Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ 1.9 TDI 1Z] Wtryski 0.216

Awatar użytkownika
junglist
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 241
Rejestracja: 01 paź 2007, 03:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: junglist » 13 lis 2009, 10:06

damian19902612, głupie pytanie w połowie wątku ale tak tylko dla pewności zapytam się: masz TD czy TDI??

Dawidof
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 222
Rejestracja: 25 gru 2009, 14:39
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Dawidof » 11 mar 2013, 20:43

Mam pytanko, żeby tematu nie zakładać. Warto kupić z alledrogo wtryski 216?? Niby regenerowane z nowymi końcówkami bosio. Taka zabawa ok 600zł powiedzmy. I jeszcze mi powiedzcie jak to jest z kompem 16bit do 1Z, czego szukać żeby kupić to co należy, jak z podmianą i komu zlecić zmianę softu, chyba, że polecicie kogoś u kogo można nabyć gotowca :) I jako to się ma do chipowanego 8b. ??

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 11 mar 2013, 21:02

Wtryski 216 tki z nowymi końcówkami bosio za 600zł to ponizej ceny końcówek ;-) Namierzyłem tą aukcję i to jest cena wywoławcza ,wiec wątpie żeby były do oddania za 600zł ...od 800zł takie wtryski chodzą i to jak oddajesz stare :-P
Dawidof pisze:jeszcze mi powiedzcie jak to jest z kompem 16bit do 1Z, czego szukać żeby kupić to co należy,
Chce ci się szukać :?: :-P Kostrz ma gotowe,ja mam gotowe :mrgreen:
Dawidof pisze:I jako to się ma do chipowanego 8b. ??
Ma się tak ,że 8 bitowy jest cienki w porównaniu z 16 tką :mrgreen:

Awatar użytkownika
rodzynek87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 382
Rejestracja: 10 paź 2010, 16:06
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: rodzynek87 » 11 mar 2013, 21:17

Kostrz zdecydowanie zreszta munior to ta sama firma bedziesz zadowolony <ok> <piwo>

Awatar użytkownika
motowalus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 344
Rejestracja: 14 gru 2008, 17:21
Lokalizacja: wolsztyn

Post autor: motowalus » 11 mar 2013, 21:47

potwierdzam, u muniora towar pierwsza klasa - brałem od niego nastawnik a moje a6 c4 aat z końcówki wtryskow z ael lata jak nowka. odpala z pół obrotu, bieg jalowy rowniotki a moc ciągle mnie zadziwia ;)

Kad
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 17 cze 2013, 22:19
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Panowie a ja mam taki prbolem 19. tdi 1z wtryski od volvo

Post autor: Kad » 18 cze 2013, 22:20

Witam wszystkich.

Panowie ja mam taki problem w stawiłem do swojego audi b4 1,9 tdi 1z wtryski od volvo v70 2,5 tdi. Po wymianie wtrysków auto do nie poznania rozpędza się momentalnie nie spodziewałem się takiego efektu. Problem powstał taki rano cieżej pali. Kolega powiedział że trzeba zmienić kąt wtrysku. Po podłączeniu do kompa ką wtrysku był wartości 16-20 zrobiliśmy korektę na 49-52. Auto lepiej pali ale efekt koncowy jest taki jak przed wymianą wtrysków czyli jeździ jak jędziło wcześniej bez efektu. Może mieliście taki problem może coś jeszcze trzeba zmienic. Po za kątem nic nie zmieniałem. Dawka paliwa prawdopodobnie z tego co pamiętam to 4mg. Proszę po pomoc.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 18 cze 2013, 22:38

Kad pisze: Problem powstał taki rano cieżej pali. Kolega powiedział że trzeba zmienić kąt wtrysku. Po podłączeniu do kompa ką wtrysku był wartości 16-20 zrobiliśmy korektę na 49-52. Auto lepiej pali ale efekt koncowy jest taki jak przed wymianą wtrysków czyli jeździ jak jędziło wcześniej bez efektu. Może mieliście taki problem może coś jeszcze trzeba zmienic. Po za kątem nic nie zmieniałem. Dawka paliwa prawdopodobnie z tego co pamiętam to 4mg. Proszę po pomoc.
Ale w czym :?: Bo cudów nie ma ,i po regulacji kąta wtrysku z 16 na 49 , może być tylko lepiej ...jak jest gorzej , to na pewno nie z tego powodu .Dawka paliwa ok.4 mg jest ok .

