[ 1.9 TDI 1Z] Wtryski 0.216
Mam pytanko, żeby tematu nie zakładać. Warto kupić z alledrogo wtryski 216?? Niby regenerowane z nowymi końcówkami bosio. Taka zabawa ok 600zł powiedzmy. I jeszcze mi powiedzcie jak to jest z kompem 16bit do 1Z, czego szukać żeby kupić to co należy, jak z podmianą i komu zlecić zmianę softu, chyba, że polecicie kogoś u kogo można nabyć gotowca I jako to się ma do chipowanego 8b. ??
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Wtryski 216 tki z nowymi końcówkami bosio za 600zł to ponizej ceny końcówek Namierzyłem tą aukcję i to jest cena wywoławcza ,wiec wątpie żeby były do oddania za 600zł ...od 800zł takie wtryski chodzą i to jak oddajesz stare
Chce ci się szukać :?: Kostrz ma gotowe,ja mam gotowe :mrgreen:Dawidof pisze:jeszcze mi powiedzcie jak to jest z kompem 16bit do 1Z, czego szukać żeby kupić to co należy,
Ma się tak ,że 8 bitowy jest cienki w porównaniu z 16 tką :mrgreen:Dawidof pisze:I jako to się ma do chipowanego 8b. ??
- rodzynek87
- Forum Audi 80
- Posty: 382
- Rejestracja: 10 paź 2010, 16:06
- Lokalizacja: Gdynia
Panowie a ja mam taki prbolem 19. tdi 1z wtryski od volvo
Witam wszystkich.
Panowie ja mam taki problem w stawiłem do swojego audi b4 1,9 tdi 1z wtryski od volvo v70 2,5 tdi. Po wymianie wtrysków auto do nie poznania rozpędza się momentalnie nie spodziewałem się takiego efektu. Problem powstał taki rano cieżej pali. Kolega powiedział że trzeba zmienić kąt wtrysku. Po podłączeniu do kompa ką wtrysku był wartości 16-20 zrobiliśmy korektę na 49-52. Auto lepiej pali ale efekt koncowy jest taki jak przed wymianą wtrysków czyli jeździ jak jędziło wcześniej bez efektu. Może mieliście taki problem może coś jeszcze trzeba zmienic. Po za kątem nic nie zmieniałem. Dawka paliwa prawdopodobnie z tego co pamiętam to 4mg. Proszę po pomoc.
Panowie ja mam taki problem w stawiłem do swojego audi b4 1,9 tdi 1z wtryski od volvo v70 2,5 tdi. Po wymianie wtrysków auto do nie poznania rozpędza się momentalnie nie spodziewałem się takiego efektu. Problem powstał taki rano cieżej pali. Kolega powiedział że trzeba zmienić kąt wtrysku. Po podłączeniu do kompa ką wtrysku był wartości 16-20 zrobiliśmy korektę na 49-52. Auto lepiej pali ale efekt koncowy jest taki jak przed wymianą wtrysków czyli jeździ jak jędziło wcześniej bez efektu. Może mieliście taki problem może coś jeszcze trzeba zmienic. Po za kątem nic nie zmieniałem. Dawka paliwa prawdopodobnie z tego co pamiętam to 4mg. Proszę po pomoc.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Ale w czym :?: Bo cudów nie ma ,i po regulacji kąta wtrysku z 16 na 49 , może być tylko lepiej ...jak jest gorzej , to na pewno nie z tego powodu .Dawka paliwa ok.4 mg jest ok .Kad pisze: Problem powstał taki rano cieżej pali. Kolega powiedział że trzeba zmienić kąt wtrysku. Po podłączeniu do kompa ką wtrysku był wartości 16-20 zrobiliśmy korektę na 49-52. Auto lepiej pali ale efekt koncowy jest taki jak przed wymianą wtrysków czyli jeździ jak jędziło wcześniej bez efektu. Może mieliście taki problem może coś jeszcze trzeba zmienic. Po za kątem nic nie zmieniałem. Dawka paliwa prawdopodobnie z tego co pamiętam to 4mg. Proszę po pomoc.
- rodzynek87
- Forum Audi 80
- Posty: 382
- Rejestracja: 10 paź 2010, 16:06
- Lokalizacja: Gdynia
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Na pewno soft, daje większy efekt ,niż sama wymiana wtrysków ,choćby na nie wiadomo jakie ... i większość zwykle zaczyna od softu ,bo na samych wtryskach efekt mizerny ...a po sofcie ,można wymienić wtryski ,co by spotęgować jeszcze efekt :mrgreen: ale nic na siłę ,niech kazdy robi wedle uznaniarodzynek87 pisze:Hehe no i soft by sie przydał munior
wszystko się zgadza panowie tylko ja nie rozumiem jednej rzeczy. Sama wymiana wtrysków dała mi naprawde zadawalający efekt. Auto na pierwszym i drugim biegu miało buta od niskich obrotów. Rozpędzanie auta do 100h trfało błyskawicznie natomiast po regulacji kąta efekt znikł. Czyli co auto miało zawczesny wtrysk i dlatego. Czy źle ustawiony kąt szkodzi dla silnika i jakie mogą być skutki uboczne oprócz cieższego odpalania i głośniejeszej pracy? Może po tej korekcie kąta wtrysku trzeba coś z dawką podregulować nie wiem już zgłupiałem. Dziękuje za opowiedzi. Pozdrawiam Kad
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Hee ...Jakbyś porównał efekt po samym sofcie ,bez wymiany wtrysków ,i efekt tak jak zrobiłeś ,czyli po samej wymianie ,to szybko zmieniłbyś zdanie ,bo efekt po samych wtryskach ,to tylko namiastka efektu po chipsie :mrgreen:wszystko się zgadza panowie tylko ja nie rozumiem jednej rzeczy. Sama wymiana wtrysków dała mi naprawde zadawalający efekt.
W twoim przypadku ,akurat za pużnyKad pisze:Auto na pierwszym i drugim biegu miało buta od niskich obrotów. Rozpędzanie auta do 100h trfało błyskawicznie natomiast po regulacji kąta efekt znikł. Czyli co auto miało zawczesny wtrysk i dlatego
a taka wartosć ,często ,choć nie zawsze, powoduje trudności z odpalaniem na zimno . Na pewno powoduje też brak odpowiedniego przestawiania dynamicznego kąta wtrysku , w wyższych partiach obrotów ...efektem nigdy nie będzie lepsze zbieranie się auta ,tylko wręcz przeciwnie ...Zmień sobie z powrotem na te 16 jednostek , przekonamy się czy będzie lepiej ...jak będzie to ,albo coś jest nie tak i masz coś namieszane ,albo będziemy wszyscy świadkami cudu co raczej możliwe nie jest :mrgreen:Kad pisze:wartości 16-20 zrobiliśmy korektę na 49-52.