Odkąd kupiłem auto borykam sie z takim problemem a mianowicie:
drgania w okolicach 2tyś.obr, na 1 i 2 biegu prawie tego nie czuć, natomiast przy wyższych już jest masakra... 4, 5 bieg to już wszystko gra a lusterka tak drżą, że nic w nich przez chwilę nie widać... jest to zależne od obciążenia, ilosci dodanego gazu i biegu..
Poniżej tych obrotów i powyżej jest wręcz idealnie, na wolnych również igła.
Nie jest to normalne zjawisko bo w poprzedniej b4 tdi nie miałem tego i w innych egzemplarzach mi znanych brak jest tego zjawiska.. moze któryś z szanownych kolegów miał takowy problem i go usnął ?
[B4 TDI 1Z] Drgania przy 2tyś. obr/min
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
8-)
Po pierwsze , silnik na nowszym czy starszym osprzęcie ? po drugie jak na nowszym test z odpinaniem impulsatora był robiony ? Po trzecie , vag podłaczany ? ktoś coś sprawdzał ? ...problem banalny i do namierzenia po kilku prostych testach ....wszystkie opisane na tym forum i nie tylko ,więc tu <ok>sylwek28 pisze:drgania w okolicach 2tyś.obr, na 1 i 2 biegu prawie tego nie czuć, natomiast przy wyższych już jest masakra... 4, 5 bieg to już wszystko gra a lusterka tak drżą, że nic w nich przez chwilę nie widać... jest to zależne od obciążenia, ilosci dodanego gazu i biegu..
Poniżej tych obrotów i powyżej jest wręcz idealnie, na wolnych również igła.
chyba się kolega nie przyłozył należycie do czytania :?: Jak nic z tych rzeczy :?: jak tematów od groma ,a opisany objaw banalny do bólu ,dość typowy dla brudnego nastawnika,albo odcinki z przeładowania... przeładowanie będzie widoczne w błedach ,brudny nastawnik po odpieciu wtyczki impulsatora ....prosciej już się nie da :roll:sylwek28 pisze:Czytałem a i owszem ale to nic z tych rzeczy