Awatar użytkownika
rodzynek87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 382
Rejestracja: 10 paź 2010, 16:06
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: rodzynek87 » 18 cze 2013, 23:21

Hehe no i soft by sie przydał munior <wodka>

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 19 cze 2013, 08:17

rodzynek87 pisze:Hehe no i soft by sie przydał munior
Na pewno soft, daje większy efekt ,niż sama wymiana wtrysków ,choćby na nie wiadomo jakie ... i większość zwykle zaczyna od softu ,bo na samych wtryskach efekt mizerny ...a po sofcie ,można wymienić wtryski ,co by spotęgować jeszcze efekt :mrgreen: ale nic na siłę ,niech kazdy robi wedle uznania ;-)

Kad
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 17 cze 2013, 22:19
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Post autor: Kad » 19 cze 2013, 08:57

wszystko się zgadza panowie tylko ja nie rozumiem jednej rzeczy. Sama wymiana wtrysków dała mi naprawde zadawalający efekt. Auto na pierwszym i drugim biegu miało buta od niskich obrotów. Rozpędzanie auta do 100h trfało błyskawicznie natomiast po regulacji kąta efekt znikł. Czyli co auto miało zawczesny wtrysk i dlatego. Czy źle ustawiony kąt szkodzi dla silnika i jakie mogą być skutki uboczne oprócz cieższego odpalania i głośniejeszej pracy? Może po tej korekcie kąta wtrysku trzeba coś z dawką podregulować nie wiem już zgłupiałem. Dziękuje za opowiedzi. Pozdrawiam Kad

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 19 cze 2013, 10:39

wszystko się zgadza panowie tylko ja nie rozumiem jednej rzeczy. Sama wymiana wtrysków dała mi naprawde zadawalający efekt.
Hee ...Jakbyś porównał efekt po samym sofcie ,bez wymiany wtrysków ,i efekt tak jak zrobiłeś ,czyli po samej wymianie ,to szybko zmieniłbyś zdanie ,bo efekt po samych wtryskach ,to tylko namiastka efektu po chipsie :mrgreen:
Kad pisze:Auto na pierwszym i drugim biegu miało buta od niskich obrotów. Rozpędzanie auta do 100h trfało błyskawicznie natomiast po regulacji kąta efekt znikł. Czyli co auto miało zawczesny wtrysk i dlatego
W twoim przypadku ,akurat za pużny
Kad pisze:wartości 16-20 zrobiliśmy korektę na 49-52.
;-) a taka wartosć ,często ,choć nie zawsze, powoduje trudności z odpalaniem na zimno . Na pewno powoduje też brak odpowiedniego przestawiania dynamicznego kąta wtrysku , w wyższych partiach obrotów ...efektem nigdy nie będzie lepsze zbieranie się auta ,tylko wręcz przeciwnie ...Zmień sobie z powrotem na te 16 jednostek , przekonamy się czy będzie lepiej ...jak będzie to ,albo coś jest nie tak i masz coś namieszane ,albo będziemy wszyscy świadkami cudu ;-) co raczej możliwe nie jest :mrgreen:

Awatar użytkownika
_Dave
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 502
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:36
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: _Dave » 21 cze 2013, 18:44

a ja mam pytanko, sprawy technicznej chodzi mi o numer czesci, czy wszystki tzw 216tki maja oznaczenie

074 130 20_ ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl