Cześć,
ręce mi opadają ponieważ od dłuższego czasu mam problem z silnikiem w sowjej audicy. Zacznę od początku. Kupiłem ją z 3 lata temu. Po 3 tys od kupna zaczęła dymić, pałiła olej, remnont zrobiony, pojeżdziełm z 10 tys km i sru zaczęło wciągać płyn i ginął olej na gwarancję do poprawki. Było ok z 20tys km. Potem znowu silnik zaczął dzwonić i spadło ciśnienie oleju, wyminiłem prawie wszystko włącznie ze szklankami i wszystkimi uszczelkami, wszystkie graty z bardzo wysokiej półki przeważnie Lemforder. Przez 3 tys km był spokój i któregoś dnia jak co nie walnie, zaczęla dymić jak złabrak mocy i pracować na 3 cylindrach, wywaliłem głowicę bo była pęknięta, kupiłem dobrą używkę i robiłem jej spa na maxa. Teraz jeździ ok ale nadal jest słabe ciśnienie i dzowni przy obciążeniu silnik. Już mi ręce opadają. Po odpaleniu silnik ma między 3,5 a 4,5 jednostek według wskazan zegara w kabinie, przy rozgrzanym silniku na jałowym 0,9 do 1,2 bara, do 5 barów dochodzi jak już ostro ją piłuje. Macie pomysł jakiś na to? Myślę nad pompą oleju?
[B4 abk 2.0 93r] Problem z ciśnieniem oleju i dzwonieniem
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt: