[B4 1Z] Centralny zamek,nie typowy problem
[B4 1Z] Centralny zamek,nie typowy problem
Mam zamontowane sterowanie z pilota,które ogólnie działa,ale ma jakieś dziwne fochy
Kiedy otwiera się go z kluczyka od strony pasażera (od kierowcy jest przewód rozłączony,wpięty pod centralkę z pilota),to sie otworzy,później zamknie,ale później z pilota już nie chce działać,z resztą z mastera od pasażera tez nie współpracuje,słychać cykanie przekaźnika w pompce ale ona sama nie startuje,a co jest jeszcze ciekawsze to wtedy nie działa oświetlenie wnętrza z "automatu" i po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki,jak foch mu przechodzi i światełko sie zapala po otwarciu drzwi,pompka dziala normalnie,bezpieczniki sprawdzone i Ok,teraz nie wiem gdzie szukac przyczyny i co ma jedno z drugim wspólnego?
pompka sprawdzona na bliźniaku od brata,i u niego normalnie działa.
Kiedy otwiera się go z kluczyka od strony pasażera (od kierowcy jest przewód rozłączony,wpięty pod centralkę z pilota),to sie otworzy,później zamknie,ale później z pilota już nie chce działać,z resztą z mastera od pasażera tez nie współpracuje,słychać cykanie przekaźnika w pompce ale ona sama nie startuje,a co jest jeszcze ciekawsze to wtedy nie działa oświetlenie wnętrza z "automatu" i po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki,jak foch mu przechodzi i światełko sie zapala po otwarciu drzwi,pompka dziala normalnie,bezpieczniki sprawdzone i Ok,teraz nie wiem gdzie szukac przyczyny i co ma jedno z drugim wspólnego?
pompka sprawdzona na bliźniaku od brata,i u niego normalnie działa.
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
czytalem bardzo uwaznie :->
ale to co odpisalem wczesniej ma sens, jezeli by twoj brat pojezdzil znia tydzien to by bylo pewne 100% ze jest dobra ta twoja ...
jak juz niechcesz tam majstrowac przy pompce to przejrzyj kabelki silownikow i same silowniki w drzwiach kierowcy, pasazera, one decyduja o zamykaniu auta i otwieraniu, dodatkowo zobacz mechanizm dzwigienek te co lacza silowniki z zamikami kierowcy i pasazera
gdzies byl niedawno temat o tym
ale to co odpisalem wczesniej ma sens, jezeli by twoj brat pojezdzil znia tydzien to by bylo pewne 100% ze jest dobra ta twoja ...
jak juz niechcesz tam majstrowac przy pompce to przejrzyj kabelki silownikow i same silowniki w drzwiach kierowcy, pasazera, one decyduja o zamykaniu auta i otwieraniu, dodatkowo zobacz mechanizm dzwigienek te co lacza silowniki z zamikami kierowcy i pasazera
gdzies byl niedawno temat o tym
Dzwigienki,są ok bo jak dmucham w przewód to wszystkie zamki się otwierają i zamykaja,więc zostaje lutownica i pinologia,albo zamek w klapie bagażnika,bo tylko on nie działa,bo powinien otwierać auto jak otwieram bagaznik,a tak sie nie dzieje...,z resztą od kiedy mam to auto to nie działa.
Tylko dlaczego wszystko dziala jak sie pojawia oświetlenie wnętrza?
Tylko dlaczego wszystko dziala jak sie pojawia oświetlenie wnętrza?
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
Mam identyczny problem w moim aucie. Kiedy przełożyłeś pompkę do samochodu brata to akurat w tedy piny były ok ale jak pisze kolega @ Szara80tkaTdi wystarczyłoby, że brat pojeździłby trochę i po pewnym czasie na pewno by nie działała. Ja w swoim aucie zmieniłem pompkę na nową ( używana na allegro) i okazało się że mam ten sam problem, więc zmieniłem samą wtyczkę i tez jest to samo. Okazało się że nowa/stara pompka ma ten sam problem. Trzeba poprawić luty przy gniazdach i powinno byc ok. Co jeszcze, gdy włączałęm alarm pilotem, a pompka nie ruszała, więc zamykałem zamki ręcznie, ale po paru godzinach akumulator był zupełnie rozładowany, alarm cały czas próbował ruszyć pomkę i to było winą rozładowania akumulatora. Wariacje ze światełkiem w środku auta, tez były spowodowane wadliwą pompką.
Dzięki za informację,dziś wieczorem wypruję pompkę i posprawdzam luty na pinach,napiszę o efektach.
[ Dodano: 2013-06-26, 12:25 ]
Luty poprawione,ale problem nie ustał, sterowanie działa,bo przekaźnik w pompce cyka,samą pompkę też wymontowałem i sprawdziłem,działa,natomiast nie ma zasilania na kostce z dwoma przewodami....
[ Dodano: 2013-06-26, 12:25 ]
Luty poprawione,ale problem nie ustał, sterowanie działa,bo przekaźnik w pompce cyka,samą pompkę też wymontowałem i sprawdziłem,działa,natomiast nie ma zasilania na kostce z dwoma przewodami....