Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABT] Wyciek na silniku.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
tomek83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 303
Rejestracja: 04 lis 2011, 09:53
Lokalizacja: Toruń

Post autor: tomek83 » 24 cze 2013, 20:23

aeey pisze:Ewentualnie jak wygląda wymiana tej pompy?
Ściągasz wykładzinę bagażnika, odkręcasz dekielek na 3 śrubki i dalej:

- odpinasz przewody paliwowe i wtyczkę od pompy (wcześniej oczyść dokładnie okolice węży sprężonym powietrzem),
- odkręcasz plastikową dużą nakrętkę trzymającą dekiel od baku, pod którym jest pompa,
- wyciągasz dekiel, odpinasz go i w środku masz pompę - która w zależności od wersji i rocznika różnie może być mocowana.

Najlepiej nie zostawiaj zbyt dużo paliwa w baku przy tej pracy - wysoki poziom utrudnia wszelkie operacje przy pompie.

jigas
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 28 gru 2012, 11:11
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Post autor: jigas » 24 cze 2013, 21:09

Obecnie mam właśnie mało paliwa i chciałem doalc wiecj by sprawdzic czy nie bedzie gasl zaraz po ruszeniu, ale dzisiaj już w ogole nie che odpalić , kreci sie i kreci i nic z tego ani na gazie ani na benzynie nie che odpalić. Sam nie wiem do czego najpier rece wsadzić.
Dzieki za podpowiedź jak zajać się tą wymiana , widze ze chyab byłbym wstanie sam to zrobić , tylko jeszcze trzeba znaleźć odpowiednia i ja kupić.
pzdr

@edit teraz pisze w ogole ze swojego konta, przedtem ktoś pisał o moim problemie ze swojego , tak dla wyjaśnienia :)

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 25 cze 2013, 15:39

Nadmienię, że wymiana samej pompy bez filtra paliwa w tylnym prawym nadkolu to syzyfowa praca i po miesiącu powtórka.

Awatar użytkownika
tomek83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 303
Rejestracja: 04 lis 2011, 09:53
Lokalizacja: Toruń

Post autor: tomek83 » 25 cze 2013, 22:27

Francis1982 pisze:Nadmienię, że wymiana samej pompy bez filtra paliwa w tylnym prawym nadkolu to syzyfowa praca i po miesiącu powtórka.
Zgadza się, najpierw wymiana filtra, a dopiero potem pompy.

jigas
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 28 gru 2012, 11:11
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Post autor: jigas » 25 cze 2013, 23:49

Dzięki za informację na pewno bede pamietał jeśli przymierzę sie do wymiany :D, a jaki może być koszt pompy i filtra?

[ Dodano: 2013-06-29, 22:07 ]
Dzisiaj po podladowaniu akumulatora krecilem go az do momentu kiedy sie akumulator rozladowal, kilka razy prawie odpalil. Podczas kolejnego ladowania obejrzalem pompe paliwa wsadzilem ja tam spowrotem i udalo mi sie go odpalic na benzynie i pozniej rowniez na gazie, pojezdzilem i na tym i na tym bez problemu, lecz pozniej jjuz zaczal gasnac na gazie. Na benzynie jest ok, zobacze jeszcze jutro co z tym czy odpali czy nie na zimnym.
Kolejny problem ktory zauwazylem to lejaca sie woda spod schowka. Okazalo sie ze filtr na nagrzewnicy mokry i zabrudzony jak cholera, nie wiem czy gdzies cieknie w srodku czy uszczelka pod szyba jest kiepska.
Co moze byc przyczyna ze przez tyle czasu nie chcial odpalic a tu po kilkunastu probach wkoncu sie udalo?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl