać już nawet takiego nastawnika albo całej pompy,
Bardzo mądrze że zdecydowałeś się pozbyć starego osprzętu ,to najskuteczniejsze rozwiązanie .Trochę więcej wydasz niż na podtrzymywanie trupa potencjometru przy życiu :-P ,ale wydajesz raz i przynajmniej problem rozwiązany definitywnie ,raz na zawsze ,a nie jakieś regeneracje, czy szukanie sprawnych używek i powtórka z rozrywki ,wczesniej czy pużniej .Napisałem ci na PW szczegóły 8-)

spejson1994
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 05 sty 2016, 17:24
Lokalizacja: Gózd

Post autor: spejson1994 » 17 lut 2016, 00:51

MUNIOR,
Witam zwrcam sie z pytaniem nastempujacym

Padla moja pompa i zalozylem pompę z vw 3 1.9 tdi z 94 r i samochód niechce wogule odpalic jak by nie dostawala rppy na wtryski co to jest proszę cie o pomoc jesteś moja ostatnio nadziwja
Nadwozie

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 17 lut 2016, 11:44

spejson1994 pisze:Padla moja pompa i zalozylem pompę z vw 3 1.9 tdi z 94 r i samochód niechce wogule odpalic
Domyslam się że nastawnik przelozyłeś ze swojej pompy :?: bo z vw na pewno nie pasuje wtyczka .Jeśli tak ,to przyczyn może być wiele ... Zapowietrzona pompa ,zastana ,niesprawna...zwykle to pierwsze,czyli zapowietrzona ,a jak pompa stała bez paliwa miesiacami ,to i drugie ;-) Zasadniczo "zabaw"z pompą wtryskową ,czy filtrem paliwa ,bez pompki gruszki lepiej nie zaczynać ,bo kręcąc tylko rozrusznikiem ,pompa nawet zalana ropą ,nie jest w stanie zaciągnąc paliwa ,które cofa się od filtra do zbiornika ...jedynie gruszką można sobie spokojnie pociągnąć 8-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pompy wtryskowe i wtryskiwacze”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl