[ABK] Problem Abk
[ABK] Problem Abk
witam
panowie doradźcie bo nie wiem co już robić , i gdzie szukać przyczyny w cholernym ABK .Audi nie odpala za 1 razem tylko za 3 i to przy dodaniu gazu albo przy długim kręceniu i gazie do podłogi .
Sonda ori nowa,regulator nie puszcza paliwa ,nowy czujnik niebieski i przekaznik 30 ori przewody kopułpbka , palec nowy BERU, przepływka chyba cała nie pogięta . Auto z gazem ale pali na PB problem bez reguły czy auto zagrzane czy nie .próbowałem na ciepłym odpiąć krokowca dało efekt na chwile i tylko na cieplym silniku na zimnym dusił i bez dodania gazu gasł , znów to samo czy podpięty czy nie .przewody do wtrysku rozruchowego całe już przylutowane wtrysk jak go ostatnio sprawdzałem podawał paliwo , TPS Podmieniony przez chwile oki a potem znowu to samo .
poradźcie bo nie da się jeździć normalnie
panowie doradźcie bo nie wiem co już robić , i gdzie szukać przyczyny w cholernym ABK .Audi nie odpala za 1 razem tylko za 3 i to przy dodaniu gazu albo przy długim kręceniu i gazie do podłogi .
Sonda ori nowa,regulator nie puszcza paliwa ,nowy czujnik niebieski i przekaznik 30 ori przewody kopułpbka , palec nowy BERU, przepływka chyba cała nie pogięta . Auto z gazem ale pali na PB problem bez reguły czy auto zagrzane czy nie .próbowałem na ciepłym odpiąć krokowca dało efekt na chwile i tylko na cieplym silniku na zimnym dusił i bez dodania gazu gasł , znów to samo czy podpięty czy nie .przewody do wtrysku rozruchowego całe już przylutowane wtrysk jak go ostatnio sprawdzałem podawał paliwo , TPS Podmieniony przez chwile oki a potem znowu to samo .
poradźcie bo nie da się jeździć normalnie
rozrząd już ze 3 razy był ustawiany , auto ogólnie wydaje mi się ze słabsze się zrobiło mi na LPG a PB nie wiem bo nie mam porównania ale problem właśnie przy odpalaniu na PB występuje i już nie wiem czy to jest wina jakiejś usterki mech czy elektrycznej.Co jeszcze i jak mogę sprawdzić ręce mi opadają już . Gaziarz mi poddał pomysł ze może być instalacja złe założona i rozjeżdżają się mapy spalania ale ja myślę ze raczej nie bo zdarzy się ze nawet pol obrotu rozrusznik nie zrobi i odpali .
Na vagu zero błędów , próbowałem przywrócić nastawy podstawowe TPS ale nawet nie udało się wejść do grupy 000.Jednym słowem masakra chodzi mi po głowie jeszcze nie szczelność w dolocie ale obroty na wolnym dobrze chodzą .
Na vagu zero błędów , próbowałem przywrócić nastawy podstawowe TPS ale nawet nie udało się wejść do grupy 000.Jednym słowem masakra chodzi mi po głowie jeszcze nie szczelność w dolocie ale obroty na wolnym dobrze chodzą .
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Może instalacja gazowa puszcza gaz w kolektor i później przy odpalaniu zalewa go.
Sprawdź na vagu jaką temperaturę widzi sterownik silnika.
Możesz odłączyć akumulator przed odpaleniem aby sprawdzić czy tak jest, ale ABK raczej nie adaptuje się tak jak inne silniki.jabko_nb pisze:Gaziarz mi poddał pomysł ze może być instalacja złe założona i rozjeżdżają się mapy spalania ale ja myślę ze raczej nie bo zdarzy się ze nawet pol obrotu rozrusznik nie zrobi i odpali .
Sprawdź na vagu jaką temperaturę widzi sterownik silnika.
Re: [ABK] Problem Abk
a ja juz miałem 3 takie przypadki i za każdym razem było to samo :mrgreen:jabko_nb pisze:witam
panowie doradźcie bo nie wiem co już robić , i gdzie szukać przyczyny w cholernym ABK .Audi nie odpala za 1 razem tylko za 3 i to przy dodaniu gazu albo przy długim kręceniu i gazie do podłogi .
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Ale elektrozawór od brudu lubi puszczać. Jak puszcza Ci na parowniku (w przypadku I i II generacji) to gaz z rurki między reduktorem a zaworem gazu w fazie ciekłej porządnie zaleje kolektor.jabko_nb pisze:Aldi słuchaj jak gaz moze puszczać skoro elektro zawór po to jest zeby nie puszczał
Podobnie w sekwencji tylko tam reduktor może walić gaz podciśnieniem albo wtryskiwacz może od brudu wypuszczać gaz z węży do kolektora.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Zakręć gaz, odpal silnik przełącz na gaz aby się wypalił jak silnik zgaśnie odpal jeszcze na benzynie aby wyleciała reszta. Później zostaw auto na jakiś czas i sprawdź jak odpala.
Jeśli masz duży wyciek to chwilę po zgaszeniu słychać jak syczy gaz w parowniku.
Napisz jaki masz gaz, mieszalnikowy czy sekwencję.
Jeśli masz duży wyciek to chwilę po zgaszeniu słychać jak syczy gaz w parowniku.
Napisz jaki masz gaz, mieszalnikowy czy sekwencję.
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
gaz sekwencja na sterowniku KME tak samo reduktor , wtryski matrix czarny , gdzie zakręcić gaz nigdy tego nie robiłem , na wielozaworze przy butli który tak w ogóle nie odbija przy tankowaniu ale zanim się zepsuł było tak samo więc to nie tego wina .
[ Dodano: 2013-06-27, 08:14 ]
jak wiesz to się wypowiedz
[ Dodano: 2013-06-27, 08:14 ]
duo pisze:a ja juz miałem 3 takie przypadki i za każdym razem było to samo :mrgreen:jabko_nb pisze:witam
panowie doradźcie bo nie wiem co już robić , i gdzie szukać przyczyny w cholernym ABK .Audi nie odpala za 1 razem tylko za 3 i to przy dodaniu gazu albo przy długim kręceniu i gazie do podłogi .
jak wiesz to się wypowiedz
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt: