Tighe, w rzeczywistosci to przod jest deczko wyzej. auto stalo na nierownym podlozu i stad ten efekt Moze niedlugo strzeli sie jakas lepsza sesje to bedzie widac
Byl juz nawet wstepny fitting na nieco nizszym zawiasie, a mialo byc jeszcze nizej
Niestety pewnego dnia jakis pajac o 3 w nocy jak wracalem z pracy scial mi zakret i musialem ratowac sie gwaltownym skretem, pech w tym, ze wynioslo mnie z zakretu, i przelecialem przez 20cm kraweznik i wysepke dla pieszych. Pognieciona miska, skrecony wahacz i sworzen, a co gorsza:
Na szczescie opony cale.
Kupilem wahacz i zeby nie bylo komplet wszystkiego co mozna wymienic Nowe sworznie, tuleje w wahacze, gumy na sankach, nowa miska, nowe koncowki drazkow. Musialem wrocic do starych felg.
Pzry okazji rejestracja poszla za szybe, aktualny wyglad auta:
W przyszlym miesiacu prawdopodobnie wpada gwint na przod I szukam kolejnej 17", ubzduralem sobie RH Topline w pelnej polerce, zobaczymy co z tego wyjdzie.