Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 abk 2.0 93r] Problem z ciśnieniem oleju i dzwonieniem

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
kwiatu88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 138
Rejestracja: 22 lut 2010, 14:43
Lokalizacja: wawa Ursus-Gocław

[B4 abk 2.0 93r] Problem z ciśnieniem oleju i dzwonieniem

Post autor: kwiatu88 » 21 cze 2013, 10:36

Cześć,

ręce mi opadają ponieważ od dłuższego czasu mam problem z silnikiem w sowjej audicy. Zacznę od początku. Kupiłem ją z 3 lata temu. Po 3 tys od kupna zaczęła dymić, pałiła olej, remnont zrobiony, pojeżdziełm z 10 tys km i sru zaczęło wciągać płyn i ginął olej na gwarancję do poprawki. Było ok z 20tys km. Potem znowu silnik zaczął dzwonić i spadło ciśnienie oleju, wyminiłem prawie wszystko włącznie ze szklankami i wszystkimi uszczelkami, wszystkie graty z bardzo wysokiej półki przeważnie Lemforder. Przez 3 tys km był spokój i któregoś dnia jak co nie walnie, zaczęla dymić jak złabrak mocy i pracować na 3 cylindrach, wywaliłem głowicę bo była pęknięta, kupiłem dobrą używkę i robiłem jej spa na maxa. Teraz jeździ ok ale nadal jest słabe ciśnienie i dzowni przy obciążeniu silnik. Już mi ręce opadają. Po odpaleniu silnik ma między 3,5 a 4,5 jednostek według wskazan zegara w kabinie, przy rozgrzanym silniku na jałowym 0,9 do 1,2 bara, do 5 barów dochodzi jak już ostro ją piłuje. Macie pomysł jakiś na to? Myślę nad pompą oleju?

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 21 cze 2013, 11:48

Skoro remontowali to pewnie nie ustawili zapłonu jak trzeba.

Co do pompy jeżeli po jej wymianie nie będzie jak trzeba (na wolnych ma mieć pod 2 bary) trzeba będzie przyjrzeć się panewkom.

1. Za wczesny zapłon.
2. Pompa oleju do wymiany (koniecznie sprawna używka a nie nowy zamiennik).

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 21 cze 2013, 11:52

Wymień silnik zamiast go remontować w nieskończoność. Silnik CI się kończy, a ty go pudrujesz, a nie remontujesz, bo szlifu cylindrów i tłoków nadywmiar nie robiłeś, ani tym bardziej szlifu wału.

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 21 cze 2013, 12:06

Sprawdź kompresję i możesz zrobić próbę olejową. To powie czy silnik do wymiany czy wymaga jeszcze tylko małego dopieszczenia. Bo pompa oleju i zapłon to raczej "dopieszczanie" niż coś poważnego.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl