Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 TDI 1Z] Drgania przy 2tyś. obr/min

Zablokowany
Awatar użytkownika
sylwek28
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 132
Rejestracja: 08 kwie 2008, 13:18

[B4 TDI 1Z] Drgania przy 2tyś. obr/min

Post autor: sylwek28 » 26 cze 2013, 12:10

Odkąd kupiłem auto borykam sie z takim problemem a mianowicie:
drgania w okolicach 2tyś.obr, na 1 i 2 biegu prawie tego nie czuć, natomiast przy wyższych już jest masakra... 4, 5 bieg to już wszystko gra a lusterka tak drżą, że nic w nich przez chwilę nie widać... jest to zależne od obciążenia, ilosci dodanego gazu i biegu..
Poniżej tych obrotów i powyżej jest wręcz idealnie, na wolnych również igła.
Nie jest to normalne zjawisko bo w poprzedniej b4 tdi nie miałem tego i w innych egzemplarzach mi znanych brak jest tego zjawiska.. moze któryś z szanownych kolegów miał takowy problem i go usnął ?

Awatar użytkownika
_Dave
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 502
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:36
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: _Dave » 26 cze 2013, 15:36


Awatar użytkownika
sylwek28
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 132
Rejestracja: 08 kwie 2008, 13:18

Post autor: sylwek28 » 26 cze 2013, 15:38

Czytałem a i owszem ale to nic z tych rzeczy <ok>

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 26 cze 2013, 16:32

8-)
sylwek28 pisze:drgania w okolicach 2tyś.obr, na 1 i 2 biegu prawie tego nie czuć, natomiast przy wyższych już jest masakra... 4, 5 bieg to już wszystko gra a lusterka tak drżą, że nic w nich przez chwilę nie widać... jest to zależne od obciążenia, ilosci dodanego gazu i biegu..
Poniżej tych obrotów i powyżej jest wręcz idealnie, na wolnych również igła.
Po pierwsze , silnik na nowszym czy starszym osprzęcie ? po drugie jak na nowszym test z odpinaniem impulsatora był robiony ? Po trzecie , vag podłaczany ? ktoś coś sprawdzał ? ...problem banalny i do namierzenia po kilku prostych testach ....wszystkie opisane na tym forum i nie tylko ,więc tu <ok>
sylwek28 pisze:Czytałem a i owszem ale to nic z tych rzeczy
chyba się kolega nie przyłozył należycie do czytania :?: Jak nic z tych rzeczy :?: jak tematów od groma ,a opisany objaw banalny do bólu ,dość typowy dla brudnego nastawnika,albo odcinki z przeładowania... przeładowanie będzie widoczne w błedach ,brudny nastawnik po odpieciu wtyczki impulsatora ....prosciej już się nie da :roll:

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 26 cze 2013, 22:41

sylwek28 pisze:Czytałem a i owszem ale to nic z tych rzeczy <ok>

źle czytałeś

Zablokowany

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl