Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B2 1.6 lpg] szarpie na gazie

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
KristoFF
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 11 sie 2007, 20:07
Lokalizacja: Zamość

[80 B2 1.6 lpg] szarpie na gazie

Post autor: KristoFF » 14 lis 2007, 20:30

Witam mam taki problem od pewnego czasu silnik zaczal swirowac na gazie a mianowicie szarpie. Gdy przeżuci sie na banzynke to jest ok i gdy znowu z benzyny na gaz chwile jest ok przez jakies 5 kilometrow a nastepnie znowu to samo co to moze byc. Dodam ze zauwazylem peknieta pokrywe filtru powietrza narazie ja zakleiłem. Czasami gdy zapale na benzynie (bo zwykle tylko na gazie to robie ) wiem ze to blad :oops: to pojezdzi troche dluzej bez szarpniec na lpg instalacje mam sprawdzona niby wszystko ok wiec co to moze byc moze cewka swiece (NGK) nowe przejachane na nich okolo 1 tys a moze przewdy prosze o POMOC !!!! pozdro aLL
Ostatnio zmieniony 15 lis 2007, 18:13 przez KristoFF, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 14 lis 2007, 21:42

Objawy wskazują dość mocno na układ WN, skoro świece masz nowe to sprawdź/wymień palec i kopułkę, to nie majątek, a te elementy akurat są bardzo ważne przy LPG. Jeśli to nie pomoże to mogą być przewody albo cewka i moduł ale tu już zaczynamy wpadać w koszty. Jeśli przewody są stare to należałoby je wymienić. Tylko nie kupuj jakiegoś szajsu, a porządne markowe (Beru, Champion, NGK, Bosch). Sprawdź też czy Ci reduktor nie zamarza bo być może masz niedogrzany reduktor i zalewa Ci autko gazem i przez to wypadają zapłony.

KristoFF
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 11 sie 2007, 20:07
Lokalizacja: Zamość

Post autor: KristoFF » 14 lis 2007, 21:47

Dzieki wielkie zrobie tak i zobacze co z tego bedzie a jak narazie przewody mam Kager dobre??

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 14 lis 2007, 22:05

Kager, hmm. firma znana ale nie spotkałem się z nimi w Audi. Na pierwszy montaż szły Beru i są warte swojej ceny. Drugie w kolejności to Champion (ale cholernie drogie, dlatego drugie), z braku laku pozostałe z wymienionych. Jednak najpierw zmień kopułkę i palec.

KristoFF
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 11 sie 2007, 20:07
Lokalizacja: Zamość

Post autor: KristoFF » 14 lis 2007, 22:53

a dokladnie o jaki palec chodzi ?? bo nie kojaze :oops: no coz jestem mlodym kierwca i mlodym fanem audi jak i motoryzacji a jezdze dopiero od nieco ponad roku prosze troszke jasniej :) kapulka to wiem ale palec nie kojaze

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 14 lis 2007, 22:58

Nie ma sprawy, każdy kiedyś zaczynał. Kopułka rozdzielacza zapłonu i palec rozdzielacza zapłonu. Palec to to coś pod kopułką co się kręci w kółko i przekazuje napięcie na poszczególne styki kopułki.

KristoFF
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 11 sie 2007, 20:07
Lokalizacja: Zamość

Post autor: KristoFF » 15 lis 2007, 11:35

Dziekuje bardzo to byl wlasnie palec caly przypalony i na 1 rzut oka widac ze zniszony jak diabli kopulka w porzadku dziekuje jeszcze raz :)

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 15 lis 2007, 11:39

Zmień oba elementy, dobrze Ci radzę, w kopułce mogą występować mikropęknięcia, których nie zauważysz, a będą powodować problemy.

Awatar użytkownika
Grzes47
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 299
Rejestracja: 11 sie 2007, 19:32
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Grzes47 » 15 lis 2007, 12:40

Jak będziesz miał jeszcze jakies problemy to wal smiało-coś poradzimy :)

KristoFF
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 11 sie 2007, 20:07
Lokalizacja: Zamość

Post autor: KristoFF » 15 lis 2007, 14:13

OK dzieki mam nadziej ze tych problemow za duzo nie bedzie:) pozdro

Awatar użytkownika
goldi j51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3625
Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
Imię: Robert
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: goldi j51 » 15 lis 2007, 14:49

witaj co do tych przewodów KAGER to moim zdaniem są do niczego miałem u siebie już dwa razy i po pół roku mają przebicie najlepiej oryginalne BERU LUB NGK wymień też kopułkę i palec pozdrawiam :-D

KristoFF
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 11 sie 2007, 20:07
Lokalizacja: Zamość

Post autor: KristoFF » 15 lis 2007, 21:43

kopulke juz zakupilem jutro zaloze bo dzis juz ciemno i snig padal wiec nie chcialem zeby mi tam sie tyo pomoczylo a garazu nie mam no jak to nie da efektu to zmienie przewody ale mysle ze bedzie ok bo jak sam palec wymienilem to od razu lepiej sie zrobilo pozdrawiam i dzieki za porade

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl