ja 150 tyś C3 zrobiłem do kolizji na komplecie,teraz mam komplet w C4 i tak samo wstawiłem koledze do C4 komplet,u mojego ojca w B3 też wstawiłem na przód i bez problemów
pewnie kupione na na rynku używanie i takie efekty,albo ten co zakładał to coś spartaczył
[ALL B4] NIe stuka Ci nic? napisz jakie masz amortyzatory!!!
pisać gaz czy olej!!!szaakaal pisze:no właśnie... ja mam sachs i zero powodów do narzekań :mrgreen:LUPO pisze:marszall coś mi się słabo widzi że SACHSY wam tak szybko padły
[ Dodano: 2013-06-20, 23:50 ]
to temat o B4, co z tego że w C3 latały tyle, mi w golfie II na tyle przelatały 80 tyś. km gazowe sachs a nie były nowe ale co z tego? Ja szukam jakie amory wsadzic aby nie pukało.LUPO pisze:ja 150 tyś C3 zrobiłem do kolizji na komplecie,teraz mam komplet w C4 i tak samo wstawiłem koledze do C4 komplet,u mojego ojca w B3 też wstawiłem na przód i bez problemów
pewnie kupione na na rynku używanie i takie efekty,albo ten co zakładał to coś spartaczył
mam KYB olejowe i cos stuka, jeszcze amorów nie ruszałem wiec może to i one
pisałem też o B3 te same zawieszeniemarszall pisze: to temat o B4, co z tego że w C3 latały tyle, mi w golfie II na tyle przelatały 80 tyś. km gazowe sachs a nie były nowe ale co z tego? Ja szukam jakie amory wsadzic aby nie pukało.
mam KYB olejowe i cos stuka, jeszcze amorów nie ruszałem wiec może to i one
i jak coś stuka to sprawdź najpierw zawieszenie,a nie chcesz amory wymieniać
marszall, a może to nie zawieszenie tylko tak jak u mnie maglownica stuka bo ma luzy. Ja też szukałem, a mam wszystko w zawieszeniu wymienione. Amory KYB gaz, osłony kyb, poduchy lemfolder, tuleje febi, drążki kierownicze moog, końcówki drążków lemfolder, sworznie lemfolder lub febi (nie pamiętam jakie), łącznik stabilizatora trw, gumy stabilizatora febi, tuleje wózka febi, sprężyny i łożyska nie wymieniane. Mocowanie przewodów hamulcowych przykręcone.
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 803
- Rejestracja: 01 cze 2011, 20:49
- Lokalizacja: Tomaszow Maz.